Kivaa kimpassa !

Nimimerkkixi

Olen varhaiskeski-ikäinen nainen, sutjakassa kunnossa ja innokas seksin suhteen. Olen harrastanut seksiä huomattavasti itseäni nuorempien miesten kanssa (n. 16 - 24 v. ), myös kimppakivana olen ollut. Olenko mikä ? Huora, Lutka, Kiertis, Panopuu, Jakorasia, Kone vai miksi minua tulisi kutsua ?

16

436

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppinen

      olet nainen joka on sinut itsensä kanssa eikä häpeile luonnon luomaa tarvetta rakastella

    • naapurin-kolli

      elämästä nauttiva hieno nainen.
      kiinnostaisko 28v. nuari mies pohjammaalta. joka jaksaa naida vaikka koko päivän ja yön ?

    • KaisanAnnattaja1

      Ook sä mun vaimo ? Älä vitussa kirjoittele tänne sun touhuista. Ja jos et oo, niin mulla on kutakuinkin samantapainen kotona. Tuosta nimittelystä en tiedä. Mut mull on Kimppa-pimppa.

      • Epäilijä

        Ooksä ihan varma ?


      • KaisanAnnattaja1

        No ainakin aamulla oli, ellei sitten ole päivällä hävinnyt. Mutta ei hätää, tulee kyllä takaisin. Huomenna on terskatortai ja sitten tulee kimppaviikko.


      • PostiJoppe

        Onkos tuollaisia naisia ihan oikeesti, vai onko tämä vain urbaani legenda ?


      • Hml.n

        Kyllähän noita on, mutta ei niistä vain kukaan halua puhua. Mä muistan 15 vuotta sitten, kun mun kaverin kanssa vastattiin seksilehdessä olleeseen ilmoitukseen jossa Rouva etsi nuoria poitsuja. Laitettiin valokuvat ja puhelinnumero ja ajan jolloin voisi soittaa, jos olisi kiinnostusta.
        Ja minuutilleen soitti herttainen naisääni ja kyseli muutaman kysymyksen ja missä voisimme tavata. Linja-autoasemalle sovimme tärskyt. Oli se kaunis ja siro. Farkut ja villapaita päällä ja korkkarit jalassa.
        Mutta sillä oli mies mukana ja se hiukan arvellutti. Autokuskina kait, tai muuten turvamiehenä. Mentiin sitten autolla yhdelle mökille, kaikki neljästään ja mies Lähti hakeen jotain juotavaa. Rouva riisui vaateensa, farkkujen alla oli vain sukat ja sukkanuhat, sitten rouva tuli istumaan syliini ja ohjasi kullini sisäänsä, ja minä laukesin melkein heti. Mun kaverin se pyysi sänkyyn ja siinä me sitten jatkettiin touhuilua. Voi vittu, että oli nastaa. Ja me ei sitten oltu kun 15 ja 16v.


    • Jengato

      Eiköe noita sanota Puumiksi ?

    • 13247

      Huoria ne on:)

    • 18v

      Voi pojat teitä. tuollainen 50 timmi rouva on parasta mitä seksissä voi saada. Ikää ja kokemusta löytyy, eikä ilkuta kylällä, että sillä oli niin pieni... mutta vastaavasti se kyllä tuli nopeasti :D Yleensä saa panna paljaalla ja laskea sisään. Ei soitella perään, jos ei itsee kiinnostaisi. Ja aviomieskin voi keskittyä parempiin harrastuksiin. Ja on siis kokemusta mulla.

      • hyvaaon

        Totta haastat, tuossa iässä ei enään hevillä tule raskaaksi. Ja nuo naimisissa tai parisuhteessa olevat rouvat on kivoja. Ei tarvi maksaa rafla laskuja, eikä ostella lahjoja. Noo kukkasia voi kait ? Osaavat pukeutua viettelevästi.


      • Kyllään

        Ja muuten ihan oikeesti on parasta tuon ikäinen nainen. Kokemusta on naapurin rouvasta. Taitaa olla kolmatta kertaa ihan oikeesti naimisissa, mut sen nykyinen mies on sellainen "antaa panna vaan " tyyppi. Ei ota turhia murheita vaimonsa seksijutuista.


    • sesäolet

      sä olet mun unelmien nainen !

      • Tomi16

        Ja mun kans....


      • trujhgv

        Niin munkiin...


    • 2ih5t4

      Niin...näin tuota asiaa Wikipediasta:

      Efebofilia

      Efebofilia (kr. ἔφηβος 'nuorukainen' φιλία 'rakkaus') tarkoittaa aikuisen pääsääntöisesti murrosikäisiin tai murrosiän vastikään ohittaneisiin (noin 15–19-vuotiaisiin) nuoriin kohdistuvaa seksuaalista kiinnostusta.[1] Nuoriin kohdistuva seksuaalinen halu on aikuisilla yleistä,[2] mutta varsinaisesta efebofiliasta puhutaan vain silloin kuin tällainen halu on ensisijainen tai yksinomainen.

      Rinnakkainen käsite hebefilia on saanut nimensä Hebeltä, kreikkalaiselta nuoruuden jumalattarelta.

      Efebofilia ja hebefilia sekoitetaan usein pedofiliaan, joka tarkoittaa aikuisten seksuaalista kiinnostusta esipuberteetti-ikäisiin lapsiin. Tällaista sekoittumista tapahtuu varsinkin silloin, kun kyse on laittomasta teosta (nuori, johon laiton teko kohdistuu, ei ole vielä saavuttanut suojaikärajaa, joka Suomessa on 16, ja osapuolten välinen kypsyysero on merkittävä).[3] Suomessa 15 vuotta täyttänyt, joka harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, paitsi jos osapuolten välillä ei ole suurta kypsyyseroa, syyllistyy aina rikokseen, mutta toisin kuin usein ajatellaan, tällainen teko ei aina, riippuen teon kohteena olevan henkilön iästä, viittaa aina pedofiliaan. Efebofilia on psykologiassa kiistanalainen käsite ja sitä ei ole pedofilian tapaan hyväksytty ICD-10 tautiluokitukseen, koska efebofiilinen halu on lisääntymistä ajatellen luonnollista, toisin kuin pedofiilinen halu, joka kohdistuu lisääntymiskyvyttömiin lapsiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe