Tietääkö joku?
Lukossa pelaa 13.v maalivahti, pari peliä jopa päässyt pelaamaan.
Onko historian nuorin mokke?
Pekku likalle, kovassa paikassa on Lukon maalilla.
Tilastonikkareille
9
328
Vastaukset
- Promax2
En ole aivan varma mutta muistelisin että Johanna Oksman olisi pelannut saman ikäisenä.
- Gainomax
Käsittääkseni Johanna ei pelannut vielä Sm-sarjan peliä tuon ikäisenä?
Väärässä saatan olla minäkin! - Girlshockey
Alkoi hieman kiinnostaa myös itseänikin.
YouTubesta löysin Lukko-Kalpa pelin jossa ky.peluri maalissa.
Ensimmäisen erän katsoin ja ihan potentiaalinen peluri.
Eipä meidän naisten sarjoista paljoa hehkuteta "debyytin tekijöistä"
https://youtu.be/xhrb4h_DLh4
- kkdolqs
Ainakin Keisala pelas Lohjalla 13 vuotiaana vai olisiko ollu 12.
- ItäSuomensankari
Oliko Sm-sarjaa?
- kkdolqs
ItäSuomensankari kirjoitti:
Oliko Sm-sarjaa?
oli ja on niitä muitakin jotka on pelannut tuon ikäisenä maalilla, mutta aikaa siitä on.
- Louhd
Hah joku kloppi olis vainaa tuon ikäisenä Liigassa..
- Promax2
No naisten laukauksia ei voi todellakaan verrata miesten laukauksiin varsinkaan korkeammalla tasolla.
- jdussska
Ei olisi jos vaan olisi tarpeeksi taitoa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450