Olen nuori nainen, joka kiihottuu hulluna sitomisesta ja piiskaamisesta. Ikinä ei kuitenkaan tunnu löytyvän sopivaa partneria siihen hommaan. Exän kanssa homma tyssäs siihen, ettei hän halunnut kokeilla oikein mitään uutta ja sit ei uskaltanut hirveän lujaa läpsiä kädellä taikka vyöllä, jolloin se innostus kyllä laski:( onko kellään muulla samanlaista fetissiä tai haluisiko joku toteuttaa tälläistä
Sitominen ja piiskaaminen
5
308
Vastaukset
- hierojamiesYka
Mistäpäin olet,,täällä mies Ylivieskan seudulta jolta onnistuu sitomis ja piiskausleikit.Teen myös eroottista hierontaa
tere kyllähän sellainen onnistaa ja voisimmekin kokeilla kaikkea tuollaista
- Poude
Piiskaus ja sitomis leikkejä sekä pitkää kiusaamista hekuman huipulle.
Löytyykö s-postia mihin vastailla jos kiinnostaa tulla kuritettavaksi Mistä olet ? :)
- AnaaliOnMunLemppari
Täällä myös sitomisesta nauttiva nainen. Hellät läpsyt, näykkiminen,silmien sitominen, jääpalat,höyhenellä kutittelu.. Mikä sen parempaa, kun että mies alistamalla ja eroottisesti kiduttamalla vie nautinnon huipulle. Oikean kumppanin kanssa sellainen on mahtavaa, kunhan vaan sen oikean ensin löytää.. Huoh.. Sellainen oli exäni, halukas tekemään mulle vaikka ja mitä.. Sellaista kyytiä kun vielä joskus sais :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572