Mies porukat!

silmä-kertoo

No, onhan se nyt vain niin, että ne kaverin vehkeet tsekataan, jos on mahdollista ( saunaillat ym. ym.) vaikka ollaan kuinka "heteroo", eiks niin.
Näin päästään vertaileen omaan, missä ollaan asteikolla.

12

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko kaappihomona tutkii kostealla katseellaan vielä karvaisten kassien alta pilkistelevät pyllysilmätkin. Itse on sen kertonut. Hyvä kun tunnusti.

Hänen mukaan kun isomulkkuiset ihan hänen kiusalla levittelevät jalkojaan lauteilla, saadakseen kalunsa komeasti esille.
      Niin. Kunhan ensin ovat sen runkanneet puoliseisokkiin vessassa pumpulla tai kädellä. Näin tuo Oulun valo on niistä kikoista meitä valistanut. Eihän kenelläkään voi olla isompaa kullia kuin toisella? Epeli on hän ;)

Kyllä melkein joka ukko vilkaisee saunassa tai suihkussa toisten jalkovälin. Ja jos siellä on jotain nähtävää, kyllä se huomioidaan. Tutussa porukassa saatetaan sitten pohtia, ettei se ihme ole, kun tuolla "hevoskalulla" naisia riittää.

Naisethan valitsevat tilaisuuden tullen aina sen isomman mieluummin kuin pienehkön normaalin. Ikävää, mutta totta.

• NakkeNakittaja

Varmaankin iso kaluiset eivät niinkään harrasta tätä vertailua, koska oma on jätti niin samapa se mitä muillla on kun oma on mahtava. Samaa huomannut miten lyhyet miehet puhuvat tosi paljon pituudesta siis ihan kropan pituudesta. Normaali ja pitkät miehet eivät juuri kiinnitä toisten pituuksiin huomiota. Tuo Askon idea olisi hyvä testata muutuuko miesten reaktioit saunassa, jos sinne menee pumpatulla kalulla tai laittaisi vaikka vain uikkareihin hk sinisen kun menee uimaan miten ihmiset reagoi?

• reservin.vänrikki

Näinhän se on. Varsinkin homopiireissä halutaan lisäksi tarkistaa millaista perseentäytettä olisi mahdollisesti tarjolla.

• Ei kaikki homot kaipaa perseentäytettä. Se on niitä tynnyrissä kasvaneen Askon harhoja.

Mutta sitä ei voi kiistää, etteikö hyvävartaloisia isomulkkuisia miehiä katso mieluummin, kuin ylipainoisia puuskuttajia, joilla alas valahtanut maha pystyy peittämään niin pienen kuin isonkin kullin.

Aika moni mies arvioi toisten mulkut omaansa isommiksi. Näköharha.

• heteropukki

Joo tulee vilkaistua vieraat haarat aina kun mahdollista.
      pitkät karvattomat tuppikullit saavat kyllä omankin mulkun paisumaan

• JaakkoLauteilla

Uimahallissa tulee katsottua. Mulle tulee aika nopeesti voimakaskin erektio jos kivannäköinen mulkku kävelee saunaan. Pakko sinnitellä jalat ristissä tai muuten vaikeassa asennossa vaikka kuinka olisi jo aika lähteä pois. Joskus tulee niin kuuma, että pakko lähteä vaikka erektio vielä puolitangossa Joskus käy niin, että se mulkku lähtee aiemmin kuin erektioni on laskenut ja eiköhän se laukaise minulle taas maksimierektion. Ei näin usein käy, mutta jotkut ovat vaan niin ihania. Ei minua sellainen kuolleennäköinen hirveän iso roikkuva jättiläinen kiihota, keskikokoinen tai isohko terhakanoloinen mulkku, siinä se paras. Toki se kokonaisuus että millainen kantaja sillä on merkitsee todella paljon. Yleensä hyväkroppasilla mulkutkin komeita.

• nautinkaluista

Totta puhut. Kyllä mies kuin mies varmasti tsekkaa toisen miehen, jos saunassa tms näkee. Kaverin kalua varmastikin katotaan ja omaan verrataan. Kivaa katella.

• Hooäx

Minua kiihottaa toisten mulkut niin että imen niitä ja menen nelinkontin miehen eteen ja pyydän naimaan kuin koira minua.

• Hooäx kirjoitti:

Minua kiihottaa toisten mulkut niin että imen niitä ja menen nelinkontin miehen eteen ja pyydän naimaan kuin koira minua.

Käytä omaa nikkiäsi.
        Laita vaikka Asko nikiksesi. Tiedämme kenestä puhut, kun haaveilet kyrvän saamisesta.

• saunoja-bi

No onhan se ilo silmälle saunottaessa äijä porukalla katsella jos jollain roikkuu tumma pitkä kyrpä ja kuinka se heilua retkottaa reideltä toiselle, kävellessä.
      Tällainen sala bi kuin olen, nautin suunnattomasti näkemästäni.

• porukka

Kyllä miehet katselevat toistensa vehkeitä. Itse olen sellainen joka mielelläni näytän kulliani toiselle miehelle, noin niin kuin puoli salaa, jos toinen on normaalia kiinnostuneempi. Olen mieleltäni bi henkinen ukkomies ja reilun kokoisen mulkun ansiosta ( tai ehkä juuri siksi) yllättävän usein saan ylimääräistä huomiota ja kiinnostusta toiselta mieheltä, enkä ainakaan silloin salaile, vaan ymmärrän toisenkin katseen halut, ja nautin niistä suunnattomasti.

• Ainakin kateutta saat, kunhan Asko ehtii lukemaan viestisi.

Olet mittataidoton persenaama, joka on persemitannut 13/10-kullinsa. Jos se kullisi näyttää isolta, syynä on syltätty nahka. Kullin pitää olla pikkuruinen yläkäyrä paljaalla nupilla.

Tämän Asko sinulle kohta kertoo. Älä välitä. Hän kertoo sen jokaiselle, joka kehtaa puhua normaalista tai normaalia isommasta kullista jalkovälissään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      377
      5098
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      358
      2918
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2571
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      95
      2213
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      481
      1933
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      36
      1633
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1466
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1419
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1363
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1253
    Aihe