Seuraava määritelmä OC-kolikkopörssin virallisuudesta hyödyllisyydestä on Kari Wahlroosin esityksestä 4.9. 2016 Tampereella:
"Sen jälkeen meillä on tää Exchange josta Tommi jo mainitsikin ja mun on nyt pakko siihenkin puuttua että se nyt on ihan nyt vaan sellainen harjoittelualusta ja nyt jos täällä on niitä ammattilaisia - niinku mä olen kuullut että se on sitä ja tätä puuttuu - se että niinhän perhana puuttuukin. Se on ihan semmonen 90% ja rapiat normaaleista ihmisistä ei tiedä mitään koko asiasta, niin siellä sä voit vähän harjoitella miten se kolikko menee kaupaksi ja mitä niillä voi ostaa. Se on sitä varten ja siihen toimintaan se on luotu ja ei mihinkään muuhun."
Joopa joo...
OC-kolikkopörssin virallinen määritelmä
MaailmanSuurinPankki
2
65
Vastaukset
MUAHAHAHAAA ...
Kyllä nyt lyödään coinistia niin raskaasti TURPAAN, että pelkään ettei ne tästä enää selviä. Veikkaanpa ettei näillä palstoilla enää coinisteja nähdä!
Toisaalta sääli, näitä vähä-älyisiä voi tulla ikäväkin. Kuka meille enää tämän jälkeen tarjoaa huumoria?
Poijjaat!!- Onecoin
Hyvältä tuntuu muistuttaa, KRP ei ole todennut onecoinia laittomaksi.
Kyllä tuntuu hyvältä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2235052- 1912715
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521490Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91302Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1011283- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1571191Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 831170