Apua! Olin kuolla nauruun, kun eksyin neidin "vaatemalliston" sivuille..
http://www.frsbrgshop.com/index.php?route=common/home
Mallit eivät ihan näytä malleilta ja alennettunakin pitäisi maksaa jostain halvasta t-paidan lumpusta 25 euroa tms...Kuinkakohan moni noita on ostanut. Sääliksi käy tuhlattu raha!
Sara Forsbergin vaatemallisto :DDDD
7
333
Vastaukset
- pellehermannit
Kyseessä on hänen maajussiserkkunsa idea. Eli tää maajussiserkku johannes ylinen on olevinaan Sara-Marian manageri. Lisäksi Sara-Maria kuulemma diggailee "Luoda" vaatemallistoja ja nämä itse asiassa on Sara-Marian oman kertoman mukaan hänen jo lapsuudessaan "piirtämiä" kaavoja ja ideoita joita nyt sitten yritetään kaupitella kun onhan Britneyllä ja kumppaneillakin kaikenlaista brändäystä hajuvesia jne. :D :D:D:D:D:D oikein kunnon pellejä koko sakki. Eikä pidä unohtaa Saara Aaltoa jolla on "ekologinen korusarja" :D:D:D:D:D
- johannesylinen
Nää on niitä aluevaltauksia joista iltapäivälehdet uutisoi. Sara-Maria teki uuden aluevaltauksen julkaisemalla vaatemalliston
- ADHDACDC
Kuka kehtaisi kulkea noissa FRSBRG-rytkyissä? Pilailupaitamarkkinoilla on tilaa!
- asfasfdsfd
Olisiko miesmallina itse Homoman???
- AasiYlinen
Syksy/Talvi 2015 mallisto ulkona?! On tainnut jäädä tämän meidän siansaksajulkkiksen vaatemallisto vuoden takaiseen ja nyt sitten yritetään luukuttaa vanhaa lumppua alennuksella. Onkohan tällä Sara-Maria Forsbergin serkkupojalla joka on siis hänen manageri kaikki marmorikuulat tallessa? Kuvitteleeko hän todella että tuollaista lumppua saadaan kaupaksi ilman minkäänlaista markkinointia? Kunnon aasi.
- noloanoloa
Voi ei, 2015 mallisto! Missä ihq 2016 mallisto? Tuleeko valikoimiin esmes punainen halpa t-paidan rytky yli 30 egellä?!:D
No ei kai kukaan tuollaista tusinakamaa tuolla hinnalla osta, vaikka olisi mitä markkinointia! Viidellä eurolla saa H&M:stä samannäköistä kamaa ilman noloa FRSBRG-tekstiä. - jassonäätät
Oletteko Jasso-näädät jo tilanneet FRSBRG lumppuja? Sara/Saara ovat uusi Jasso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743