Olen sorrettu vähemmistö. Menen yhden miehen mielenosoitukseen kolmen sepän patsaalle.
Aion uhriutua nyt
29
107
Vastaukset
- mikämielenosotus
Miksi?
- Syvällinenmies
Syrjitkö minua? Kyseenalaistatko identiteettini syrjittynä? Minulla on oikeus omaan identiteettiin.
- valtavirta
Syvällinenmies kirjoitti:
Syrjitkö minua? Kyseenalaistatko identiteettini syrjittynä? Minulla on oikeus omaan identiteettiin.
Kyllä jos et avaa syrjittyä kokemustasi. Silloin joudatkin sinne marginaaliin. Miten voi valtavirta ymmärtää jos et edes yritä vähän kertoo. Tai, murjota sitten syrjittynä jos parempi niin. Yks hailee se kyllä mulle itse asiassa on. :)
- Syvällinenmies
valtavirta kirjoitti:
Kyllä jos et avaa syrjittyä kokemustasi. Silloin joudatkin sinne marginaaliin. Miten voi valtavirta ymmärtää jos et edes yritä vähän kertoo. Tai, murjota sitten syrjittynä jos parempi niin. Yks hailee se kyllä mulle itse asiassa on. :)
Alan kohta itkemään. Tuska on niin suuri, etten pysty avaamaan tätä asiaa kenellekään.
- kyssärii
Kuulutko ehkä y sukupolveen eli milleniaaleihin ;)
- Syvällinenmies
Kyllä! Tuskani ei lopu. Joku voisi tehdä tästä taistelusta väitöskirjan!
- kyssärii
Ehkä joku on jo tehnytkin...
- laastarii
Kyllä! Tuskani ei lopu. Joku voisi tehdä tästä taistelusta väitöskirjan!
Leikkasitko poskeen haavan parranajossa? Ja suosikkitökötti on loppu?
- Syvällinenmies
kyssärii kirjoitti:
Ehkä joku on jo tehnytkin...
Ei ole näkynyt haastattelijoita.
- Syvällinenmies
laastarii kirjoitti:
Leikkasitko poskeen haavan parranajossa? Ja suosikkitökötti on loppu?
Hyviä parranajoja on ollut. Terävillä terillä ja hyvillä saippuoilla on tullut huippuajoja.
- 00998888hhhh
Elä kun ei kenellekään anneta enempää taakkaa mitä ei jaksa kantaa:DDDDDDD
- Syvällinenmies
Niin se on.
- eräsMystikko
hei eukonkantokisoissa ei ole näkynyt mutta jokin keino löytyy, papinkantokisa ja
parrannykimisnäytöksiä.. hahaha lämmin sydämesi rakkaani, tunnen sen painon nivusissani- Syvällinenmies
Mystistä on.
Uhriutua😯 älä tee mitään harkitsematonta.
- huomisenmerkitys
Alkaa olla tunneista kiinni ja jäljelle jää vain rikottuja ihmisiä, jotka eivät jaksa muuta kuin olla yksin ja kestää kauan saada itsensä ehjäksi. Ironisesti, onnibussin alleko hän kävelee.
- Syvällinenmies
Kuten mitä?
- Syvällinenmies
valtakunta kirjoitti:
Älä uhriudu jos se ei ole oikein.
Mutta nykyään kuuluu uhriutua. Olen vähemmistö. Sain juuri sen selville, kun pohdin syvällisesti.
- tämäpuuttuikin
Mutta nykyään kuuluu uhriutua. Olen vähemmistö. Sain juuri sen selville, kun pohdin syvällisesti.
Ei vttu. Uhriudu. Ole hyvä.
- Syvällinenmies
tämäpuuttuikin kirjoitti:
Ei vttu. Uhriudu. Ole hyvä.
Kiitos! Tämä matka on kuljettava.
- kauniita_unia
Höpöhöpö... Käyttäydy kuin mies ja tee miehen työ, älä elä kaksoiselämää! Loukkaat kaikkia osapuolia.
- Syvällinenmies
Nyt menee diipiksi. Miehen työ? Kaksoiselämä?
- narskubuukkiin
Muista ottaa selfie siellä.
- Syvällinenmies
Insgradamiin?
- ItseItsesiItsenItseys
Älä olepelkkä puuseppäole itse Itse
Överipaska valtiohuiputtajapalikkajengi
Hurrien natsijoukkotilisukupuuFamila Takila hahah hirtehishuumoria nyt
Pimeässä musta on musta mutta sinut näen
Hohdat sielussani
MINÄ USKON SINUUN RAKKAANI ! En runoile enempää paavinpakaroista,
haluan nähdä sun persposket poikani
Olet Ihana, hengitän iloa koska Sinä Elät!!!!!
Kristus, vapahtajamme
elää IANKAIKKISESTI- Syvällinenmies
Oletko sinäkin uhri?
- munSulhoSalaisin
Sinivalkosin siivin ne jotsenetkin etenevät
mataa nyt kohti
uusia korkeuksia
rohkaise itse itsesi
Tavataan yhden sepän patsaalla sun vetskarin alla
Kiveniskemän takana sen seitsemän ..... shh tabu
as ucits is active pulpurescruptio euronio to bronto parapellum......
hierofanttien kokoontumisajot ison golgpallon takana, majakalta Kiven Iskemä, toistan koordinaatit ko ko ko ko .... tiin tiin tiin tiin tiin . Ulos ja sisään, irti varjot
Helvetti on irti, mitäs tulivat meille vittuilemaan, mitäs mies...- Syvällinenmies
Tämä. On jo jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512254Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251008Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54863Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749