Hei olen tälläinen elämäntapa/pikkurikollinen kouvolasta. Ja olen nyt joulukuussa muuttamassa vaimoni kanssa akaan rautalaan.
Meitä kiinnostaisi kovasti tietää mitkä pikkurikokset ovat akaassa ns.muodissa? Että millä siellä akaassa rikosharrastajat elelee?
Kouvolassa on tullut automurrot ja vanteiden varastamiset hyvinkin tutuiksi. Ja polkupyörävarkaudet.
Vaimo on erikoistunut (mietojen)huumeiden diilaamiseen.
Kokeili joskus myös kovien huumeiden myyntiä... huonoin seurauksin, siitä syntyi vakava opiaatti riippuvuus..
Itse olen ollut kuivilla jo lähemmäs 3vuotta.. muutamaa pontikka xanor retkahdusta lukuunottamatta.
Mutta olisimme siis kiinnostuneita millä rikollisella tavalla akaassa olisi parasta tienata rahaa.. perhe elätettävänä ja 5lasta..
Vaikea lähteä rehelliseen työhön mukaan kun en ole niitä päivääkään tehnyt..paitsi aikoinaan avotalossa.
Vanhaan ja hyväksitodettuun pikku rikosteluun olisi vaan niin helppoa turvautua
Akaan suosituin rikollisuus muoto?
Dimi_Reidarnus
3
303
Vastaukset
- Mies_laitos_P.ohjola
Ette oo tervetulleita Akaaseen. Teidät kivitetään torilla.
Rikos ei kannata saatanan rikosliset - TänneONturhaTulla
Pysykää kouvouvouvolassa ja rötöstelkää siällä .
- kkdsiidiajfJGAÅRJGJ
Pullon myynti juopoille , ei oikein muuta tule mieleen . Mutta en suosittele muuttamaan , sisäsiittoisuus kukoistaa räikeästi ja uho on kova aina pubiin mennessä mutta hiljenevät nopeasti kun avarin antaa . Antavat olla kyllä muuten omissa oloissa mutta vieras naama kiinnostaa kaupassa käydessä niin paljon että jokainen tuijottaa kun ovat aika maalaisia kuitenkin ... heillä on oma kupla jossa elävät .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315733
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134684- 1972419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661800Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801753Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361499En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741397Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205