Potilasvakuutus

kaatuuseisompikinihminen

Loukkaannuin kaatuessani talvella 2014, silloinen minun henk kohtainen vakuutusyhtiö maksoi kitsaasti lääkärikulut ja naukuen magneettikuvauksen, mitään muuta ei löytynyt kuin mitä joka ikiselllä yli 40v töitä tehneellä ihmisellä on, siis kulumaa olkapäässä.
No Buranaa meni satoja ja taas satoja jne.. yli vuoden päästä alkoin nuppi olla jo täysi, koko ajan olin työelämässä mutta sitten tuli raja vastaan. En kyennyt enää suoriutumaan työtehtävistä vaan oli pakko nostaa käsi pystyyn , toinen käsi ei oikein enää noussut mutta sitten löysin "maalaistohtorin" joka näki mikä minua vaivaa, vaiva oli ihan muualla kuin siinä olkapäässä, se oli niskanikamassa joka oli kaatuessani mennyt pois paikoiltaan. Lopun arvaattekin. Meni parhaat eläkekertymävuodet, meni tuhannet eurot, meni harrastukset, meni lähes kaikki ...
Potilasvahinkolautakunta totesi näkemättä, kuuulematta minua että ryhtivika aiheutti minulle kivut ja sillä ei ollut mitään tekmisistä kaatumisen kanssa. EI KORVAUSTA -- > No nyt "ryhti" on sitten korjattu ja ... kaikki pelaa, mutta ennen minun kuolemaa ,"asiantuntijalääkäri" tulee laittamaan kädet vielä ristiin minun edessä. Laki on meillä kaikilla ja ellei sitä ymmärrä, niin opetetaan.

1

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletAivan

Oikealla asialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4155
    2. 66
      3413
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3054
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2529
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2346
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      202
      2117
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      860
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      781
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    Aihe