Muistan nuorena kahvitunnin olleen 12 minuuttia. Koulussa välitunti samoin paitsi ruokavälitunti puoli tuntia? Nyt venähtää kun itse laittaa vaikka vain yksi kuksa pöytään.
PÄIVÄKAHVIN AIKAA
6
<50
Vastaukset
- seura.kunnassa
Kahvipirtissä käy vakiovieraat päivittäin joskus useinkin. Oletteko panneet merkille
kuinka kauan siellä viihdytään? Itse olen käynyt kirkossa ja seuroissa. Kirkkokahveilla ainakin rovastilla on usein kiire ehtiä seuraavaan tapahtumaan.- kuopusx
Kirkkokahvit saatan nauttia ihan yksin kotona.
Kirkkoihin ei ole matka esteenä vaan valinnan vaikeus kun näköetäisyydelläkin puolen tusinaa temppeliä.
- Kahvihammash
Lapsena jouduin uskonnollisiin illalnistujaisiin äidin seurassa ihan kylliksi. Sieltä asti on varmaan allergiani virsilaulantaan.
Kirkkokahveilla olen ollut 70-vuotispäivilläni, samoin paremman puoliskon. Srk lähetti oikein kutsun. Mutta siihen ovat kirkkokahviut jääneet.- kuopus.1957
KUOPUS-nimellä tunnettiin ja ilmeisesti edelleen kun sain kahviseurakseni usein
kansanedustaja Viljami K:n ja meillä oli miellyttäviä keskusteluja joista kronikkaankin
laittoivat pitkän...hmm.
Muistan kun ystäväni vei iäkkäälle tädilleen terveisiä eikä täti muistanut kunnes...
"Tottahan minä kuopuksen tunnen.."
- kuopusx
SEURA KRUUNAA
päiväkahvin kuin myös yhteiset keskustelutkin. Muistelen mielelläni jopa lapsuuden tapahtumia. Seuratilaisuudet ovat yhä muistoissani. Naapurin seuroihin tuli puhujaksi Lauri Huovinen perheineen. Viereeni istui Eero-poika, jokaq minua nuorempi. Lauri H. oli mielenkiintoisimpia seurapuhujia, mutta yllätyin kun sittemmin sain olla kuulemassa Eero-piispan saarnoja - hänkin jo emeritus on.Kuulehan Pilmari! Tämä on keskustelupalsta, jossa yksi avaa ja muut vastaavat. Itsekin voi tietysti kommentoida vastauksia.
Mikä on tuon itsekeskustelusi tarkoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416