T. Kansa on sankari !!!

hyvä!

Tapani Kansa pelasti naisen,sekä kolme Islanninhevosta palavasta rakennuksesta viikonloppuna.
Se oli miehen työ !
Iltapäivälehdissä on tästä enemmän juttua.

26

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihailija--

Tapani Kansa on lisäksi loistava taiteilija,yksi Suomen parhaimpia ja monipuolisimpia.

• Asiaa kirjoitat "Ihailija" !:)

• Kikka

Upeaa Tapsa!!! Se oli miehen työ!!
      Tapsa on urhoollinen jätkä.

• hoh hoijaaa

No niin kerrankin Kansa osas tehdä jotain järkevää
      pääsi jopa lehteen.

Oli hyötyä kun ei saa yöllä nukuttua?

• hohhoh

Kuka tahansa olisi tehnyt saman siinä tilanteessa.Että Kansa...

• Kyllä siinä vaaditaan rohkeuttakin. Ei kaikki olisi sinne suinpäin rynnännyt, kun rakennus oli jo savua täynnä.
        Tapsa on urhea ja sankarillinen mies !

• tiedän

Niin mäkin luulen että kuka vaan olis tehnyt saman homman mutta Kansa nyt sattu paikalle ja sai nimensä lehteen hoh hoijakkaa vai Kansa urhea hahhhh

• Pinja
        Justiinax kirjoitti:

Kyllä siinä vaaditaan rohkeuttakin. Ei kaikki olisi sinne suinpäin rynnännyt, kun rakennus oli jo savua täynnä.
        Tapsa on urhea ja sankarillinen mies !

Se oli miehen työ.

• Tepa
        tiedän kirjoitti:

Niin mäkin luulen että kuka vaan olis tehnyt saman homman mutta Kansa nyt sattu paikalle ja sai nimensä lehteen hoh hoijakkaa vai Kansa urhea hahhhh

Kyllä varmaan olisikin niin, mutta kysymys onkin nyt siitä ,että kuinka moni ylipäätään olisi puolenyön aikaan lähtenyt kolmenkymmenen asteen pakkaseen kävelylle ja näin ollen yleensä edes havainnut tarpeeksi ajoissa koko tulipaloa ?
        Oli se hyvä ,että Tapsa sattui olemaaan paikalla

• Heidi

Tapsa sanoi ,että hän oli jo menossa nukkumaan, mutat sitten hänelle tuli sellainen outo tunne, että pitää mennä vielä ulos.
      Varmaan tuollaiset herkät ihmiset saavat sellaisia ns."viestejä".
      Luojanlykky, että Tapsa sattui paikalle. Kyllä tuosta voisi jo urhoollisuusmitalin myöntää.

• Jalluwaan

oman talonsa tuikkas tuleen ja luuli pelastavansa mamman, mut olikin naapurin rva..

• Jalluwaan
        Jalluwaan kirjoitti:

oman talonsa tuikkas tuleen ja luuli pelastavansa mamman, mut olikin naapurin rva..

siitä Kansasta piti tullakin tai pussikuski, niinhän hää itte haaweili.

• Tepa
        Jalluwaan kirjoitti:

Voi sinua "Jalluwaan" ! Teikäläisellä olisi varmaan vastaavassa tilanteessa ollut p...kat housuissa .

• pipo
        Tepa kirjoitti:

Voi sinua "Jalluwaan" ! Teikäläisellä olisi varmaan vastaavassa tilanteessa ollut p...kat housuissa .

varmaan itse soitti molemmille iltapäivälehdille, kun arvasi pääsevänsä otsikoihin :)

möisi varmaan mummonsakin yhdestä lööpistä.

• suruvaippa

Luultavasti Kari Tapio EI ollut dokaamassa,( vai olitko mukan? ) luultavasti oli saattamassa äitinsä hautaan. Siinä tilanteessa on ihan sama, palaako joku mökki jossain! Siinä tilanteessa sammutetaan kyynelillä ikävää...itse kukin...kun se kohdalle sattuu...

• ei jaksa ymmärtää????

Siis miksi suruvaippa vedät Kari Tapion tähän T Kansa kirjoitukseen sitä en ymmärrä ja mitä Karin äidin kuoleama tähän liittyy ???

Hei haloo suruvaippa mieti vähän mitä kirjoitat!!!

• ghjk
        ei jaksa ymmärtää???? kirjoitti:

Siis miksi suruvaippa vedät Kari Tapion tähän T Kansa kirjoitukseen sitä en ymmärrä ja mitä Karin äidin kuoleama tähän liittyy ???

Hei haloo suruvaippa mieti vähän mitä kirjoitat!!!

No siinä oli kyllä ihan joku muu,joka Klabbin tähän mukaan veti."Nimettömän" kommentti oli näköjään poistettu.Jos kirjoituksia on pakko poistaa,voisi samalla poistaa niihin viittaavat vastaukset...

• Mä vaan

Iltasanomat:
      Sankaribaritoni. laulaja Tapani Kansa pelasti valppaudellaan ja ripeällä toiminnallaan kittiläläisen Taivaanvalkeat-ohjelmapalvelutoimiston työntekijänaisen ja hevoset raivoisasta tulipalosta. Klassisella laulukoulutuksella Kansasta ei saatu sankaritenoria, sillä miehen ääniala on baritoni. Sankari Kansa on jokatapauksessa, Kittilässä ehkä jopa kansansankari.

• kaasua
      • hahh haaaaa....

Onkohan Justiinax muistanut lukea iltasanomat
        ja laittaa Kansan kuvan talteen????

Kansalla tuo kaahaus on varmaan veressä????

• hahh haaaaa.... kirjoitti:

No niin, pääsitpäs taas ilkkumaan. Luin kyllä tuon jutun lehdestä. En mä puolustele Tapsan kaahaamista, mutta kai silläkin täytyy jotain "paheita" olla.

• tuliperseessä
        hahh haaaaa.... kirjoitti:

Jos sillä oli taas TULIPALO kiire ;)

• tuttujuttu

Hei, hän syntynyt on vauhti kallossaan.
        Hei hei, hei ja bensaa suonissaan....

• Jussi

Hänen autonajotaitonsa huomioonottaen ehdottaisin uudeksi ammatiksi piipaa-auton kuljettajaa.

• loiro

HEH ;D
        Tapsa on kyllä niin hyvä laulaja, että toivttavasti pysyttelee laulajana kuitenkin vaan.

Hänen ajotaidoisakaan ei kyllä varmaan mitään vikaa ole. Viimekesänä tansseista lähtiessä illan pääesiintyjän ollut T. Kansa ajoi edellämme. Kauaa hän ei näkyvissämme pysynyt. Sen verran vauhdikkaasti hän ajoi,että katosi mutkasta tietä näkymättömiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      406
      1903
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe