Vituttaako ketään muuta tämä täydellistäkin täydellisempi ihminen. Kaikki on ihanaa kaikki on täydellistä kaikki on...... TURPAKIINNI. et ole yhtään parempi ihminen ku me muut. #voikovitutukseenkuolla
Lovemylife koulukadunkattohuoneisto
15
408
Vastaukset
- Sateenkaari2
Kyllä.
- Pena699
:D Samaa mieltä!!
- maavaara
Hemmetin hyvännäköinen nainen.Oliko Suonenjoelta?
- Gestapoooooo
Vittu ei vtuta yhtään. Hanki elämä kyttä
- Niinalovemylife
Kiitos kaikille saamastani huomiosta! Oon oikeesti elämäniloinen ihminen! Jos jotakin se ahistelee niin mulla ei mene päivä pilalle 😘 Terkuin Lovemylife Niina Koulukadunkattohuoneistosta
- ainonkainen
Piikki onnettoman persiissä.
- Kuulari
Ei v*tuta, pikemminkin huvittaa myötähäpeästä 😬
- Joopajoo9
Täällä aiheuttaa myös lähinnä myötähäpeää. :) Terkuin Niinan ex-luokkalainen
- Eläkääomaaelämäänne
Kyllä se vaan taitaa olla niin että yleisesti enemmän vituttaa ihmiset jotka kyttäävät toisten elämää.
Ei varmaan ole keltään pois että tämä henkilö on aina iloinen ja elämän myönteinen? - monetkinvituttaa
Jos noin kovasti ottaa pattiin niin kannattaa välttää kanssakäymistä ko ihmisen kanssa ja lopettaa se somessa kyttääminen. Usko pois, helpottaa kovasti.
- Buugibuu78
Käykää juntit joskus muuallakin maailmalla niin ei tarvitse ahdistua moisesta. Oi Suonenjoki, onneksi älysin lähteä ajoissa.
- Kuulari
Mitä jos ei ole Suonenjoelta, käynyt ~30 eri maassa joista asunut kahdessa, ja silti myötähäpeä on suuri? 😊
- Ent.savolainen
Aika ikävä tapa sinulla Ent.suonenjokelainen alkaa haukkumaan toista ihmistä keskustelupalstalla. Jos ko henkilö sinua ärsyttää, lopeta seuraamasta häntä somessa ja keskity seuraamaan niitä, joiden kuulumisista haluat olla perillä. Toisen ihmisen haukkuminen nimimerkin takana on ikävää ja vähän jopa omituista; miksi ihmessään käytät aikaasi sellaiseen ihmiseen, joka sinua niin vituttaa?
- Liibalaabaxo
Satun tuntemaan kyseisen ihmisen erittäin hyvin! Hän on maailman ihanin, iloisin ja vilpittömästi kultaisiin tyyppi jonka tunnen! Ja omaa niin mielettömän suuren sydämen ettei mitään järkee! Jos joku on toista mieltä, niin veikkaan ettei tunne koko ihmistä!
- Ent.suonenjokelainen2
Ent. Savolaisen kans samalla linjalla. Älä hyvä ihminen hauku toista julkisesti, kun olet itse piiloutunut nimimerkin taakse (ei välttämättä omalla nimelläkään kannata). Somelakko on terveellinen kateuden kalvamille ja muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389