Onko uudenkaupungin valtuusto kaikessa hiljaisuudessaan ottanut maahanmuuttajia ukiin.??? Ei oo missään kerrottu julkisesti.
Pitäkää lapsista,naisita,vanhuksista huolta ettei käy mitään peruuttumatonta.
Raiskaus,ryöstö,murha, nämä ovat lisääntyneet suomessa räjähdysmäisesti maahanmuuton takia.
Valtuusto ei näin
15
270
Vastaukset
- ApuaOnSaatavilla
Natsilla ei mene elämässä hyvin. Natsia pelottaa. Natsilla on rasistisia harhoja
- Suvakki100
Otetaan apu vastaan rajat kiinni ja matut kuoppaa nii siinä sitä lääkettä
- Huolestunutrouva
Matuja rantakadulla 6klp klo 14-15. Varovaisuutta!
- FuckMeJesus
Haha, vai on rikokset oikein "räjähdysmäisesti" lisääntyneet? Laitapas tilastoja - löytyy varmaan MV-lehden arkistoista?
- Poliisinpoika
Tilastoja? Kyl tyhmäki näkee et kaikki paska on lisääntyny. Jos sitten tähän yleen ja sun muuhun on uskomista.
Suomi olisi turvallinen ilman maahanmuuttoa. - isokotajakallis
Suomea ja suomalaisuutta katkerasti vihaava demaripaskiaisämmät asialla arvaan mä?
- Rtjk
Juur näi
- h3g785rgiu
ketun ruuaks matut!
- kokookoo
Niin kävi vain viisi vastusti.
- taukotupailija
Omilta lapsilta vietiin koulut, matuihin kyllä rahaa riittää. Se on Ukin meininki.
- Arjalainen5
Se on pääasia, että suvakit saa mustaa makkaraa...
- Eitodnäin
Autotehdas palkkaa 300 mamua!
Nämät perheensä kun ukiin mahotetaan, ni varovainen saa olla!- irut898
Kyllä niille asunnot hommataan. Sinä ja minä ollaan taivasalla pian jos ei kaverit nurkkiinsa huoli.
- Suomalainentekeemersun
Sit saa taas lehdistä lukea
r a i s k a u k s i a
Ei näin uuusikaupung - pelastasuomi
Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782