Toledo 1.4 TSI

skoda_vai_seat

Onko kukaan koeajanut Toledoa uudella 1.4 TSI:llä? Paperilla näyttää hyvältä.

7

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 122hv2013

      Mulla on ollut ekoja 2013 mallinen 1,4 TSI DSG. Autossa on todella hyvä hinta-laatu suhde. Itse valitsin tuolloin Referencen ja siihen erilaisia paketteja, jolloin tuli halvemmaksi kuin Style-malli. Jos perheessäsi on maks. 4 hlöä, niin tämä on auto, jossa on paljon ominaisuuksia tuohon rahaan. Speksit sinänsä ovat näissä 122-125hv -koneissa aika samat, joskin uudessa hiukan vielä paremmat. Takakontissa on reilusti tilaa, samoin jalkatilaa takana matkustaville. Testasi auton suorituskykyä ja täytyy sanoa, että todellakin kulkee hyvin. 7 pistetään päälle vasta 200 paremmalla puolella. Toisaalta 4 hlön aikuiskuormalla kulkee kesäkelissä ( 18) ka. kulutuksella 4,8l/100km ka nopeudella 66 ja matkana mutkaista mäkistä 56km. Suosittelen lämpimästi. Mitään teknisiä ongelmia autossa ei ollut.

    • yllättynyt

      Minulla on ollut vuoden ajan v. 2016 malli Toledo 1,4 TSI Style DSG:llä ja olen todella tyytyväinen hankintaani. Helppo ajaa, voimaa ja kiihtyvyyttä löytyy ja samaan hintaan ei saane muuta merkkiä vastaavalla varustuksella autokaupasta. Kannattaa tietysti ajaa koeajo ja sehän ratkaisee myös, kuinka paljon voi tai haluaa sijoittaa autoon, minkä merkkisen sitten hankkiikin loppupeleissä. Valinnan varaahan Suomessakin on. Suosittelen Seatia lämpimästi, sanoisin että Seat on vielä aliarvostettu merkki täällä Pohjolassa laatuunsakin nähden, enkä ole Seat- myyjä, vaan tyytyväinen asiakas.

      • White1.0tsi

        Joo, samaa mieltä olen tuosta aliarvostuksesta. Huomenna menen hakemaan uuden farmari Ecomotive Leonin, joka on meillä 7 Seat. On ollut perheessä myös Volkkareita mm. Touran, Golf, Passat, Jetta, mutta mielestäni Seatien hinta-laatusuhde on erinomainen, varsinkin kun autot valmistetaan pitkälti samoista komponenteista. Toledon kohdallahan auto on Skoda rapidin kanssa yhtenevä ja sama.


      • Aatot

        Mietinvielä!!Jos keulalla hyrisee ACT-moottori?Vapaastileppuuttava kestäkö moottori?Yläpuoleisessa nokka-akselissa urat ja tapit no ehkä takuuajan kestää en tiedä ja vastausta en saanut.


      • Tosiasiaaeiuumoilua

        Höpö höpö, just ostin uuden Seatin , eli vaihdoin Seatin Seattiin ja arvon alenema oli 2 vuodessa 60tkm 18 % vanhassa autossa, ja kaupantekijäisinä 1000e uuden hinnasta pois.


      • Hyvintoimii
        Aatot kirjoitti:

        Mietinvielä!!Jos keulalla hyrisee ACT-moottori?Vapaastileppuuttava kestäkö moottori?Yläpuoleisessa nokka-akselissa urat ja tapit no ehkä takuuajan kestää en tiedä ja vastausta en saanut.

        Mulla 140hv ACT vuoden 2015 Fr ibizassa, eikä ole ollut mitään ongelmia, ei edes paukkupakkasissa -30c ilman esilämmitystä.

        Silleen välttyy kaikilta autoiluongelmilta, kun ei hanki autoa lainkaan.


    • Veivarii

      Toledo todella tuuliherkkä veivari nopeuden noustessa yli 100 km/h

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe