Muistan nuorena kahvitunnin olleen 12 minuuttia. Koulussa välitunti samoin paitsi ruokavälitunti puoli tuntia? Nyt venähtää kun itse laittaa vaikka vain yksi kuksa pöytään.
PÄIVÄKAHVIN AIKAA
6
<50
Vastaukset
- seura.kunnassa
Kahvipirtissä käy vakiovieraat päivittäin joskus useinkin. Oletteko panneet merkille
kuinka kauan siellä viihdytään? Itse olen käynyt kirkossa ja seuroissa. Kirkkokahveilla ainakin rovastilla on usein kiire ehtiä seuraavaan tapahtumaan.- kuopusx
Kirkkokahvit saatan nauttia ihan yksin kotona.
Kirkkoihin ei ole matka esteenä vaan valinnan vaikeus kun näköetäisyydelläkin puolen tusinaa temppeliä.
- Kahvihammash
Lapsena jouduin uskonnollisiin illalnistujaisiin äidin seurassa ihan kylliksi. Sieltä asti on varmaan allergiani virsilaulantaan.
Kirkkokahveilla olen ollut 70-vuotispäivilläni, samoin paremman puoliskon. Srk lähetti oikein kutsun. Mutta siihen ovat kirkkokahviut jääneet.- kuopus.1957
KUOPUS-nimellä tunnettiin ja ilmeisesti edelleen kun sain kahviseurakseni usein
kansanedustaja Viljami K:n ja meillä oli miellyttäviä keskusteluja joista kronikkaankin
laittoivat pitkän...hmm.
Muistan kun ystäväni vei iäkkäälle tädilleen terveisiä eikä täti muistanut kunnes...
"Tottahan minä kuopuksen tunnen.."
- kuopusx
SEURA KRUUNAA
päiväkahvin kuin myös yhteiset keskustelutkin. Muistelen mielelläni jopa lapsuuden tapahtumia. Seuratilaisuudet ovat yhä muistoissani. Naapurin seuroihin tuli puhujaksi Lauri Huovinen perheineen. Viereeni istui Eero-poika, jokaq minua nuorempi. Lauri H. oli mielenkiintoisimpia seurapuhujia, mutta yllätyin kun sittemmin sain olla kuulemassa Eero-piispan saarnoja - hänkin jo emeritus on.Kuulehan Pilmari! Tämä on keskustelupalsta, jossa yksi avaa ja muut vastaavat. Itsekin voi tietysti kommentoida vastauksia.
Mikä on tuon itsekeskustelusi tarkoitus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 982191
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231380Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122807
- 82786