Autoveron kiertäjät

Verollinen

Inksan veikkolassa alkaa olla jo paljon venäläisiä ja virolaisia talon omistajia asuneet vakituiseen suomessa vuosia nauttineet lapsilisät ja muut edut mutta kaikissa autoissa on pitkät kilvet kelle ilmoitetaan poliisille vai tullille jos asuu suomessa samat säännöt kuin muillekin

14

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoeiautoverolle

Eihän toki ole heidän syynsä että suomalaiset hyväksyvät idioottimaisen autoverosysteemin. He eivät ole idiootteja.

• corollakulkeesilti

Inksan eräs varhaisjakelija ei ole 10 vuoteen katsastanut autoaan tai maksanut veroja.

• Rötösherrat
    • DDDDDDDDD

Köyhiä ja kateellisia vituttaa DDDD

• luuserit

Emme ole köyhiä emmekä kateellisia vaan maksamme veromme ja muut maksumme emmekä elä muiden siivellä luusereina

• maatuskanpanija
        luuserit kirjoitti:

Emme ole köyhiä emmekä kateellisia vaan maksamme veromme ja muut maksumme emmekä elä muiden siivellä luusereina

Ei ole sulta pois jos joku ajaa ulkomaalaisel autol. Itse maksavat ajamisensa.

• LuuseritVittuun

Ei ole keneltäkään pois jos kukaan ei maksa veroja yhtään mistään. Kunhan itse maksaa elämisensä. Kyllähän ne tiet aurataan, valaistaan, pinnoitetaan asfaltilla ja pidetään kunossa ihan ilmaseksi. Kuhan ite maksat vaan autosi ni sehän riittää. Hoitakoot muut kaiken ylläpidon.

Sun logiikalla sä voit ostaa asunnon kerrostalosta, mutta ei sun tartte maksaa yhtiövastiketta: Hoitakoot muut - Ei se ole keneltäkään pois.

Mä voin myös panna sun muijaas aina silloin kun sä et pane sitä. Ei se ole sulta pois. Jokainen ottaa vain silloin kun itse tarttee, vai mitä?

• työelämäeisuavarten

Veroista teiden kunnossappito maksetaan. Valaisu on kaupungin, eli veronmaksajien rahoja.

Huomaa että oot narkkari kun yleissivistys noin huonoa.

• liikaavaadittu
        LuuseritVittuun kirjoitti:

Ei ole keneltäkään pois jos kukaan ei maksa veroja yhtään mistään. Kunhan itse maksaa elämisensä. Kyllähän ne tiet aurataan, valaistaan, pinnoitetaan asfaltilla ja pidetään kunossa ihan ilmaseksi. Kuhan ite maksat vaan autosi ni sehän riittää. Hoitakoot muut kaiken ylläpidon.

Sun logiikalla sä voit ostaa asunnon kerrostalosta, mutta ei sun tartte maksaa yhtiövastiketta: Hoitakoot muut - Ei se ole keneltäkään pois.

Mä voin myös panna sun muijaas aina silloin kun sä et pane sitä. Ei se ole sulta pois. Jokainen ottaa vain silloin kun itse tarttee, vai mitä?

EN usko että tulet toimeen ilman tukirahoja. Luultavasti rahasti tulevat varastamisella veronmaksajilta. Sanot muita luusereiksi vaikka olet vätys joka ei pysty edes töissä käymään.

• narkkaritonsyöpäläisiä

Ne on narkkareita. Tai sitten ulkomaalaisia jotka myyvät huumeita.

• järki.käteen

Taas on uusi loistoauto pemarii tai merrssu ja työttömii kaikkiamuka

• pappabetalaryes

Osamaksulla saa. Tai vanhempien rahoilla

• velaksivainsitten

Mitä sillä on väliä millä kukakin ajaa? osta autosunilta mersu nollakorolla ja lopeta kadehtiminen

• Äidin.kieli

Auto vero on kirjoitetaan eriksensä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2754
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      120
      2652
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2161
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      408
      1595
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259