Joko nyt älyää

Putikylänääni

Mitä mieltä, joko hallituksen puheenjohtaja älyää poistua palliltaan?

38

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaetu

      Älä pelkää, ei se älyä, kuuntelee sipiläistä sisäistä ääntään, toimii aina oikein ja kuntalaisten parhaaksi, ei siis omaa etuaan!!

    • Isojen_lasten_karuselli

      Ei, ei vielä. Leikki on kesken ja kavallus operaatio toteutumatta..

      • KorpeaaKovastikkin

        Onhan se nyt kumma kun sovittuja asioita ei anneta toteuttaa.


    • KännissäPääturvonneena

      Heh ja joku vitun reppana sosiaalidemokraatti tilalle vai....

      • eiturvonnutpää

        tällainenko on käsityksesi suomalaisista palkansaajista, hoitoon ja hautaan joutaisit!!


      • Petturinpalkkakuolema
        eiturvonnutpää kirjoitti:

        tällainenko on käsityksesi suomalaisista palkansaajista, hoitoon ja hautaan joutaisit!!

        Tervetuloa kokeilemaan kumpi lähtee ja minne vitun haiseva saastainen sosiaalidemokraatti isänmaan petturi.Punikit ennenkin viety saunan taakse.


      • eiturvonnutpää

        Voi sinua töpselinokka raukkaa, jos hehtaareja sulla paljon, niin aivosoluja kuitenkin hiton vähän. Häpeäisit, et kuitenkaan ymmärrä.


      • Paskavaluualaspäin
        eiturvonnutpää kirjoitti:

        Voi sinua töpselinokka raukkaa, jos hehtaareja sulla paljon, niin aivosoluja kuitenkin hiton vähän. Häpeäisit, et kuitenkaan ymmärrä.

        Köyhä maaton vielä tänne itkemään ketä oikeesti kiinostaa sun mielipitees ja mitä välii vaikka häviäisit reppana maanpäältä pois ei kukaan perään huutelisi.


      • eiturvonnutpää
        Paskavaluualaspäin kirjoitti:

        Köyhä maaton vielä tänne itkemään ketä oikeesti kiinostaa sun mielipitees ja mitä välii vaikka häviäisit reppana maanpäältä pois ei kukaan perään huutelisi.

        Taidat olla tuella toimeentuleva maajussi parka, jos tuet loppuis, loppuis sun tulotkin, minä vain porskuttelen palkkatuloilla tuetaan sinua tai ei, enkä osta enää sinunkaltaisesi tuottamia tuootteita kaupasta, tämä tauti tuntuu leviävän. Ymmärsitköhän sinä sen, että olet oikeasti oikea sosialisti.


      • SosiaalidemokraattiHomo
        eiturvonnutpää kirjoitti:

        Taidat olla tuella toimeentuleva maajussi parka, jos tuet loppuis, loppuis sun tulotkin, minä vain porskuttelen palkkatuloilla tuetaan sinua tai ei, enkä osta enää sinunkaltaisesi tuottamia tuootteita kaupasta, tämä tauti tuntuu leviävän. Ymmärsitköhän sinä sen, että olet oikeasti oikea sosialisti.

        Heitä homo voltti..KETÄÄN EI KIINOSTA PASKAN JAUHANTASI


      • eiturvonnut
        SosiaalidemokraattiHomo kirjoitti:

        Heitä homo voltti..KETÄÄN EI KIINOSTA PASKAN JAUHANTASI

        sinäkö päätät kaikkien puolesta, vain kommunismissä toimitaan niin!! Mitä häh kuka?


      • häpeämaataloussosialisti
        SosiaalidemokraattiHomo kirjoitti:

        Heitä homo voltti..KETÄÄN EI KIINOSTA PASKAN JAUHANTASI

        Aijai maataloussosialistin hermo petti. Siinä on oikea todellinen tukisosialisti ja yhteiskunnan elätti, maanviljelijä. Häpeä!!


      • VodkapullollaPersettä
        häpeämaataloussosialisti kirjoitti:

        Aijai maataloussosialistin hermo petti. Siinä on oikea todellinen tukisosialisti ja yhteiskunnan elätti, maanviljelijä. Häpeä!!

        Äitisi oli satama huora ei mulla muuta


      • häpeäsosialistiyrittjä
        VodkapullollaPersettä kirjoitti:

        Äitisi oli satama huora ei mulla muuta

        Maataloussosialisti vai pitäisikö sanoa sosialistiyrittäjä. Aina käsi ojossa pyytämässä yhteiskunnalta rahaa.


      • tuettomanavoinhyvin
        VodkapullollaPersettä kirjoitti:

        Äitisi oli satama huora ei mulla muuta

        Ei sun siittämisessä oo ihmistä käytetty,kun olet järjestä vaille jääneenä, epäilisin että äitis on vieraillut arabimaissa ja siittänyt itsensä muulilla. Käyppä otattamassa DNA, saisit asiasta varmuuden. Jos et itse osaa pyytää sitä, kai sullakin joitain kavereita on avuksi.


      • EkiVaan-
        VodkapullollaPersettä kirjoitti:

        Äitisi oli satama huora ei mulla muuta

        Heh sekin niin ruma että piti naida takaapäin mutta halpa huorahan se oli muistan hyvin.


    • Enäänestä

      Sitä odotetaan, käykö vielä ensi vaaleissa ehdolle ja äänestääkö kukaan!!!

    • ApusMinä

      Seuraaja on jo selvillä, olkaa rauhassa...

      • Move098

        Siks just ei voi rauhassa olla!


    • Knjuyt

      Sieltä vois älytä poistua ihan muut henkilöt ku pj.

    • Kenen-kanssa-milloinkin

      Ei se riitä, että vain muutama pikkujohtaja vaihtuis. Koko Virolahden päättäjäjoukko vaihtoon. Siellä on muutama päättäjä ja loput niitä hännystelijöitä, mihin siis vaihtaisimme? On vaan hiukan vaikeeta valita, kun ovat kaikki sukua keskenään, jos ei muuta niin aineskin pikkuserkkuja. Niin ja tällanen " oon ollu tuon ( tai tuon vaimon ) kanssa sängyssä"- kokemukset rajottaa rehellistä päätöksen tekoa.

      • Mimmi----

        Hommatkaa oma elämä mulla on paljon miehiä


      • Vätyskö

        Ei varmaan paikallisia. Täällä pelkkiä vätyksiä, mutta riittäähän sekin paremman puutteessa.


      • Mimmi----
        Vätyskö kirjoitti:

        Ei varmaan paikallisia. Täällä pelkkiä vätyksiä, mutta riittäähän sekin paremman puutteessa.

        Kaikki meijän kylän miehet rakastaa minua ja mulla on paljon ystäviä


      • Minicity

        Taitaa olla kyseessä hyvin pieni kyläpahanen ja vähän kottaraisia


      • luovutaen

        Ei se kyllä osannut eikä ossaa luopua, se valta se valta !!


      • Väyriäinen

        Ottanut opin väykkä patelta


    • Mimmi----

      Sain ryssän kalua. Että teki hyvää.

      • kanttikulumas

        Oliko kantit kuluneet, vaiko ihan kuuskulmaista aitoa tavaraa sait?


      • JumalaOlemassaSittenkin

        Maho lehmä.


      • Mimmi----
        JumalaOlemassaSittenkin kirjoitti:

        Maho lehmä.

        Hommaa elämä. Ei mun pillu kulu vaik sitä käytänki.


      • tosionkii
        Mimmi---- kirjoitti:

        Hommaa elämä. Ei mun pillu kulu vaik sitä käytänki.

        Sehän tiedetään ettei se nusasemalla kulu, umpeen menee käytön jälkeen ku veneen vana, mutta venyyhän se joka käytöstä, huulet roikkuu kohta ku koiran korvat.


      • Kaksoisleuka
        tosionkii kirjoitti:

        Sehän tiedetään ettei se nusasemalla kulu, umpeen menee käytön jälkeen ku veneen vana, mutta venyyhän se joka käytöstä, huulet roikkuu kohta ku koiran korvat.

        Se paljon puhuttu leuka unohtu


    • Valtuutettu

      Olen sosiaalidemokraatti ja paskon housuun.

      • paljastuitmaataloussossu

        No siitä vaan. Kiitos että tunnustit olevasi sosiaalidemokraatti vaikka palstalla usein esiinnyt heidän vihaajanaan. Ja luulet ulkomaailmassakin usein olevasi jotain muuta. Mutta ei, olet aito sosialisti ja muutenkin parasiitti joka elää verorahoilla, olet maanviljelijä.


      • apuvaanii

        Näitä peiteltyjä sosialisteja taitaa olla kuitenkin liikaa, oisko aika herätä todellisuuteen myös täällä.


      • ÄänestäkääMinua
        paljastuitmaataloussossu kirjoitti:

        No siitä vaan. Kiitos että tunnustit olevasi sosiaalidemokraatti vaikka palstalla usein esiinnyt heidän vihaajanaan. Ja luulet ulkomaailmassakin usein olevasi jotain muuta. Mutta ei, olet aito sosialisti ja muutenkin parasiitti joka elää verorahoilla, olet maanviljelijä.

        ei ole maata kun kynsiin alla mutt juon kiljuu ja paskon housuun olen maaton sosiaalidemokraatti


      • tiiänsiut
        ÄänestäkääMinua kirjoitti:

        ei ole maata kun kynsiin alla mutt juon kiljuu ja paskon housuun olen maaton sosiaalidemokraatti

        Kyll sie olet ehta lesta ja Sipilän miehii.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2309
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      214
      955
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe