Venäjä mukamas suojautuu Suomen agressiolta.
Hui kauheeta, kun pelottaa, että jos Suomi vaikka tulee ja valloittaa koko Venäjän suuren maa-alueen itselleen.
Kyllä pitää jo suojautua siltä varalta.
Antakaan minun nauraa. Haa..hah...heh..heh!!!
Hupaisa tiltujuttu
7
79
Vastaukset 7
- ValehelevaVenäjä
Heh, Suomen aggressiosta on jo vuosia hullumylly Venäjällä.
- ProvosointiaVaan
Onkohan tiltuilla muita hauskoja kirjoituksia?
Jään innokkaasti odottamaan. - ProvosointiaVaan
Taisi tiltujen huumorintaju loppua alkuunsa?
Eihän se mitään uutta ole, että ryssä pelkää suomalaisia. Nehän ottivat uudelleen käyttöön Alakurtin tukikohdankin jo aikaisemmin. Nyt raahaavat lisää rautaa rajalle.
- kwtvjp2
Tyhjäpäinen NATO-tiltu paljasti taas tyhmyytensä. Tietenkään Venäjällä ei olisi mitään pelättävää pelkästään Suomen taholta. Mutta kun Suomi on käytännössä jo USA:n vasalli, joka tottelee sitä kaikessa ja luovuttaa maaperänsä sen käyttöön, niin asia muuttuu ihan toiseksi. USA:n aggressiota Suomen alueelta Venäjän on syytä pelätä ja siihen varautua.
- kui-kui-kui
Typerää, USA:lla ei ole mitään aikeita hyökätä Venäjälle. Sokea Reettakin sen näkee.
- kwtvjp2
kui-kui-kui kirjoitti:
Typerää, USA:lla ei ole mitään aikeita hyökätä Venäjälle. Sokea Reettakin sen näkee.
NATO-tiltuhan sen tietää, suora yhteys Washingtoniin ja vielä ajatustenlukukyky:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331472- 70927
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O42630- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554