Pentillä on asiaa!!

reksipena

Ikaalisten uusi koulu on alkanut saada väriä pintaansa – yllättävää, kauhistuttavaa väriä. Jos päättävän sukupolven aivot ovat puuttuneet, niin että vaatteidenkin väriksi riittää pelkkä musta (mikä ei oikeastaan ole ollenkaan väri) arjet pyhät, kesät talvet, ei sillä pitäisi rangaista lapsia – tulevaisuutta. Kyllä koulun seiniin kuuluisivat kirkkaat värit, puita ja kukkia, leikkiviä lapsia värikkäine vaatteineen. Väreillä on suuri vaikutus mielialaan, koko terveydentilaan, jopa elämänkatsomukseen.
Synkäksi menevät näkymät rivitalon ikkunoista. Rakennukselle voisikin koulun sijaan antaa nimen Monumentti tyhmyydelle.

29

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aimo.ferku

      Karpolla on asiaa vatulassa

    • TipTopPojat

      Jos jotain tehdään/uudistetaan täälä pitäjällä niin AINA alkaa joku läski vinkuu

      • Mikäli yrität vetää Niinaa ja Mikkoa tähän keskusteluun, lopeta, ennenkuin ehdit kunnolla aloittamaankaan!


      • koulun.pelastajat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mikäli yrität vetää Niinaa ja Mikkoa tähän keskusteluun, lopeta, ennenkuin ehdit kunnolla aloittamaankaan!

        Pihkoniska ja kusivihta olivat vaatineet että puurakennus
        on tervattava jotta se ei homehdu.


      • koulun.pelastajat kirjoitti:

        Pihkoniska ja kusivihta olivat vaatineet että puurakennus
        on tervattava jotta se ei homehdu.

        Voisitko edes kerran esittää asiallisen ja keskustelua rakentavan kommentin etkä kirjoitella typeryyksiä?


      • koulun.pelastajat kirjoitti:

        Pihkoniska ja kusivihta olivat vaatineet että puurakennus
        on tervattava jotta se ei homehdu.

        Mikko ja Niina ovat kylläkin maalaamisen kannalla!


      • löysin.vihdan
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Mikko ja Niina ovat kylläkin maalaamisen kannalla!

        Vihdallako se maali huiskittiin seiniin?


      • löysin.vihdan kirjoitti:

        Vihdallako se maali huiskittiin seiniin?

        Mikä saatana sua oikein vaivaa kun tarvii jatkuvasti lässyttää tuota vanhaa asiaa?


      • 80-luvun.jutut
        karva.noppa kirjoitti:

        Mikä saatana sua oikein vaivaa kun tarvii jatkuvasti lässyttää tuota vanhaa asiaa?

        Koskaas varastettu nimmari siirtyy uusiin juttuihin?


      • kusin.vihtaan

        Millaisen mestaruuden saa vihdan kuljetuksesta?


      • vitun.hinttari
        kusin.vihtaan kirjoitti:

        Millaisen mestaruuden saa vihdan kuljetuksesta?

        Kuule jos et vilä satu tietään niin vihta tehtiin ihan paikan päällä. Miks vitussa jankutat paskaa?


      • paras.löytyi
        vitun.hinttari kirjoitti:

        Kuule jos et vilä satu tietään niin vihta tehtiin ihan paikan päällä. Miks vitussa jankutat paskaa?

        Oliko sillä tekijällä jokin paikka housuissaan jonka päällä
        se vihta tehtiin ja sitten kuljetettiin pyyhkeen sisällä
        kilpailupaikalle?


      • paras.löytyi kirjoitti:

        Oliko sillä tekijällä jokin paikka housuissaan jonka päällä
        se vihta tehtiin ja sitten kuljetettiin pyyhkeen sisällä
        kilpailupaikalle?

        Vihtamestarimme teki kyseisen vihdan useiden valvovien silmäparien alla, joten filunkiin ei olisi edes ollut mahdollisuutta!

        Lisäksi voisit lopettaa hänestä käyttämäsi epämiellyttävän lempinimen käytön!


      • todellinen.osaaja
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Vihtamestarimme teki kyseisen vihdan useiden valvovien silmäparien alla, joten filunkiin ei olisi edes ollut mahdollisuutta!

        Lisäksi voisit lopettaa hänestä käyttämäsi epämiellyttävän lempinimen käytön!

        Vihtahousu oli esivalmistellut sutiansa hetken ja poistunut
        sitten mukamas savusaunaa lämmittämään ja kaikki jotka
        ovat savusaunan lämmittämiseen perehtyneet tietävät sen
        vievän aikaa. Saunasta palasi mies pyyhkeen kanssa ja
        pöyhi hetken oksaläjää ja hokkuspokkus sievä vihtahan
        sieltä tuli.
        Rouva ei ollut paikalla koska hänellä on porttikielto
        kylpylän alueelle.
        Miksi mestaria ei tuotu kertaakaan torille näyttämään
        taitojaan?


      • todellinen.osaaja kirjoitti:

        Vihtahousu oli esivalmistellut sutiansa hetken ja poistunut
        sitten mukamas savusaunaa lämmittämään ja kaikki jotka
        ovat savusaunan lämmittämiseen perehtyneet tietävät sen
        vievän aikaa. Saunasta palasi mies pyyhkeen kanssa ja
        pöyhi hetken oksaläjää ja hokkuspokkus sievä vihtahan
        sieltä tuli.
        Rouva ei ollut paikalla koska hänellä on porttikielto
        kylpylän alueelle.
        Miksi mestaria ei tuotu kertaakaan torille näyttämään
        taitojaan?

        Mestarimme oli vain hieman karsinut vihdaksia ennen koitosta. Sanoppa että minne hän olisi piilottanut koivunoksakasan nokkansa edestä?


      • ainon.horinat
        aino.äänessä kirjoitti:

        Mestarimme oli vain hieman karsinut vihdaksia ennen koitosta. Sanoppa että minne hän olisi piilottanut koivunoksakasan nokkansa edestä?

        Miksi se koivunoksakasakin olisi pitänyt hullun ainon
        mielestä piilottaa, siihen paikalle kaikki ylimääräinen jäi.


      • kanssakilpailijat

        Siksi asiasta Uutis-Oivassa kirjoitettiinkin?


      • neuvo.vajakille

        Lueppa se juttu uudestaan.


    • näinkävi

      Meni vähän pieleen väritys.

    • kura.pyllystä

      Onko Pentti Inkinen Seppo Myllis ?

      • Ei ole. Pentti Inkinen on Pentti Inkinen.


      • lapset.tutimaan

        Älkääs lapset puuttuko aikuisten asioihin.


      • lapset.tutimaan kirjoitti:

        Älkääs lapset puuttuko aikuisten asioihin.

        Älä sinä puutu normaalijärkisten keskusteluihin.


      • virtaa.tyrnävältä
        myllis_seppo kirjoitti:

        Älä sinä puutu normaalijärkisten keskusteluihin.

        Lataamoveteraani antaa elämänohjeita.


    • Vkäyrä

      Aatelkaa nytten. Koulu vituttaa muutenkin ja sit vielä tollanen kuoleman väri. Toivon, et olisin värisokee vai värisokeeko ton on maalannu. Kirkotkin on nätimmän värisiä.

      • Väri on todella vastenmielinen, aina nähdessäni tuon rakennuksen tekee mieleni oksentaa ja joskus juovuksissa päästinkin kunnon punaviiniyrjöt seinään.


    • Anonyymi

      Väri voidaan vaihtaa helposti. Mikko on ehdokkaana kunnallisvaaleissa ensi keväänä. Persut rules by Mikko.

    • Anonyymi

      Varsinainen kauhujen paikka tuo mustanpuhuva röttelö!

    • Anonyymi

      Vihdansidontakisassa Mikko toimi rehdisti ja täysin oikein.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe