Sanokaas nyt hyvät ja pahat ihmiset!!!!!!!!!!!!!!

Nauttikaatyöttömyydestä

Mikä siinä on että joillekkin tuo työ on niin hemmetin ainoo asia mitä täällä huudetaan??? Maailmasa on miljoonia asioita ja tärkeempiäkin asioita kuin työ!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei se tee ihmisestä yhtään parempaa tai huonompaa jos ei ole työtä, kuka hullu jasaa tehdä työtä????? Mä en oo yhtään parempi ihminen oelnko töissä vai en, en ole, ja olen pirun hyvä ihminen, liian hyvä ihmiseksi.

Mä en tuhlaa omaa elämääni työlle, vaan itelle ja perheelle.

Huutakaa vaikka välillä et olkaa perheenne kanssa.

Työ tekee ihmisestäkireen ja vihaisetn. Se tehnyt ihmisestä ilkeän ja väsyneen ja ahdistuneen ja idiootin.

Oma aika on parasta, silloin ihminen nauttii kaikesta. Työ pilaa ihmisen.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaditaanliikaa

Niin kuinkas moni menettänyt hermot liian kireessä työtahdissa.

• Juu. Kukin pärjätköön miten pärjää. Kerätköön ruokansa. Aamulla kun herää niin mars matkaan hakemaan apetta perheelle metsästä, järvestä, ilmasta ym. Perhe vaan mukaan oravannahoista rustatuissa vermeissä.
      Opittava hyvät säilöntäkeinot että pärjää kylmän talven yli. Polttopuitakin kerättävä että selviää luolassa. Lämminhän siinä tulee kun hiertää puukapuloita yhteen tulen saamiseksi ja perhe senkun lisääntyy kun lämpimikseen pitää maata vierekkäin.
      Ei selvitä ilman työtä, aina joutuu jotenkin elantonsa hankkimaan jos ei sitten joku muu hanki sitä sinulle, tavalla tai toisella.

• voitjoutuakmtehtaalle

Niin ei selvitä ilman työtä yritä ymmärtää,palkkatyötä ei ole kymmeniin vuosiin riittänyt kaikille ja ilmaistöissä ole mitään järkeä ellei tee itselleen tai vaikka vanhalle sukulaiselleen.Pidät aina työttömiä loisina suurinosa on vastoin tahtoaan vailla työtä kas kun ne työt meni muille maille.Oletkohan niin sanottu kultalusikka suussa syntynyt joille on aina suhteilla varmistettu kovapalkkaiset suojatyöt esim.byrokraatti.

• nunnununuuu

Työ ei ole tärkeä, tärkintä on oma apaa aika ja tehä mitä haluaa. Se on elämään tarkoitus.
      Itse olen ollut työtön nyt 15 v enkä aio mennä töihin. Loistavasti pärjään, ja matkustan paljon ja rahaa on ei tarvi töitä tehhä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5670
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3146
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2916
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      635
      2162
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      155
      2049
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1412
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1395
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1188
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe