Loukkaannuin kaatuessani talvella 2014, silloinen minun henk kohtainen vakuutusyhtiö maksoi kitsaasti lääkärikulut ja naukuen magneettikuvauksen, mitään muuta ei löytynyt kuin mitä joka ikiselllä yli 40v töitä tehneellä ihmisellä on, siis kulumaa olkapäässä.
No Buranaa meni satoja ja taas satoja jne.. yli vuoden päästä alkoin nuppi olla jo täysi, koko ajan olin työelämässä mutta sitten tuli raja vastaan. En kyennyt enää suoriutumaan työtehtävistä vaan oli pakko nostaa käsi pystyyn , toinen käsi ei oikein enää noussut mutta sitten löysin "maalaistohtorin" joka näki mikä minua vaivaa, vaiva oli ihan muualla kuin siinä olkapäässä, se oli niskanikamassa joka oli kaatuessani mennyt pois paikoiltaan. Lopun arvaattekin. Meni parhaat eläkekertymävuodet, meni tuhannet eurot, meni harrastukset, meni lähes kaikki ...
Potilasvahinkolautakunta totesi näkemättä, kuuulematta minua että ryhtivika aiheutti minulle kivut ja sillä ei ollut mitään tekmisistä kaatumisen kanssa. EI KORVAUSTA -- > No nyt "ryhti" on sitten korjattu ja ... kaikki pelaa, mutta ennen minun kuolemaa ,"asiantuntijalääkäri" tulee laittamaan kädet vielä ristiin minun edessä. Laki on meillä kaikilla ja ellei sitä ymmärrä, niin opetetaan.
Potilasvakuutus
kaatuuseisompikinihminen
1
164
Vastaukset
- OletAivan
Oikealla asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944155
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663413Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723054SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812529Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2022117Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302051- 41860
- 73781
- 52756