Onko uudenkaupungin valtuusto kaikessa hiljaisuudessaan ottanut maahanmuuttajia ukiin.??? Ei oo missään kerrottu julkisesti.
Pitäkää lapsista,naisita,vanhuksista huolta ettei käy mitään peruuttumatonta.
Raiskaus,ryöstö,murha, nämä ovat lisääntyneet suomessa räjähdysmäisesti maahanmuuton takia.
Valtuusto ei näin
15
208
Vastaukset
- ApuaOnSaatavilla
Natsilla ei mene elämässä hyvin. Natsia pelottaa. Natsilla on rasistisia harhoja
- Suvakki100
Otetaan apu vastaan rajat kiinni ja matut kuoppaa nii siinä sitä lääkettä
- Huolestunutrouva
Matuja rantakadulla 6klp klo 14-15. Varovaisuutta!
- FuckMeJesus
Haha, vai on rikokset oikein "räjähdysmäisesti" lisääntyneet? Laitapas tilastoja - löytyy varmaan MV-lehden arkistoista?
- Poliisinpoika
Tilastoja? Kyl tyhmäki näkee et kaikki paska on lisääntyny. Jos sitten tähän yleen ja sun muuhun on uskomista.
Suomi olisi turvallinen ilman maahanmuuttoa. - isokotajakallis
Suomea ja suomalaisuutta katkerasti vihaava demaripaskiaisämmät asialla arvaan mä?
- Rtjk
Juur näi
- h3g785rgiu
ketun ruuaks matut!
- kokookoo
Niin kävi vain viisi vastusti.
- taukotupailija
Omilta lapsilta vietiin koulut, matuihin kyllä rahaa riittää. Se on Ukin meininki.
- Arjalainen5
Se on pääasia, että suvakit saa mustaa makkaraa...
- Eitodnäin
Autotehdas palkkaa 300 mamua!
Nämät perheensä kun ukiin mahotetaan, ni varovainen saa olla!- irut898
Kyllä niille asunnot hommataan. Sinä ja minä ollaan taivasalla pian jos ei kaverit nurkkiinsa huoli.
- Suomalainentekeemersun
Sit saa taas lehdistä lukea
r a i s k a u k s i a
Ei näin uuusikaupung - pelastasuomi
Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882