Sosialismin ihanuus ei kelvannut?

12

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t4e6e

      Kerroppas nyt NOT meille että millainen on se sinun paratiisisi. Eikä riitä että sellainen jossa kaikilla menee hyvin, koska se ei ole realistista.

      • Lähdetään siitä, että kenenkään ei tarvitsisi paeta mitään. Sekään ei valitettavasti ole realistista, koska liian suuri osa ihmisistä on pahoja ja itsekkäitä.

        Pakenevat ihmiset äänestävät jaloillaan, eli minne he päätyvät, on sitten kai heidän mielestään paratiisi, eli Suomi on lähinnä paratiisia.
        Näinhän se on ollut lukuisissa kansainvälisissä arvioissakin ollut, Suomi on jokaisessa vähintäänkin kärkikymmenikössä.

        Nämä n. 30 000 turvapaikanhakijaa eivät sitä asemaa horjuta, koska valtaosa karkotetaan ja jotka todella ovat turvapaikan tarpeessa, uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa.


      • Tutkitutapääsi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Lähdetään siitä, että kenenkään ei tarvitsisi paeta mitään. Sekään ei valitettavasti ole realistista, koska liian suuri osa ihmisistä on pahoja ja itsekkäitä.

        Pakenevat ihmiset äänestävät jaloillaan, eli minne he päätyvät, on sitten kai heidän mielestään paratiisi, eli Suomi on lähinnä paratiisia.
        Näinhän se on ollut lukuisissa kansainvälisissä arvioissakin ollut, Suomi on jokaisessa vähintäänkin kärkikymmenikössä.

        Nämä n. 30 000 turvapaikanhakijaa eivät sitä asemaa horjuta, koska valtaosa karkotetaan ja jotka todella ovat turvapaikan tarpeessa, uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa.

        "uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa."

        Nimenomaan uskot. Eikö mikään maailman uutisoinnista sulle riitä? Et löydä yhtäkään länsimaata mihin nämä olisivat kotoutuneet hyvin.


      • Totuuskehiin
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Lähdetään siitä, että kenenkään ei tarvitsisi paeta mitään. Sekään ei valitettavasti ole realistista, koska liian suuri osa ihmisistä on pahoja ja itsekkäitä.

        Pakenevat ihmiset äänestävät jaloillaan, eli minne he päätyvät, on sitten kai heidän mielestään paratiisi, eli Suomi on lähinnä paratiisia.
        Näinhän se on ollut lukuisissa kansainvälisissä arvioissakin ollut, Suomi on jokaisessa vähintäänkin kärkikymmenikössä.

        Nämä n. 30 000 turvapaikanhakijaa eivät sitä asemaa horjuta, koska valtaosa karkotetaan ja jotka todella ovat turvapaikan tarpeessa, uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa.

        "Valtaosa karkotetaan..." mutta ei saada pois maasta, jäävät tänne valitettuaan ensin vuosikausia ja kun lopullinen päätös tulee niin katoavat viranomaisilta.


      • Tutkitutapääsi kirjoitti:

        "uskoisin sopeutuvan meidän kulttuuriimme niin, että heistä ei tule ongelmaa."

        Nimenomaan uskot. Eikö mikään maailman uutisoinnista sulle riitä? Et löydä yhtäkään länsimaata mihin nämä olisivat kotoutuneet hyvin.

        Kyyjärvellä asuu tolkun ihmisiä jotka osaavat myöntää erehtyneensä. Työnantajat eivät palkkaa enää laiskoja suomalaisia ollenkaan.
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001273295.html


    • ÄlykääpiöJaHulluNOT

      Miksi vitussa tämä on Seinäjoen palstalla?

      • Siksi koska sosialismin tavoittelu tuottaa vääjäämättä pakolaisia, joita on tullut myös Seinäjoelle.
        Syyrian presidentti on sosialisti. Jotenkin nämä työläisparatiisin luojat onnistuvat luomaan nälänhädän ja usein myös sodan, eikä taida olla ainuttakaan sosialistin johtamaa valtiota josta ei olisi lähtenyt pakolaisia.

        Kolumbiassa ollaan nyt pääsemässä jonkinlaiseen alkuun. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2306944


      • teyt4e
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Siksi koska sosialismin tavoittelu tuottaa vääjäämättä pakolaisia, joita on tullut myös Seinäjoelle.
        Syyrian presidentti on sosialisti. Jotenkin nämä työläisparatiisin luojat onnistuvat luomaan nälänhädän ja usein myös sodan, eikä taida olla ainuttakaan sosialistin johtamaa valtiota josta ei olisi lähtenyt pakolaisia.

        Kolumbiassa ollaan nyt pääsemässä jonkinlaiseen alkuun. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2306944

        Käsittämätöntä soopaa.


      • sosialismijaislamsyvältä
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Siksi koska sosialismin tavoittelu tuottaa vääjäämättä pakolaisia, joita on tullut myös Seinäjoelle.
        Syyrian presidentti on sosialisti. Jotenkin nämä työläisparatiisin luojat onnistuvat luomaan nälänhädän ja usein myös sodan, eikä taida olla ainuttakaan sosialistin johtamaa valtiota josta ei olisi lähtenyt pakolaisia.

        Kolumbiassa ollaan nyt pääsemässä jonkinlaiseen alkuun. http://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2306944

        Kerrankin NOT kirjoittaa asiaa. Onko tullut valaistuminen?


    • Porvareita pitää rangaista, nyt ja aina, Seinäjoella ja Kuubassa. Armoa ei pidä antaa!

    • kuhankirjoitin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe