Maitojuna odottaa

ylämummotampereelta

Tulkaa Suomen leijonat kotiin siellä pelaa maailman parhaat pelaajat johon te ette lukeudu tällä hetkellä......

7

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläpäs.oli.tylyä

Eivät ne kuule taida olla tulossa, kun työt ovat alkamassa siellä Pohjois-Amerikan puolessa.

Toivottavasti saat maitosi kuitenkin?

• wworldcup

Suomi pelasi tuossa Ruotsi-pelissä 5v5 pelissä 100 kertaa paremmin kuin Ruotsi. Turha jossitella mutta sanonpahan vaan, että jos tuuri olisi ollut vähän enemmän myötä suomi olisi murskannut ruotsin rumin lukemin mutta tällä kertaa onni ei ollut meidän puolella. Ja täytyy muistaa että unelma välieräpaikasta on vieläkin toteutettavissa ja ei sekään mikään ylitsepääsemättömän vaikea tie sinne ole. Ruotsilla täydet mahdollisuudet voittaa junnut 4-5 maalin erolla ja sitten suomen pitää iskeä venäjän huonoon puolustukseen ja yksilöillä pelaamiseen 3-4 häkkiä ja Rask tolppien väliin torjumaan nollapelin. Ei se sen vaikeampaa ole. :-) Tämä ilta voidaan olla ruotsalaisia ja kannustaa swedut voittoon!

• patrikkasvamaan

Patrik Laine. Tule kotiin kasvamaan, kiekko näyttää polttavan lavassasi. Please, tule kotiin kasvamaan. Lätkä on miestenpeli.

• maitoauto.elon.kohokohta

...Ja täälläkö ne "miehet" sitten ruinaavat nuorukaisia "kotiin kasvamaan"?

• marjamaitojuna

Maitojuna Marjamäestä tuli hyvä valmentaja kun voitti kuudella ketjulla maajoukkuetason pelaajia kärpissä Suomen mestaruuden, on se huippu valmentaja ? Tuohon ei moni pysty, huikeaa.

• Leijonia

Ja lampaita. suosittelen Suomen hokipojille lammaslogoa pelipaitaan. Lammaslogo sopii paremmin onnettomille pelaajille. Miten voi olla noin huonoja pelaajia Suomen hokipojat.

• Kotikatsomoaviritellen

No MM-kisoisssa näytävät närhenmunat mistä Suomi jääkiekkoilija on tehty, toivon ainakin. Terva ja viina auttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe