Moi.
Vielä Maskun vanhan P-paikan läheisyydessä on paikka jossa miehet käy runkulla??
Olen muutaman kerran käynyt siinä grillin (se joka on suljettu) pihassa mutta hiljaista on aina ollut.
Turun alue
27
141
Vastaukset
- Runck
Mammat on ottaneet sen nurkan koiranulkoilutukseen tasan siksi ettei runkkareilla olis siellä liian kivaa...
Mä taas kävin levarilla joka on noin 23km laitilasta turkuun päin. sielläki l hiljasta. Olisin oottanu sinne yli 60v miehii
- Jaakko53
Onko se hieman ennen Mynämäkeä oleva p-paikka ?
Pääseekö siellä hieman syrjään ettei kaikki nää mitä siellä tehdään ?
Voisin tulla käymään joku ilta siellä.. Jaakko53 kirjoitti:
Onko se hieman ennen Mynämäkeä oleva p-paikka ?
Pääseekö siellä hieman syrjään ettei kaikki nää mitä siellä tehdään ?
Voisin tulla käymään joku ilta siellä..On just se
- Turunboy90
49vmies kirjoitti:
On just se
Tänää,rivieralla maskus?
- uteliasm60
Mikä levari se on?
T.m60 - Turunboy90
26w tääl olis kiinnostunu runkuille
- Duunari75
Torstaina 41v vois pysähtyy.
- Runck
Tulkaa uittamon kallioille imen kaikki kalut tyhjäksi ja diggaann kun päälleni ulostetaan ja virtsataan.
- Turunboy-90
Miten kallioille löytää
- Runck
Älä tuhlaa aikaasi, yllä näkyvä ei ole minun vaan häirikön käsialaa. En ime, en runkkaa, en jaa persettä, enkä ole julkinen käymälä :D
Huomenna La vois käydä siinä P-paikalla joka muutama kilsa Ukista Taivassaloon päin. noin klo 15-16. Vain mies paikalla.
- Runck
Kuset sitten suuhuni
- Turkuboy-90
Saako oikeasti kusta suuhusi ? Minkälainen olet Vanha/Nuori ? Lihava/Laiha ? Juotko kuset tai kurlaatko ?
- Intomielinen
Perjantaina reilua kaveria yhteiseen harrastukseen jossain ulkosalla Turussa? Kerro kellonaika ja paikka, niin tulen paikalle.
- Runck
Sopiiko uittamon kallio klo 16-17 ? Diggaan kun päälleni virtsataan tai peräsuoltani venytetään äärimilleen ISOLLA dildolla tai 1.5 litran pullolla.
Mahtavinta olisi jos ulostaisit päälleni tai saisin edes nuolla ulostamisen jälkeen sinut puhtaaksi. - Intomielinen
Runck kirjoitti:
Sopiiko uittamon kallio klo 16-17 ? Diggaan kun päälleni virtsataan tai peräsuoltani venytetään äärimilleen ISOLLA dildolla tai 1.5 litran pullolla.
Mahtavinta olisi jos ulostaisit päälleni tai saisin edes nuolla ulostamisen jälkeen sinut puhtaaksi.Kiitos, mutta ei sovi, koska olet feikki.
- Turussa24w
Moikka. 24w nuorimies tääl samoil ajatuksil. 183cm/78kg. Onko tarjous viellä voimassa
- Intomielinen
Turussa24w kirjoitti:
Moikka. 24w nuorimies tääl samoil ajatuksil. 183cm/78kg. Onko tarjous viellä voimassa
Jep. Sano vaan aika ja paikka. Aamusta illansuuhun käy.
- Turussa24w
Saanko viel iän ja koot =)
- Turussa24w
Mut oisko illal josai isoheikkilän alueel radan lähettyvil
- Runck
Intomielinen kirjoitti:
Kiitos, mutta ei sovi, koska olet feikki.
Hyvä, joku jo tuon feikin erottaa aidosta :) Mut on se kiva kun on faneja... :D
- Intomielinen
Turussa24w kirjoitti:
Saanko viel iän ja koot =)
50 vuotta, 175/80. Kalu 12 / 3,5
- Turussa24w
Mitä haluisit tehä?
- Intomielinen
Turussa24w kirjoitti:
Mitä haluisit tehä?
Runkkausta ja imua molemmin puolin. Kävisikö urheilupuiston yläkalliot siinä klo 17-18.30.
- Turussa24w
Oon varmaa töis viel sillo, ehkä vähä möhemmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684