Bank Norwegian luottokortti kokemuksia?

hyvältänäyttää

30

16953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwfhefhefjhe
    • jossu97

      Joo kyllä tuo tililuotot ja pikavipit voittaa!

      Taas on hyötyä norskeista.

      Koskas ihan suomalaiset pankit tarjoaa vastaavaa netissä?

    • ollipå6

      Ei taida muut pankit pystyä samaan?

    • Säästeliäs

      Ihan normaali Visa Credit, lähimaksuominaisuus mukana. Mulla 4000 euron luottolimiitti.
      Siinä luottokortissa vaan on järkyttävä nimellinen 19,99% vuosikorko - aivan omaa luokkaansa muihin kortteihin verrattuna. (Pääosin ostankin sillä vaan Norwegianin lentoja, koska siten saa myös matkavakuutuksen ja peruutussuojan. Ja maksan saldon nollille ensi tilassa, joten käyttö on ilmaista).

      • hefwerhfrefernfnregnn

        Jostakin on kate revittävä. Jos kortti on muuten ilmainen, koron pitää olla sitten vastaavasti suurempi kuin eräillä kilpailijoilla..


    • ikujhhh

      Ihan paras!

    • tuo.on.kohtuuton

      luepa faktat huviksesi niin ensinnäkään tuo lainaa tarjoava yritys ei ole bank norveigian vaan aivan eri yritys ja korko on yksilöllinen, Toisin sanoen mafian korko. Käytä hypoteekkiyhdistyksen vakuudellista kulutusluottoa, se on aivan kilpailukykyinen pankkien kanssa ja jopa edullisempi korkokustannuksiltaan. Korko 5,6 prosenttia . Tai alle sen. Tietenkin sinulla pitää olla jotakin reaalivakuutta.

    • Hyvä.valinta

      Kortti tilattu!

    • jegajgserh

      Nauti 39% korostasi.

    • jepargtse

      löytyy jo lompakosta

    • Ellu99i

      Mun mielestä ihan hyvä jos pystyy maksamaan takaisin 6 viikon sisällä.

    • 22p

      Aivan järkyttävän hintaista. Itse menin retkuun ja aivan liian vähän ajattelin, kun otin ihan luoton (en siis luottokorttia vaan luoton samasta puljusta, vuosikorko kuitenkin sama). Olen maksanut luottoa pois monta tonnia ja nyt huomasin, että alkuperäinen laina on pienentynyt hiukan yli 50eurolla 8kk:ssa! Tällä tahdilla alkuperäinen luotto ei häviä koskaan.

      • eiikuistalainaa

        voihan maksaa suurempia lyhennyksiä. Hain myös sieltä järjestelylainaa (tod vuosikorko jotain 16%). Laskelmissa tarjottiin 10 v lainaa, mutta lyhensin sen 5 vuoteen, jolloin kulut pieneni paljon. meinaan kyllä maksaa nopeamminkin pois.


      • LainaKeijo

        Nyt kyllä puhut pskaa! Lyhennetty siis 8kk ajan, yhteensä "monta tonnia". Lyhentynyt "hiukan yli" 50e.

        Jos tuo maksettu monta tonnia on vaikka 3000e. Ja lyhtentynyt hiukan yli on vaikka 55e.
        3000/8 = 375e/kk.
        55/8 = 6,9e/kk (lyhentynyt kuukaudessa)
        375e - 6,9e = 368e (korko kuukaudessa)

        Onko totuus että kuitenkin otat koko ajan lisää luottoa sillä kortilla?
        Kortti taitaa laulaa.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, olen lyhentänyt lainaa noin 6vuotta 124e/kk lainan saldo pienentynyt n.1200e😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen lyhentänyt lainaa noin 6vuotta 124e/kk lainan saldo pienentynyt n.1200e😡

        Eikä ole korttia, vaan ihan luotto, enkä ole ottanut lisää luottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole korttia, vaan ihan luotto, enkä ole ottanut lisää luottoa.

        Norwegian on kyllä rehellinen päin vastoin kuin monet sen asiakkaista.

        Jos koroksi on sovittu 20 prosenttia vuodessa , niin kyllä se aivan matematiikan lakien mukaan tekee 20 prosenttia pääomasta vuodessa. Sen kun jakaa 12:lla, saa tietää kuukausihinnan.

        Esim. 6000 euron laina, korko 1200 euroa vuodessa eli 100 euroa kuukaudessa. Olettaen siis, että olette sopineet koroksi 20 prosenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, olen lyhentänyt lainaa noin 6vuotta 124e/kk lainan saldo pienentynyt n.1200e😡

        Lainaa hakiessa kerrotaan laina aika ja summa ja kk erä. Kun on hyväksynyt ehdot niin kyllä se itse hyväksytyn ajan puitteissa tulee maksetuksi


    • Yhujj66

      Ihan jees

    • Teeeew

      Minähän en luottokorttia hanki!!! Jos tarvitsen vippiä niin satasenlaina.net auttaa :)

    • Ei.norjalainen.kortti

      En käytä "luottokorttia" siksi, että tarvitsisin luottoa, vaan siksi, että minun ei tarvitse käydä alvariinsa pankkiautomaatilla. Maksan kaiken mahdollisen muovilla. Nostin rahaa pankkiautomaatista viimeksi lokakuun alussa, ja vieläkin käteistä on pari sataa jäljellä lompakossa.

      • Anonyymi

        Mutta tavallinen Visa Debit ja MasterCard Debit toimii myös netissä ja kivijalkaliikkeissä??? Ei sitä luottokorrtia tarvitse, paitsi jos tarvitsee luottoa tai haluaa hyödyntää etuja (kuten tuoteturvaa tai sitä että saa hiukan rahaa takaisin ostoksista). Mutta miksi vaivautua jännittämään että saako joka kuukausi kaiken maksettua pois ettei tule lisäkuluja? Visa Debit on palvellut minua hyvin jo monet vuodet. Ainut mikä olisi luottokortissa plussaa minulle on juurikin tuo tuoteturva.


    • Anonyymi

      Minun luottokortissa on myös se DEBET ominaisuus ja kun sillä maksaa kaikki ostoksensa, niin ei tule koskaan ongelmia.
      Joskus kesälomalla saatan käyttää kredit puolta, mutta kun sen maksaa heti seuraavassa kuussa pois niin tilanne on aina loistavasti omissa käsissä.

      • Anonyymi

        Pankin mastercardissa on korko 8,13 % , joten ihmettelen miten täältä löytyy aina niitä ihmisiä, jotka ottaa lainaa 19,99 %:n koroilla ja kulut siihen päälle .
        Kuulostaa ihan itse aiheutetulta ongelmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankin mastercardissa on korko 8,13 % , joten ihmettelen miten täältä löytyy aina niitä ihmisiä, jotka ottaa lainaa 19,99 %:n koroilla ja kulut siihen päälle .
        Kuulostaa ihan itse aiheutetulta ongelmalta.

        Riippuu vähän myös lainan määrästä ja kuluista. Norwegianilla ei ole muita kuluja.

        Esim. jos kortissa laskutusmaksu on 4 euroa, korko 8,13 prosenttia ja lainan määrä 600 euroa, kulut ja korot tekevät 12 kuukauden tasaerälyhennyksenä yhteensä 74,76 euroa.

        Norwegianilla sama laina 19,99 prosentin korolla ja ilman tilinhoitomaksua maksaisi vain 66,96 euroa.


    • Anonyymi

      Mulle lainasivat 35 000e ja 5000e luottokortin. Hetken koitin maksella 20% korolla kunnes iski korona ja ansiot puolittui. Pyysin koron kohtuullistamista,että saisin lainoja maksettua varsinkin ku tuli kulutusluottolaki max 10% korolla. Ei käyny Norwegianille. Lopetin lainojen maksamisen ja nyt on reipas 40k ulosotossa jossa se ei lyhene euroakaan. En aio maksaa euroakaan tuolle roska yhtiölle.

      • Anonyymi

        No kannattaako sitä ottaa 35000€ 20% korolla?

        Ei millään pahalla, mutta ihan itseäsi saat syyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattaako sitä ottaa 35000€ 20% korolla?

        Ei millään pahalla, mutta ihan itseäsi saat syyttää.

        Elvistely on niin mukavaa.


      • Anonyymi

        Idiootti, olet ulosotossa ja merkinnät luottotiedoissa 2030 luvulle. Olet käytännössä elävä ruumis, joka ei voi tehdä samoja asioita, kuin normaalit rehelliset ihmiset.


      • Anonyymi

        Ei sieltä saa lainaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe