Mihin viittais tällaiset kilppariarvot
TSH 0.38
T4V 14
T3V 4.5
Kiitos jos joku tietävä viitsii vastata!
Kysymys arvoista
6
85
Vastaukset
- eilääkitystä
Minusta nuo arvot ovat ihan hyvät.
- AA-siantuntijat
Arvoista kannattaa kysellä lääkäriltä eikä keskustelupalstoilta.
- paljon-vaihtoehtoja
Onko oireita? Onko lääkitys? Tyroksiini? Yhdistelmä? Eläinperäinen?
Jos lääkitys ja oireita, on ohje että T4v ja T3v alueidensa yläkolmanneksessa.
JA varmistaa että ferritiini, D ja folaatti ovat viitteiden keskellä, B12 ylärajalla
Jos ei auta, voi nostaa T4v:n yli viitteiden ja pitää T3v:n viitealueella.
Harvinaisemmista tarkistettavista ensin kortisoli ja sitten tusina muuta.
Kärkisijoilla myös keliakia ja hyperkalsemia- low_adrenals
Nimimerkissä oli "tärisevä" tuoden mieleen ystävän hypokortisolismin.
Endon päähänpinttymä on että määräämäänsä kortisolia pitää nopeasti vähentää tärinäkohtauksista välittämättä. Luunmurtuman hyväksyi perusteeksi hidastaa alasajoa mutta ei mitään henkistä stressiä :-(
Hullua huomioonottaen miten moneen muuhun vaivaan saa kortisonin
Hullua että kortisonivoiteilla ja kyypakkauksilla selvittävä arjesta. - low_adrenals
Facebookissa eräs rouva lähetti kuvansa sairaalasta. Oli lääkärin mieliksi vähentänyt kortisonia ja kohtaus tuli autoa ajaessa. Auto meni lunastukseen
- opknhukj
Viittaisi siihen että sulla ei ole kilpirauhasessa ainakaan mitään vikaa, erinomaiset arvot. Onnea! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311