Kiertopalkinto

kiertopalkintoisesti

Joku saattaa kirjoittaa, että aikoo päästä neitsyydestään. Ikään kuin olisi tuolloin tarkoitus aloittaa kiertopalkintolaiselämä. Kenelleköhän tuollainen aikoo päätyä kiertopalkinnoksi vai aikoneeko hän jatkaa koko elämänsä ajan tuota kiertopalkintolaiselämää, ehkä kondyloomalla yms. ja kenties vain vielä väkevämmillä "mausteilla" ryyditettynä.

4

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkautta_hakeva

      Minusta seksi on menettänyt merkitystään, mikä on sääli meidän seksiä arvostavien kannalta. Haluaisin että kumppanillani olisi mahdolisimman vähän kokemuksia ja jolle seksi oikeasti merkitsisi jotakin. Ei ole pakko olla neitsyt kun en sitä itsekään ole, mutta en halua henkilöä joka harrastelee seksiä ihmisten kanssa tuosta vain. On harmillista että tämä kulttuuri on katoavaa sorttia tässä individualistisessa maailmassa jossa vain himot merkitsevät.

    • lastitsisään

      nuorena miehenä autoin useampi tyttöjä pääsemään neitsyydestään eräskin muista elävästi pyysi että tulisin käymään ja asia tällä 18 v tytöllä oli että oli tavannut ihanan pojan ja pitäisi mennä sen luoksi viikonlopuksi mutta ei uskalla lähteä kunon vielä neitsyt, lupasin auttaa asiassa ja eikun sen todella isoja tissejä hieromaan ja siitä sitten munaa pilluun varovasti, itse en tuntenut mitään erikoista kun oli todella limainen kuten tytöt tuossa iässä ovatten. sänky natisi niin että ehdotin siirtymistä lattialle ja hieman häveliäänä siirtyi kanssa patjan lattialle ja jatkoin naimista edestä ja takaa, panin sitä muistaakseni pari kertaa toisen ihan varmuuden vuoksi että osaa olla sitten.
      joskus vuoden päästä kun olin armeijassa kävin iltalomilla panemassa sitä kun kassit oli täynnä.
      toinen tapaus oli että blondi oli neitsyt ja halusi päästä eroon taakastaan ja tottakai oli pakko lähteä panemaan ettei aleta kylillä puhuman ettei se pane...siitä ei jääyt tarkempia muistoja mieleen eli joillakin osa alueilla oli ihan normi eli bulkkikamaa

      • Ggrrrppph

        Hyi helvetti! Miksi ajattelit olevasi niin hyvä kyyti, että menit tuollaisia tekemään? Olisit jäävännyt itsesi ja sanonut, että näiden tyttöjen pitää itse hoitaa "ongelmansa", mikä suurimmaksi osaksi oli peräisin tyttöjen heikosta itsetunnosta. Sulla ei olisi ollut mitään oikeutta käyttää viattomia sydämiä omien tarpeidesi tyydyttämiseen!


    • ajomieseikiirehdi

      enhän min' muttta kun ne vaati, jopa se 14v tyttö jonka korkkasin joku iltavilakkaa,nin sen sisko tuli tyrkylle kun kuuli miten kivaa siskolla oli. kieltäydyin kohteliaasti kun olipienet tissit sekä jo pantu, mitä sitä vanhaa siihen aikaan uumoili kun ajamatontakin oli jonossa koko ajan, siihen aikaan puhkoin impiä kuin suontien muikkuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe