Kivitalo vm. 2015 Helsingin Munkkiniemestä 2 miltsillä. Mitähän on maksanut rakentajalle itselleen?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016092222355625_vi.shtml
Ville Peltosen koti myynnissä, hp 2 miljoonaa
5
182
Vastaukset
- Kebabkiska
”Siinä on paikka, ja sieltä se tulee! Ville Peltonen, 3-0. 39.56, Suomi johtaa 3-0. Loistava hyökkäys, ja Ruotsin puolustus pelataan kebabkioskille!”
Pelkkä rakennuspaikka on maksanut 275.000 € (kauppahintarekisterissä näkyy kaksi kauppaa sillä hinnalla vuonna 2013), rakennuskustannukseksi voi varmaan tuossa tapauksessa huoletta laskea 3.500 €/m2 (tavallinen puutalokin maksaa tänä päivänä lähemmäs 2.500 €/m2 tontti liittymät). Eli uudistutatokustannus lienee ollut haarukassa 1,3-1,4 miljoonaa. Kun lisäksi huomioidaan, että esim. Länsi-Helsigissä myytiin tänä kesänä suurin piirtein saman kokoinen 1970-luvulla valmistunut rivitaloasunto lähes samaan hintaan (okei, oli merenrannalla mutta vaati paljon peruskorjauksia), niin ei tuo hintapyyntö ole mitenkään pahasti pielessä.
- joku.tuhnul.oston.paikka
Joko on palstan "massimiehillä" touhutonnit valmiina?
Ainiin, vaikka hinnasta otettais 99% pois, niin pitäisi tyffelillä olla vielä lähes 20kpl touhutonneja, että saisi tuon lukaalin itselleen :'D - Mashimies
Erityisesti nuo kuvassa näkyvät Ikea Pax-kaapistot tekevät vaikutuksen. Hinta lienee kohdillaan.
- Vaihtaa_kuin_paitaa
Aika kevyillä perusteilla rakennellaan miljoona-asuntoja, kun jo seuraavana vuonna tulee muutto ulkomaille ja talo pitää myydä. Onhan se tosin monesti nähty, että urheilutähdet ovat hyviä tienaamaan, mutta vielä tehokkaampia tuhlaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322113
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472016Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3141812- 341434
- 991350
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141226Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101137Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661026- 391020