Mistä löytyy parhaimmat paikat 06 alue missä saattais olla runkkuseuraa ja siistiä kalua voisin imeäkkin mielellään. Levarit, syrjäiset parkkipaikat ym.Vai onko hyviä paikkoja olemassakaan...
06 alue runkkumestat.
46
1566
Vastaukset
mä oon 06, valmiina seksiin!
- luonnossa1
Mikä ois hyvä paikka heittää lastit tai jättää muijan piksut spermattavaksi
- Pikkarikiimailia
Moi kiinnostaako nähdä jossain , voisin tuoda kans hoikan muijani käytettyjä pikkareita ja videoita ja sä tuot matskuu kans , vois spermata toistemme muijen piksut. Pistä sähköposti osoite ni kerron lisää mis nähää .
- Poitsuu456
Jätä johonki seinäjoen lähelle. Käyn heti roiskiis lastit niihin
- luonnossa1
Vedänkö lastit niihin vai ilman.
- levohti
moi heti tuun runkkaamaan sun kans seinäjoelle vaikka jonnekki levarille voisin ottaa suuhunki
- Poitsuu456
Vedä lastit vaan.
- vanhasonni
Nuoren naisen piksut spermoissa, huh, täältä tulee lisää isosta runkkumulkusta, missä ne on????
- Poitsuu456
Voisko joku viedä tyttöystävänsä pikkarit spermattavaksi johonkin?
- setämatti
Poitsuu, onks sulla kiima päällä haaroissa ja pusseja pakottaa, anna setän helpottaa.
Imen sun kyrpääs ja kuolen haarojas pyllynsilmää myöten, niin tytöt unohtuu hetkeksi. - samusetä
Mulla olis 3 paria tosi kiimaisia pikkareita-haluatko runkata niitä,samallakun imet minua !!??? Nieletkö ? Haluan nauttia todella pitkään !
- setämatti
Joo haluun imee sun kullia ja palleja ja pyllyn reikää voin runkata myös isoa aisaani sun nähden ja roiskutella flenttua.
- spermsperm
Tänään lenkillä runkkasin yhen uimapaikan naisten pukukopissa kunnon lastin.tuli paljon
- koppiin-touhuun
Hei, älä runkkaa yksin, tässä isokyrpäinen kiltti luotettava runkkari kaveriksi, saat nussia mua suihinkin jos haluut, tai vain katsoa kuinka iso mulkku pumppaa vellit ulos, on kunnon runkkukyrpä, voit myös itse runkata sen, ei yletä sormet ympäri runkatessa.
Imen sun kullia ja palleja, nielen mehusi. - kiiiiimaaaaaa
koppiin-touhuun kirjoitti:
Hei, älä runkkaa yksin, tässä isokyrpäinen kiltti luotettava runkkari kaveriksi, saat nussia mua suihinkin jos haluut, tai vain katsoa kuinka iso mulkku pumppaa vellit ulos, on kunnon runkkukyrpä, voit myös itse runkata sen, ei yletä sormet ympäri runkatessa.
Imen sun kullia ja palleja, nielen mehusi.Mitenkä suhun sais yhteyden täällä ois toinen isokyrpä kiima runkkari
- koppiin-touhuun
Kerro missä rukkailet?
Toivon että olet kunnon reilu runkkari niin kuin itsekkin.
Kuis iso sulla mulkku. - spermsperm
koppiin-touhuun kirjoitti:
Kerro missä rukkailet?
Toivon että olet kunnon reilu runkkari niin kuin itsekkin.
Kuis iso sulla mulkku.Pitkä mut aika ohut.iso pyöreä terska.
- keskiikää
vittu kun miehet herää aikaisin ja kyrvät heti kovana laitto mulki seisoo mitä.
- Mies38876
Oliko niitä pikkareita jossain spermattavaksi, voisin kans tuoda?
Kik:kuukkeli77 - Sjk25auto
Sjk runkku kamu 25v jätkälle?
- runkut41
missä ja monelta?
- 34ve
Missäs tänään runkkaillaan? Ylistarossa?
- pyhänsetä
Viikonloppuisin käyn näyttelemässä isoa kyrpääni, ei vain löydy ketään katsojaksi, näin kävi myös viime lauantaina, yksin sai takoa kouraan kuivat, noin klo 20.
Ehkä joskus tärppää paremmin.- kiiiiimaaaa
Miten suhun sais yhteyden tulisin ilomielin runkku kaveriksi.!!
- pyhänsetä
Tapaan käydä Ylistaron p-alueella roikottamassa, ois kiva vaihtaa kiiman tipat.
- Magr87
Olisko kiikun montulle huomenna seuraa?
192cm 120kg miekkoselle- Magr87
Oisko ketää
- löylykuhaaa
vetäkää nyt kiveen nuo seisovat kalunne ja kusekaa päälle aivan sairasta
- mistäpuhe
Puhe runkkupaikoista 06alueella. Olis kiva tietää hiukan erilaisista paikoista kuin vaasan rannat ja Ylistaron peet.
Käykö mustasaaren alueella äijät missä kädellä entä laihia, maalahti ym ym. - spermsperm
Tänään lenkillä spermasin muijan piksut ja jätin näkyvälle paikalle
- sikapakis
Mä voisin myös sotkea sun muijas pokkarit.
- sikapakis
Siis pokkarit, hitto näitä kännykän näppäimiä.
- keijosi
MIKSEI kukaan ole kiinnostunut mun pienestä mulkusta ????? Jatkuva seisokki ja haluan myöskin purkautua sun lämpöiseen suuhusi !!!!! Imen myöskin Sinut loppuun asti !!!!
- oldman----
Minulle kelpaa pienikin mulkku, pääasia on sperma suoraan kyrvän reiästä, ah sitä ihanaa miehen spermaa!!
Saat myös imeä kunnon kokoista kullia, ja annan lastin suihin, siis molemmille hyvää.
Peppu ja suutelu juttuihin en lähde.
- kyrönimuri
Mulkkua imettään, imuri paikalla.
- Kyrönimettävä
Missä päin olisit?
- siisti-mies
Missä tänään sais imettää kyrpäänsä.
- mies24v
Runkkuseuraa tänään Seinäjoelta?
- Isot-tissit
Spermuuda kolmio.
Kalajoki - Himanka - Kammus.- eikka-2
Isot tissit, nami, olkoon naisen tai miehen, missä saa niitä imeä?
- Yrker
Tänään kiimaista runkku/imu seuraa 25v jätkälle?
Kik yrker
Laitahan viestii! - cock-o-la
Kokkolassa tunnetusti on koko pitäjä täynnä runkkareita
- Normiukko06
Mihinkähän lähtis nyt Seinäjoella runkulle, ehdotuksia?
- Pervopoiju
Pyllyä ja imuria tarjolla 45 kaverille tänäiltana
- Anonyymi00045
Paikka tervajoki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604