Vali vali Sara-Maria Forsberg

anaalitappi

Siinä meillä taas yksi narsisti ja "kiusattu" valittaa kun häntä kuulemma Suomessa "dumataan". Sitten kuitenkin selittää, ettei se dumaaminen pädekään kaikkiin vaan on "ihan oma ryhmänsä". Tervetuloa elämään Sara-Maria Forsberg. Jotkut nyt vaan pitävät sinua luuserina, jonka ainoa saavutus toistaiseksi on ollut puhua siansaksaa. Jotkut tiesivät heti alusta alkaean, että juntin manageriserkkusi puheet olivat höpönlöpöä levytyssopimusten suhteen koska mitään sopimusta ei ollut olemassa. Jotkut näkevät lävitsesi ja huomaavat että olet täynnä shaissea joka sekin on teennäistä. Poseerauksesi kämmen leuan alla ovat niin naurettavia joidenkin mielestä, että lähes itkettää jne.

Ja sitten kuulemma Suomi on ainoa paikka missä olet törmännyt "dumaamiseesi". Tiedätkö Sara-Maria Forsberg mistä se johtuu? Siitä ettei sinua tunneta missään muualla, joten sinua ei dumata muttei myöskään kehuta. Olet pelle joka elää mielikuvituskuplassa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201609290141155_vi.shtml

21

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syntynytstaraksi

Nomut Hei,

Saaralle on aina töitä halpahallin kassalla. Sieltä se kaikki alkoi ja siellä Saarasta tykättiin.

Itse mietin mitä voi odottaa tuolla taustalla. Kokemusta halpahallin kassalta ja osaa naurattaa ihmisiä siansaksavideolla. Nykyään viihdyttää muita kertomalla youubessa kuinka likaiset pikkarit hänellä jalassa.

Tästä on hyvä ponnistaa, mutta älkää mollata Saara enempää, hänelle tulee paha mieli ja onhan hän Hollywoodin suurin suomalaistähti tulevaisuudessa. Sitä odotellessa ja Saaran musiikin kuolaten.

• MrJuha82outolintu

Kyllä nämä julkkishärät (Sara Forsberg, Kalle Palander ja esim Saara Aalto joiden syntymämerkki on Härkä) ovat hienoja luonteita mun mielestäni.
      Toki voin vetää kotiinpäin, koska mun oma syntymämerkki on myös Härkä.
      Mun omien kokemuksien mukaan suurin osa häristä ovat hyviä, ehkä vähän narsistinoloisia/huomiohuoria tai sinnepäin, mutta narsistin leimaa ei saa vielä sen perusteella, jos on vähän huomionhakuinen, sillä narsismiin liittyy myös henkinen kiusaaminen, mitä nämä kolme härkää eivät ole tehneet elämässään.

Yleensäkin härkä (horoskooppi) on ehkä eniten dissattu merkki ja aika outoa se, että hyvin monia julkkishärkiä ja julkkistupettajahärkiä on kiusattu heidän elämänsä aikana.
      Kertoo vain siitä, että härät ovat herkkiä luonteeltaan ja kilttejä, koska kiusaaja aina ottaa kohteekseen herkän ja kiltin, joka vähemmän narsistinen, kun kiusaaja itse on usein joko psykopaatti tai narsisti.

• narsistihörhöt

Ai että Kalle Palander ei ole kiusannut henkisesti Riinaa? Nyt herätys. Ai että Sara-Maria Forsberg ei ole kiusannut J??? tai K??? Niinkö? :D Ai että Saara Aalto ei ole kiusannut entistä miestään väittämällä olevansa hetero vaikka samaan aikaan onkin lesbo ja toisinpäin? Tässä on käyty tarkasti läpi noiden henkilöiden tekemiset ja he ovat narsisteja juuri sillä tavalla kuin narsismi määritellään kun puhutaan oikeasta narsismista.

• MrJuha82outolintu
        narsistihörhöt kirjoitti:

Ai että Kalle Palander ei ole kiusannut henkisesti Riinaa? Nyt herätys. Ai että Sara-Maria Forsberg ei ole kiusannut J??? tai K??? Niinkö? :D Ai että Saara Aalto ei ole kiusannut entistä miestään väittämällä olevansa hetero vaikka samaan aikaan onkin lesbo ja toisinpäin? Tässä on käyty tarkasti läpi noiden henkilöiden tekemiset ja he ovat narsisteja juuri sillä tavalla kuin narsismi määritellään kun puhutaan oikeasta narsismista.

En tienny noista, mutta vaikuttavat kaikki kolme kuitenki melko inhimillisiltä tyypeiltä ja aika symppiksiltä.
        Esim Aalto on hyvin herkkä, ei harrasta sanallista kiusaamista, jonka itse tuomitsen.
        Jos on Saara Aallolla on ollu ongelmia identiteettinsä kanssa, niin en rupeaisi sinuna syyttelemään häntä aviomiehensä kiusaamisesta.
        Asia ei oo yksiselitteisen helppo, ei se oo ollu Aallolle itsellekään helppoa.
        Palanderista tiedän sen, että pettäny parisuhteessa, mutta muuten on lämminhenkinen ja symppis tyyppi, jota monet hänen lähipiirissä kehuvat.
        Se ratkaisee aika paljon, mitä mieltä on LÄHIPIIRI (esim viitaten Kalleen).
        Lähipiirissä Kallella on hyvä maine.
        Lähipiiri tietää enemmän esim Kallen luonteesta.
        Aika kaukana on narsistista.
        Hahha, joten sun kommentit on vain turhaa ininää ja syyttelyä.
        Aalto on myös lähipiirin mukaan kuin ENKELI.
        TODELLA KAUNIS LUONTEELTAAN KUULEMMA.
        Sara Forsbergistä oon ehkä kuullu hieman toisenlaista, ei aina kovin mukavaa välttämättä sen luonteesta.
        Periaatteessa en minäkään tiedä totuutta, etkä sinä näiden kolmen luonteesta, joten loppupelissä me kaikki suomalaiset voisimme pitää TURPAMME KIINNI ja antaa niiden elää omaa elämää eikä kiusata heitä, koska emme A)tunne heitä niin tarkkaan b) emme asu heidän kanssaan c) narsistin määritelmä on paljon laajempi kuin pari juttua luonteessa d) emme ole tohtoreita diagnosoimaan heitä

Härkähoroskooppivetoni oli nyt hieman typerä, koska en itsekään usko horoskooppeihin, mutta mitä noin omalla kokemuksellani häristä, niin suurin osa mukavia, vähän itsepäisiä, huomiota hakevia, herkkiä, kotihiiriä ja symppiksiä.
        Siis oman kokemukseni perusteella.

• MrJuha82outolintu
        narsistihörhöt kirjoitti:

Härissä on aika paljon ns huomiohuoria, jotka hakee huomiota eli esim MINÄ MrJuha82 youtubessa, Kalle Palander, Vappu Pimiä, monet tupettajat(en halua mainita nimiä), Saara Aalto(jotain hienoa siinä huomiohakuisuudessa on kuitenki, ehkä kertoo enemmän toisaalta siitä, ettei oo hyvä itsetunto ja pelkää tulevansa hyljätyksi /kiusatuksi, joten siksi tarvii huomiota ja rakkautta, tämä näkyy tosi hyvin Saarassa), Sara-Maria Forsberg, Esko Aho(aikoinaan poliitikassa melkonen huomiohakuinen tyyppi), Veltto Virtanen(hyvin huomiohakuinen, mut oikein rakastettava mies), Adolf Hitler oli myös härkä ja huomionhakuinen, täytyi olla kun oli niin radikaali, samoin joku Äiti Teresa...
        Julkkishärkiä ketä vielä?
        Janne Ahonen, mut Ahosen poika ei oo niin huomionhakuinen, oikeastaan päinvastoin.

• juoppopalstalainen
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

En tienny noista, mutta vaikuttavat kaikki kolme kuitenki melko inhimillisiltä tyypeiltä ja aika symppiksiltä.
        Esim Aalto on hyvin herkkä, ei harrasta sanallista kiusaamista, jonka itse tuomitsen.
        Jos on Saara Aallolla on ollu ongelmia identiteettinsä kanssa, niin en rupeaisi sinuna syyttelemään häntä aviomiehensä kiusaamisesta.
        Asia ei oo yksiselitteisen helppo, ei se oo ollu Aallolle itsellekään helppoa.
        Palanderista tiedän sen, että pettäny parisuhteessa, mutta muuten on lämminhenkinen ja symppis tyyppi, jota monet hänen lähipiirissä kehuvat.
        Se ratkaisee aika paljon, mitä mieltä on LÄHIPIIRI (esim viitaten Kalleen).
        Lähipiirissä Kallella on hyvä maine.
        Lähipiiri tietää enemmän esim Kallen luonteesta.
        Aika kaukana on narsistista.
        Hahha, joten sun kommentit on vain turhaa ininää ja syyttelyä.
        Aalto on myös lähipiirin mukaan kuin ENKELI.
        TODELLA KAUNIS LUONTEELTAAN KUULEMMA.
        Sara Forsbergistä oon ehkä kuullu hieman toisenlaista, ei aina kovin mukavaa välttämättä sen luonteesta.
        Periaatteessa en minäkään tiedä totuutta, etkä sinä näiden kolmen luonteesta, joten loppupelissä me kaikki suomalaiset voisimme pitää TURPAMME KIINNI ja antaa niiden elää omaa elämää eikä kiusata heitä, koska emme A)tunne heitä niin tarkkaan b) emme asu heidän kanssaan c) narsistin määritelmä on paljon laajempi kuin pari juttua luonteessa d) emme ole tohtoreita diagnosoimaan heitä

Härkähoroskooppivetoni oli nyt hieman typerä, koska en itsekään usko horoskooppeihin, mutta mitä noin omalla kokemuksellani häristä, niin suurin osa mukavia, vähän itsepäisiä, huomiota hakevia, herkkiä, kotihiiriä ja symppiksiä.
        Siis oman kokemukseni perusteella.

Sinä olet haastatellut eri lähipiirejä kuin minä. Noiden mainittujen henkilöiden lähipiirit ovat minulle kerrotusti sitä mieltä, että he ovat narsisteja. HAHAHAHHEHEHEHEH. Sinä vain iniset täällä turhaan ja selität jostakin sellaisesta lähpiiristä minkä lausumista olet lukenut juorulehdistä. Kuinka monessa juorulehdessä jollaisia myös ip-lehdet ovat kukaan lähipiiriläinen koskaan kertoo totuutta. Ei kukaan koska jos kertoo tällaisen totuuden niin ei kuulu enää lähipiiriin. Eli lopeta höpötys, täräytä korkki auki ja vedä viikon putki nyt jo.

• MrJuha82outolintu
        juoppopalstalainen kirjoitti:

Sinä olet haastatellut eri lähipiirejä kuin minä. Noiden mainittujen henkilöiden lähipiirit ovat minulle kerrotusti sitä mieltä, että he ovat narsisteja. HAHAHAHHEHEHEHEH. Sinä vain iniset täällä turhaan ja selität jostakin sellaisesta lähpiiristä minkä lausumista olet lukenut juorulehdistä. Kuinka monessa juorulehdessä jollaisia myös ip-lehdet ovat kukaan lähipiiriläinen koskaan kertoo totuutta. Ei kukaan koska jos kertoo tällaisen totuuden niin ei kuulu enää lähipiiriin. Eli lopeta höpötys, täräytä korkki auki ja vedä viikon putki nyt jo.

Ei oo asia noin yksinkertainen.
        He voivat myös valehdella heistä.
        Saattavat itse olla narsisteja, sillä ovela narsisti voi kääntää asiat päälaelleen.
        OOtko koskaan lukenu siitä?
        Suosittelen, että tutustut paremmin siihen.

En itse lähtisi tuomitsemaan, koska en asu heidän kanssaan.
        Se ratkaisee kaiken ja ei kannata uskoa yhden henkilön/puolison kommentteihin.
        Ei oikeastaan loppupelissä voi eikä pidä uskoa mihinkään, ainoastaan se, jos esim kärähtää ratista, niin se on FAKTA.
        Fakta ei ole se, mitä joku sanoo puolisostaan, koska hän voi valehdella ja myös käsittää väärin puolisonsa luonteen/aikomukset.

• MrJuha82outolintu
        juoppopalstalainen kirjoitti:

jos esim pettää suhteessa, niin se ei oo mitään narsismia...
        jos on itsepäinen, ei ole silloin narsisti.
        Narsistin määritelmä paljon laajempi.

Minä en suinkaan uskoisi heidän lähipiiriläisten puheisiin.
        En tosiaankaan uskoisi.
        Riippuu jos joku asia pystytään TODISTAMAAN TODEKSI, sitten voisin uskoa.

• Juoppopalstalainen

Ei oo asia noin yksinkertainen.
        He voivat myös valehdella heistä.
        Saattavat itse olla narsisteja, sillä ovela narsisti voi kääntää asiat päälaelleen.
        OOtko koskaan lukenu siitä?
        Suosittelen, että tutustut paremmin siihen.

En itse lähtisi tuomitsemaan, koska en asu heidän kanssaan.
        Se ratkaisee kaiken ja ei kannata uskoa yhden henkilön/puolison kommentteihin.
        Ei oikeastaan loppupelissä voi eikä pidä uskoa mihinkään, ainoastaan se, jos esim kärähtää ratista, niin se on FAKTA.
        Fakta ei ole se, mitä joku sanoo puolisostaan, koska hän voi valehdella ja myös käsittää väärin puolisonsa luonteen/aikomukset.

Mä asun heidän kanssaan, joten se ratkaisee kaiken kuten sanoit.

• Juoppopalstalainen

jos esim pettää suhteessa, niin se ei oo mitään narsismia...
        jos on itsepäinen, ei ole silloin narsisti.
        Narsistin määritelmä paljon laajempi.

Minä en suinkaan uskoisi heidän lähipiiriläisten puheisiin.
        En tosiaankaan uskoisi.
        Riippuu jos joku asia pystytään TODISTAMAAN TODEKSI, sitten voisin uskoa.

Minä uskon jumalaan.

• MrJuha82outolintu
        Juoppopalstalainen kirjoitti:

Mä asun heidän kanssaan, joten se ratkaisee kaiken kuten sanoit.

Mikä mielipiteesi muuten horoskoopeista?Härkä? Oinas? Rapu?
        Mä toivon sulle kaikkea hyvää.
        Mä oon vain tämmönen ihmine, että vaadin TODISTEITA paljon, en usko kovin helpolla kaikkiin puheisiin ja lehtijuttuihin, yleensä tunnun olevan niiuden puolella, joita haukutaan, ksoka tuntuma on se, että niitä kiusataan yleensä, joita haukutaan(toki esim Tuksu Tukiainen voi syyttää vain itseääm ongelmista, mut esim Mäntylän Jasminin jutut eivät oo helppoja tulkita, että kuka valehtelee ja kuka ei, sen tietää vain ne, jotka asuu Jasminin kanssa).
        En ole varma.
        Ei voi tietää.
        Oikeastaan kukaan ei voi tietää.

Jos oikeasti asut hänen luonaan, niin silloin olet kyllä oikea henkilö sanomaan sen.
        Jos siis oot nyt rehellinen.

Mahdotonta tietää.

• KateellistenKerho

Paremmin Forsber pärjää, kuin kukaan teistä luusereista...
      Repikää siitä.

• MrJuha82outolintu

Toisaalta miten määritellä sana luuseri??
        Minulle luuseri on semmonen, joka haukkuu muita/kiusaa/tappaa/raiskaa/varastaa/petoksen tekijä.

Minä en ole tuominnut ketään julkkista ennenkuin saan vasta todisteen.
        Minä uskon tieteelliseen näyttöön.
        En oo naiivi.
        jopa samassa talossa asuva lapsi voi netissä vääristellä tietoja jommasta kummasta vanhemmasta, kun narsisti vanhempi on aivopessyt lapsensa tai lapsi on itse samanlainen.
        Tämäki on mahdollista.

• mediakupla

En tiedä, mitä Forsberg tarkkaan ottaen tarkoittaa dumaamisella, mutta aika usein näistä "maailmaa valloittavista" pikku mussukoista tulee sellainen fiilis, että kaikki, mikä ei ole kehumista, on dumaamista. Kritiikkiä ei osata ottaa vastaan. Henkilökohtaisesti toivotan Saralle onnea ja menestystä, mutta en pidä häntä minään huomioitavana talenttina. Sujuvasti puhuu siansaksaa ja kivasti pysyy nuotissa kun laulaa. Tietysti olisi hienoa, jos Sara jonain päivänä täräyttäisi ja näyttäisi jotain oikeasti poikkeuksellisen hienoa ja arvostettavaa osaamista. Niinkin voi käydä. Mutta kunnes toisin todistetaan, hän näyttäytyy vain yhtenä lukemattomista julkisuudenkipeyteen ja stara-fantasiaan sairastuneista lammen pintaan tuijottelijoista.

• ei-tajuu32

Millä ansioilla tääkin on valittu Talent-tuomariksi? Muut tuomarit tehny mittavan uran ja tää sitten jonku "kielen" Star Wars-elokuvaan.

• Zorros

Ihmettelin aivan samaa ja on niin ylimielinenkin vielä ja koko aikaa hapan !

• johannesylinen

Koominen klowni, joka nousi halpahallin kassalta surkuhupaisasti meikkaavaksi "uraa rapakon takana luovaksi" nobodyksi. Mitä tahansa tämä paksureisi tekee - sitä edeltää hirvittävä hehkutus. Viimeksi Sara-Marian ja serkkumanagerinsa toimesta hehkutettiin pikkukakkosta Lontoossa kuinka se "avaa ovia" ja kuinka nyt ollaan asemassa jossa saa valita mitä tekee.. Nyt ilmenikin että kyseessä oli Skotlannissa kolmen viikon aikana kuvattu naurettava juttu jonka katsojaluvut on pienemmät kuin Suomen talentilla. Miksikähän paksureisi päätti "valita" kyseisen pelleohjelman kuvaukset ceeveehen? :D Siksi koska valinnanvaraa ei ollut.

• Kateellisia.ei.olla

Lahjaton muovitissi koko rantahurri hihhulitytteli.

• Yöööök

Katsoin jonkin aikaa suomen talenttia. Kaikki tuomarit täys idiootteja. Joku kasaritähtijäänne hoffi, paksu tylsä hedberg ällö perspanosillanpää ja nobody Saara joka ei kestä tosiasiaa että juna meni jo. Se kielivideo oli suksee mutta mikään muu ei. Kaik menny vituralleen sen jälk ja serkkupojat maalta managereina. Esitykset aiheuttivat myötähäpeää mutta ainakin tää Saara oli ihan että huikeeeta talenttiiiiii.

• paksureisisaara

No Saara muuttaa mielipidettään kuin tuuliviiri, mikä on narsistin yksi ominaisuus, eli hän saattaa yhtäkkiä kääntää kelkkansa, ettei se talentti ollutkaan huikeeta. Niinhän kävi hänen singlensä kanssa. Ensiksi se oli huippujännittävä ja mielenkiintoinen. Kun lunta tuli tupaan, hän kertoi vihaavansa sitä.

• EisekaisinSarasta

Ensi vuonna ei Forsbergistä kuulu mitään, ainakaan mitään "huikeeta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe