Inksan veikkolassa alkaa olla jo paljon venäläisiä ja virolaisia talon omistajia asuneet vakituiseen suomessa vuosia nauttineet lapsilisät ja muut edut mutta kaikissa autoissa on pitkät kilvet kelle ilmoitetaan poliisille vai tullille jos asuu suomessa samat säännöt kuin muillekin
Autoveron kiertäjät
14
131
Vastaukset
- sanoeiautoverolle
Eihän toki ole heidän syynsä että suomalaiset hyväksyvät idioottimaisen autoverosysteemin. He eivät ole idiootteja.
- corollakulkeesilti
Inksan eräs varhaisjakelija ei ole 10 vuoteen katsastanut autoaan tai maksanut veroja.
- Rötösherrat
Tulli kantaa vastuun ajoneuvojen verotuksesta. Nimetöntä vihjettä voi antaa jos on oikeasti aihetta: https://vihjeet.tulli.fi/vihjeet/form.jsp?language=fi
- DDDDDDDDD
Köyhiä ja kateellisia vituttaa DDDD
- luuserit
Emme ole köyhiä emmekä kateellisia vaan maksamme veromme ja muut maksumme emmekä elä muiden siivellä luusereina
- maatuskanpanija
luuserit kirjoitti:
Emme ole köyhiä emmekä kateellisia vaan maksamme veromme ja muut maksumme emmekä elä muiden siivellä luusereina
Ei ole sulta pois jos joku ajaa ulkomaalaisel autol. Itse maksavat ajamisensa.
- LuuseritVittuun
Ei ole keneltäkään pois jos kukaan ei maksa veroja yhtään mistään. Kunhan itse maksaa elämisensä. Kyllähän ne tiet aurataan, valaistaan, pinnoitetaan asfaltilla ja pidetään kunossa ihan ilmaseksi. Kuhan ite maksat vaan autosi ni sehän riittää. Hoitakoot muut kaiken ylläpidon.
Sun logiikalla sä voit ostaa asunnon kerrostalosta, mutta ei sun tartte maksaa yhtiövastiketta: Hoitakoot muut - Ei se ole keneltäkään pois.
Mä voin myös panna sun muijaas aina silloin kun sä et pane sitä. Ei se ole sulta pois. Jokainen ottaa vain silloin kun itse tarttee, vai mitä? - työelämäeisuavarten
Veroista teiden kunnossappito maksetaan. Valaisu on kaupungin, eli veronmaksajien rahoja.
Huomaa että oot narkkari kun yleissivistys noin huonoa. - liikaavaadittu
LuuseritVittuun kirjoitti:
Ei ole keneltäkään pois jos kukaan ei maksa veroja yhtään mistään. Kunhan itse maksaa elämisensä. Kyllähän ne tiet aurataan, valaistaan, pinnoitetaan asfaltilla ja pidetään kunossa ihan ilmaseksi. Kuhan ite maksat vaan autosi ni sehän riittää. Hoitakoot muut kaiken ylläpidon.
Sun logiikalla sä voit ostaa asunnon kerrostalosta, mutta ei sun tartte maksaa yhtiövastiketta: Hoitakoot muut - Ei se ole keneltäkään pois.
Mä voin myös panna sun muijaas aina silloin kun sä et pane sitä. Ei se ole sulta pois. Jokainen ottaa vain silloin kun itse tarttee, vai mitä?EN usko että tulet toimeen ilman tukirahoja. Luultavasti rahasti tulevat varastamisella veronmaksajilta. Sanot muita luusereiksi vaikka olet vätys joka ei pysty edes töissä käymään.
- narkkaritonsyöpäläisiä
Ne on narkkareita. Tai sitten ulkomaalaisia jotka myyvät huumeita.
- järki.käteen
Taas on uusi loistoauto pemarii tai merrssu ja työttömii kaikkiamuka
- pappabetalaryes
Osamaksulla saa. Tai vanhempien rahoilla
- velaksivainsitten
Mitä sillä on väliä millä kukakin ajaa? osta autosunilta mersu nollakorolla ja lopeta kadehtiminen
- Äidin.kieli
Auto vero on kirjoitetaan eriksensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938