Tietääkö joku?
Lukossa pelaa 13.v maalivahti, pari peliä jopa päässyt pelaamaan.
Onko historian nuorin mokke?
Pekku likalle, kovassa paikassa on Lukon maalilla.
Tilastonikkareille
9
328
Vastaukset
- Promax2
En ole aivan varma mutta muistelisin että Johanna Oksman olisi pelannut saman ikäisenä.
- Gainomax
Käsittääkseni Johanna ei pelannut vielä Sm-sarjan peliä tuon ikäisenä?
Väärässä saatan olla minäkin! - Girlshockey
Alkoi hieman kiinnostaa myös itseänikin.
YouTubesta löysin Lukko-Kalpa pelin jossa ky.peluri maalissa.
Ensimmäisen erän katsoin ja ihan potentiaalinen peluri.
Eipä meidän naisten sarjoista paljoa hehkuteta "debyytin tekijöistä"
https://youtu.be/xhrb4h_DLh4
- kkdolqs
Ainakin Keisala pelas Lohjalla 13 vuotiaana vai olisiko ollu 12.
- ItäSuomensankari
Oliko Sm-sarjaa?
- kkdolqs
ItäSuomensankari kirjoitti:
Oliko Sm-sarjaa?
oli ja on niitä muitakin jotka on pelannut tuon ikäisenä maalilla, mutta aikaa siitä on.
- Louhd
Hah joku kloppi olis vainaa tuon ikäisenä Liigassa..
- Promax2
No naisten laukauksia ei voi todellakaan verrata miesten laukauksiin varsinkaan korkeammalla tasolla.
- jdussska
Ei olisi jos vaan olisi tarpeeksi taitoa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488