Eli aion ruveta yrittäjäksi, mulla on liikeidea ja haluaisin hieman kommenttia siitä. Olen jo rekisteröinyt toiminimen ja pääomaa löytyy itseltä joten aloitan bisnekset varmaan pian.
Eli: ihmiset käyvät paljon leffavuokraamoissa. Leffaa ei tarvitse ostaa omaksi vaan sen voi vuokrata. MUTTA: kirjat täytyy ostaa kirppikseltä tai kirjakaupasta. Aionkin siis perustaa kirjavuokraamon helsinkiin. Mieti, ei tartte maksaa kallista hintaa kirjasta jolla et lukemisen jälkeen tee mitään, vaan voit vuokrata sen esim pariksi viikoksi/kuukaudeksi kohtuullista maksua vastaan! En muista että olisin kirjavuokraamoja pahemmin nähnyt.
kommentteja, vinkkejä, kehitysideoita?
Tuleva yritykseni
5
94
Vastaukset
- Vilmiinatar
KIrjavuokraamo? En usko tähän konseptiin. Kirjastot on olemassa.
- 1830
Huono on kilpailla kirjaston kanssa, josta saa ilmaiseksi kirjan lainaan kuukaudeksi.
- kkdkdkd
Heh. Voiko olla huonompaa liikeideaa :D:D:D Perusta vaikka nettikahvila, eihän niitäkään ole ja syyn arvaat ;)
- EiHyväEiHyvä
Olisikohan kyse rahanpesun valmistelusta? Nyt raportoimaan...
- Oyoyoyoy
Minulla on parempi idea.
Ala myymään esikeitettyä tee-vettä pakasteena.
Eli keität vettä, purkitat 2dl annoksiin, pakastat ja myyt.
Asiakkaiden ei tarvitse muuta kuin lämmittää ja lisätä tee-pussi.
Kun saat tämän lentoon laajennat esikeitettyyn: perunan keitinveteen yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368