Onko joku tavannut tuon sivuston kautta ketään? Onko tämäkin pelkkä rahastus automaatti?
Onko kokemuksia Erotic-Club.com
6
550
Vastaukset
- 150köyhempänä
Kyllä se ihan rahastus automaatilta vaikuttaa. Noin 5 henkilön kanssa kirjotellu ja joka kerta kun kysyy jos jatketaan s-postilla niin tulee jos jonkinmoista syytä miksi pitäis jatkaa siellä sivustolla.
- Eroticus
Valitettavasti rahastukselta tosiaan vaikuttaa. Tapaaminen ei onnistu kenekään kanssa eikä mailitse kirjoittelukaan kiinnosta. Harmi, mutta pitää sitten vaihtaa vain palvelua...
- Ei_enää_huijattavissa
Juu, rahastusta on. Muutama osuva huomio:
- kukaan ei koskaan, milloinkaan vastaa useammalla viestillä. Järjestys on aina maksamasi viesti, vastaus maksamasi viesti jne
- kukaan naisista ei suostu ottamaan kontaktia muulla tavalla kuin vain ko.. Palvelussa. Esim. mailikeskustelu ei onnistu - tietenkään kun tuolloin ei päästä laskuttamaan viestittelystä
- naisten kuvat ovat selvästi ulkomaalaisia ja monesti liian "hienoja" seuranhakupalstalle
Nämä piirteet erottavat tämän muista vastaavista palveluista. Kannattaa olla ostamatta krediittejä ja säästää rahat vaikka raflailtaan. Tai jos uskaltaa ja hyväksyy, niin käyttää rahat maksulliseen naiseen. Näin niitä naisia pääsee näkemäänkin :D - Sanottu
On kokenusta viime vuonna keskustelin 4 naisen kanssa yhtä aikaa ,kaikki oli tosi kiinnosytuneita,mutta just ei emaieista saati tapaamisista puhettakaan,kun pitäisi tutustua kunnolla ensin sitä kautta,menihän siinä 3 kk ja tonni rahaa ja jäi luu käteen eli täyttä rahastusta,ne naiset varmaankin saa palkkaa siitä että saa pitkitettyy mahdollisimman pitkään miehet siellä maksummiehinä,että semmoinen kusetus sivusto
- Mitäsläksithää
Heh heh oikein teille peräkamari hönöille mitäs ootte niin tyhmä 🤣
- Rahastus
Aivan varmasti puhdas huijaussivusto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361