Vanhanen väärässä paikassa

Matti Vanhasen virkamatkan valepukuun kätketty oman hännän nostomatka näyttää mihin kaikkeen kepulainen nilkki on valmis.

Thait toivoivat, että tällaisia virallisia matkoja vältettäisiin. Tällaiset matkat erilaisine turvajärjestelyineen ja muineen ovat vain haitaksi jälleenrakennukselle ja katastrofin jälkien siivoomiselle.

Tällaisesta kepuketku ei mitään perusta.

Kepuketku-retku ei ajattelu muuta kuin itseään.

Vanhanen tietää, että Suomessa hänellä saattaa olla edessä oikeudenkäynti ja linnareissu kun tutkimuskomitea aikoinaan saa työnsä valmiiksi.

Tutkimuskomitea tutkii mm. syyllistyikö Vanhanen tuottamukselliseen virkavelvollisuuksien laiminlyöntiin ja tahallisen viivyttelyyn.

Ei hyvältä näytä kepuketku-retkun tulevaisuus.

7

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko Eho

Ensihän sinä vaadit, että ne ois lentäny sinne kun aalto vielä huuhteli rantoja ja nyt sitten itket ko ne menee sinne.
      Per****en kaupunkiköyhälistön edustaja.

• Minä en ole missään vaiheessa vaatinut Vanhasen virkamatkaa katastrofialueelle.
        En ole tänne vielä viikkoakaan edes kirjoitellut.

• ei....

tosiaankaan tule mitään asiallista kritiikkiä.

Ehkäpä ne haluaa vain pitää "Moskovan Tiltun" perinnettä yllä!

• jättää
        ei.... kirjoitti:

tosiaankaan tule mitään asiallista kritiikkiä.

Ehkäpä ne haluaa vain pitää "Moskovan Tiltun" perinnettä yllä!

Jossakin puhutaan, että thaimatkailua on elvytettävä ja saatava ihmiset takaisin sinne tuomaan turisteina rahaa ja miksei niitä ilotyttöjäkin katastamaan. Nyt ne itkee, sitä että tullaan katastamaan, voidaanko pohjoismaalaisia esittää sinne matkustamaan ja turvallisesti. Miten ihminen voi olla noin pöhkö tai yksinkertainen, mitähän he oikeesti haluavat.

• maalaisjärki
        jättää kirjoitti:

Jossakin puhutaan, että thaimatkailua on elvytettävä ja saatava ihmiset takaisin sinne tuomaan turisteina rahaa ja miksei niitä ilotyttöjäkin katastamaan. Nyt ne itkee, sitä että tullaan katastamaan, voidaanko pohjoismaalaisia esittää sinne matkustamaan ja turvallisesti. Miten ihminen voi olla noin pöhkö tai yksinkertainen, mitähän he oikeesti haluavat.

Tätä minäkin olen ihmetellyt.

Eihän Vanhasen matka ole muuta kuin omien töppäyksien peittelyä. Se ei auta Thaimaata, thaimaalaisia eikä Thaimaan turismia.

Ketku mikä ketku.

• Heppu

Eikö silloin viime vuoden puolella joku vaatinut että Vanhasen on heti lähdettävä sinne kartoittamaan tilannetta. Ruotsistakin lähti ministeri.

Enemmän kai se olisi silloin haitannut.

Ristiriitaisia on nuo agitaattorien tiet.

• .................

.............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      28
      7975
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7321
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3620
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      64
      3392
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      600
      3103
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      2901
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2598
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2464
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1983
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1524
    Aihe