Mitä mieltä, joko hallituksen puheenjohtaja älyää poistua palliltaan?
Joko nyt älyää
38
429
Vastaukset
- omaetu
Älä pelkää, ei se älyä, kuuntelee sipiläistä sisäistä ääntään, toimii aina oikein ja kuntalaisten parhaaksi, ei siis omaa etuaan!!
- Isojen_lasten_karuselli
Ei, ei vielä. Leikki on kesken ja kavallus operaatio toteutumatta..
- KorpeaaKovastikkin
Onhan se nyt kumma kun sovittuja asioita ei anneta toteuttaa.
- KännissäPääturvonneena
Heh ja joku vitun reppana sosiaalidemokraatti tilalle vai....
- eiturvonnutpää
tällainenko on käsityksesi suomalaisista palkansaajista, hoitoon ja hautaan joutaisit!!
- Petturinpalkkakuolema
eiturvonnutpää kirjoitti:
tällainenko on käsityksesi suomalaisista palkansaajista, hoitoon ja hautaan joutaisit!!
Tervetuloa kokeilemaan kumpi lähtee ja minne vitun haiseva saastainen sosiaalidemokraatti isänmaan petturi.Punikit ennenkin viety saunan taakse.
- eiturvonnutpää
Voi sinua töpselinokka raukkaa, jos hehtaareja sulla paljon, niin aivosoluja kuitenkin hiton vähän. Häpeäisit, et kuitenkaan ymmärrä.
- Paskavaluualaspäin
Voi sinua töpselinokka raukkaa, jos hehtaareja sulla paljon, niin aivosoluja kuitenkin hiton vähän. Häpeäisit, et kuitenkaan ymmärrä.
Köyhä maaton vielä tänne itkemään ketä oikeesti kiinostaa sun mielipitees ja mitä välii vaikka häviäisit reppana maanpäältä pois ei kukaan perään huutelisi.
- eiturvonnutpää
Paskavaluualaspäin kirjoitti:
Köyhä maaton vielä tänne itkemään ketä oikeesti kiinostaa sun mielipitees ja mitä välii vaikka häviäisit reppana maanpäältä pois ei kukaan perään huutelisi.
Taidat olla tuella toimeentuleva maajussi parka, jos tuet loppuis, loppuis sun tulotkin, minä vain porskuttelen palkkatuloilla tuetaan sinua tai ei, enkä osta enää sinunkaltaisesi tuottamia tuootteita kaupasta, tämä tauti tuntuu leviävän. Ymmärsitköhän sinä sen, että olet oikeasti oikea sosialisti.
- SosiaalidemokraattiHomo
Taidat olla tuella toimeentuleva maajussi parka, jos tuet loppuis, loppuis sun tulotkin, minä vain porskuttelen palkkatuloilla tuetaan sinua tai ei, enkä osta enää sinunkaltaisesi tuottamia tuootteita kaupasta, tämä tauti tuntuu leviävän. Ymmärsitköhän sinä sen, että olet oikeasti oikea sosialisti.
Heitä homo voltti..KETÄÄN EI KIINOSTA PASKAN JAUHANTASI
- eiturvonnut
SosiaalidemokraattiHomo kirjoitti:
sinäkö päätät kaikkien puolesta, vain kommunismissä toimitaan niin!! Mitä häh kuka?
- häpeämaataloussosialisti
SosiaalidemokraattiHomo kirjoitti:
Aijai maataloussosialistin hermo petti. Siinä on oikea todellinen tukisosialisti ja yhteiskunnan elätti, maanviljelijä. Häpeä!!
- VodkapullollaPersettä
häpeämaataloussosialisti kirjoitti:
Aijai maataloussosialistin hermo petti. Siinä on oikea todellinen tukisosialisti ja yhteiskunnan elätti, maanviljelijä. Häpeä!!
Äitisi oli satama huora ei mulla muuta
- häpeäsosialistiyrittjä
VodkapullollaPersettä kirjoitti:
Maataloussosialisti vai pitäisikö sanoa sosialistiyrittäjä. Aina käsi ojossa pyytämässä yhteiskunnalta rahaa.
- tuettomanavoinhyvin
Ei sun siittämisessä oo ihmistä käytetty,kun olet järjestä vaille jääneenä, epäilisin että äitis on vieraillut arabimaissa ja siittänyt itsensä muulilla. Käyppä otattamassa DNA, saisit asiasta varmuuden. Jos et itse osaa pyytää sitä, kai sullakin joitain kavereita on avuksi.
- EkiVaan-
Heh sekin niin ruma että piti naida takaapäin mutta halpa huorahan se oli muistan hyvin.
- Enäänestä
Sitä odotetaan, käykö vielä ensi vaaleissa ehdolle ja äänestääkö kukaan!!!
- ApusMinä
Seuraaja on jo selvillä, olkaa rauhassa...
- Move098
Siks just ei voi rauhassa olla!
- Knjuyt
Sieltä vois älytä poistua ihan muut henkilöt ku pj.
- Kenen-kanssa-milloinkin
Ei se riitä, että vain muutama pikkujohtaja vaihtuis. Koko Virolahden päättäjäjoukko vaihtoon. Siellä on muutama päättäjä ja loput niitä hännystelijöitä, mihin siis vaihtaisimme? On vaan hiukan vaikeeta valita, kun ovat kaikki sukua keskenään, jos ei muuta niin aineskin pikkuserkkuja. Niin ja tällanen " oon ollu tuon ( tai tuon vaimon ) kanssa sängyssä"- kokemukset rajottaa rehellistä päätöksen tekoa.
- Mimmi----
Hommatkaa oma elämä mulla on paljon miehiä
- Vätyskö
Ei varmaan paikallisia. Täällä pelkkiä vätyksiä, mutta riittäähän sekin paremman puutteessa.
- Mimmi----
Vätyskö kirjoitti:
Ei varmaan paikallisia. Täällä pelkkiä vätyksiä, mutta riittäähän sekin paremman puutteessa.
Kaikki meijän kylän miehet rakastaa minua ja mulla on paljon ystäviä
- Minicity
Taitaa olla kyseessä hyvin pieni kyläpahanen ja vähän kottaraisia
- luovutaen
Ei se kyllä osannut eikä ossaa luopua, se valta se valta !!
- Väyriäinen
Ottanut opin väykkä patelta
- Mimmi----
Sain ryssän kalua. Että teki hyvää.
- kanttikulumas
Oliko kantit kuluneet, vaiko ihan kuuskulmaista aitoa tavaraa sait?
- JumalaOlemassaSittenkin
Maho lehmä.
- Mimmi----
JumalaOlemassaSittenkin kirjoitti:
Maho lehmä.
Hommaa elämä. Ei mun pillu kulu vaik sitä käytänki.
- tosionkii
Mimmi---- kirjoitti:
Hommaa elämä. Ei mun pillu kulu vaik sitä käytänki.
Sehän tiedetään ettei se nusasemalla kulu, umpeen menee käytön jälkeen ku veneen vana, mutta venyyhän se joka käytöstä, huulet roikkuu kohta ku koiran korvat.
- Kaksoisleuka
tosionkii kirjoitti:
Sehän tiedetään ettei se nusasemalla kulu, umpeen menee käytön jälkeen ku veneen vana, mutta venyyhän se joka käytöstä, huulet roikkuu kohta ku koiran korvat.
Se paljon puhuttu leuka unohtu
- Valtuutettu
Olen sosiaalidemokraatti ja paskon housuun.
- paljastuitmaataloussossu
No siitä vaan. Kiitos että tunnustit olevasi sosiaalidemokraatti vaikka palstalla usein esiinnyt heidän vihaajanaan. Ja luulet ulkomaailmassakin usein olevasi jotain muuta. Mutta ei, olet aito sosialisti ja muutenkin parasiitti joka elää verorahoilla, olet maanviljelijä.
- apuvaanii
Näitä peiteltyjä sosialisteja taitaa olla kuitenkin liikaa, oisko aika herätä todellisuuteen myös täällä.
- ÄänestäkääMinua
paljastuitmaataloussossu kirjoitti:
No siitä vaan. Kiitos että tunnustit olevasi sosiaalidemokraatti vaikka palstalla usein esiinnyt heidän vihaajanaan. Ja luulet ulkomaailmassakin usein olevasi jotain muuta. Mutta ei, olet aito sosialisti ja muutenkin parasiitti joka elää verorahoilla, olet maanviljelijä.
ei ole maata kun kynsiin alla mutt juon kiljuu ja paskon housuun olen maaton sosiaalidemokraatti
- tiiänsiut
ÄänestäkääMinua kirjoitti:
ei ole maata kun kynsiin alla mutt juon kiljuu ja paskon housuun olen maaton sosiaalidemokraatti
Kyll sie olet ehta lesta ja Sipilän miehii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812