Surullisella tarinalla oli surullinen loppu. "Paratiisista" pääsi karkaamaan vasta neljännellä kerralla sitten kävi näin ikävästi.
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-2000001269228.html
Sosialismin ihanuus ei kelvannut?
12
69
Vastaukset
- t4e6e
Kerroppas nyt NOT meille että millainen on se sinun paratiisisi. Eikä riitä että sellainen jossa kaikilla menee hyvin, koska se ei ole realistista.
Lähdetään siitä, että kenenkään ei tarvitsisi paeta mitään. Sekään ei valitettavasti ole realistista, koska liian suuri osa ihmisistä on pahoja ja itsekkäitä.
Pakenevat ihmiset äänestävät jaloillaan, eli minne he päätyvät, on sitten kai heidän mielestään paratiisi, eli Suomi on lähinnä paratiisia.
Näinhän se on ollut lukuisissa kansainvälisissä arvioissakin ollut, Suomi on jokaisessa vähintäänkin kärkikymmenikössä.
Nämä n. 30 000 turvapaikanhakijaa eivät sitä asemaa horjuta, koska valtaosa karkotetaan ja jotka todella ovat turvapaikan tarpeessa, uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa.- Tutkitutapääsi
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Lähdetään siitä, että kenenkään ei tarvitsisi paeta mitään. Sekään ei valitettavasti ole realistista, koska liian suuri osa ihmisistä on pahoja ja itsekkäitä.
Pakenevat ihmiset äänestävät jaloillaan, eli minne he päätyvät, on sitten kai heidän mielestään paratiisi, eli Suomi on lähinnä paratiisia.
Näinhän se on ollut lukuisissa kansainvälisissä arvioissakin ollut, Suomi on jokaisessa vähintäänkin kärkikymmenikössä.
Nämä n. 30 000 turvapaikanhakijaa eivät sitä asemaa horjuta, koska valtaosa karkotetaan ja jotka todella ovat turvapaikan tarpeessa, uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa."uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa."
Nimenomaan uskot. Eikö mikään maailman uutisoinnista sulle riitä? Et löydä yhtäkään länsimaata mihin nämä olisivat kotoutuneet hyvin. - Totuuskehiin
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Lähdetään siitä, että kenenkään ei tarvitsisi paeta mitään. Sekään ei valitettavasti ole realistista, koska liian suuri osa ihmisistä on pahoja ja itsekkäitä.
Pakenevat ihmiset äänestävät jaloillaan, eli minne he päätyvät, on sitten kai heidän mielestään paratiisi, eli Suomi on lähinnä paratiisia.
Näinhän se on ollut lukuisissa kansainvälisissä arvioissakin ollut, Suomi on jokaisessa vähintäänkin kärkikymmenikössä.
Nämä n. 30 000 turvapaikanhakijaa eivät sitä asemaa horjuta, koska valtaosa karkotetaan ja jotka todella ovat turvapaikan tarpeessa, uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa."Valtaosa karkotetaan..." mutta ei saada pois maasta, jäävät tänne valitettuaan ensin vuosikausia ja kun lopullinen päätös tulee niin katoavat viranomaisilta.
Tutkitutapääsi kirjoitti:
"uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa."
Nimenomaan uskot. Eikö mikään maailman uutisoinnista sulle riitä? Et löydä yhtäkään länsimaata mihin nämä olisivat kotoutuneet hyvin.Kyyjärvellä asuu tolkun ihmisiä jotka osaavat myöntää erehtyneensä. Työnantajat eivät palkkaa enää laiskoja suomalaisia ollenkaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001273295.html
- ÄlykääpiöJaHulluNOT
Miksi vitussa tämä on Seinäjoen palstalla?
Siksi koska sosialismin tavoittelu tuottaa vääjäämättä pakolaisia, joita on tullut myös Seinäjoelle.
Syyrian presidentti on sosialisti. Jotenkin nämä työläisparatiisin luojat onnistuvat luomaan nälänhädän ja usein myös sodan, eikä taida olla ainuttakaan sosialistin johtamaa valtiota josta ei olisi lähtenyt pakolaisia.
Kolumbiassa ollaan nyt pääsemässä jonkinlaiseen alkuun. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2306944- teyt4e
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Siksi koska sosialismin tavoittelu tuottaa vääjäämättä pakolaisia, joita on tullut myös Seinäjoelle.
Syyrian presidentti on sosialisti. Jotenkin nämä työläisparatiisin luojat onnistuvat luomaan nälänhädän ja usein myös sodan, eikä taida olla ainuttakaan sosialistin johtamaa valtiota josta ei olisi lähtenyt pakolaisia.
Kolumbiassa ollaan nyt pääsemässä jonkinlaiseen alkuun. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2306944Käsittämätöntä soopaa.
- sosialismijaislamsyvältä
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Siksi koska sosialismin tavoittelu tuottaa vääjäämättä pakolaisia, joita on tullut myös Seinäjoelle.
Syyrian presidentti on sosialisti. Jotenkin nämä työläisparatiisin luojat onnistuvat luomaan nälänhädän ja usein myös sodan, eikä taida olla ainuttakaan sosialistin johtamaa valtiota josta ei olisi lähtenyt pakolaisia.
Kolumbiassa ollaan nyt pääsemässä jonkinlaiseen alkuun. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2306944Kerrankin NOT kirjoittaa asiaa. Onko tullut valaistuminen?
Porvareita pitää rangaista, nyt ja aina, Seinäjoella ja Kuubassa. Armoa ei pidä antaa!
Lisää pakolaisia. Näitäkin valitettavasti vielä maailmaan riittää.
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/pkorea_loikkaus_teloitukset-56440- kuhankirjoitin
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001931415.html
Aseistettuja kalastajia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629
