Turun alue

Jaakko53

Moi.
Vielä Maskun vanhan P-paikan läheisyydessä on paikka jossa miehet käy runkulla??
Olen muutaman kerran käynyt siinä grillin (se joka on suljettu) pihassa mutta hiljaista on aina ollut.

27

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runck

      Mammat on ottaneet sen nurkan koiranulkoilutukseen tasan siksi ettei runkkareilla olis siellä liian kivaa...

    • Mä taas kävin levarilla joka on noin 23km laitilasta turkuun päin. sielläki l hiljasta. Olisin oottanu sinne yli 60v miehii

      • Jaakko53

        Onko se hieman ennen Mynämäkeä oleva p-paikka ?
        Pääseekö siellä hieman syrjään ettei kaikki nää mitä siellä tehdään ?
        Voisin tulla käymään joku ilta siellä..


      • Jaakko53 kirjoitti:

        Onko se hieman ennen Mynämäkeä oleva p-paikka ?
        Pääseekö siellä hieman syrjään ettei kaikki nää mitä siellä tehdään ?
        Voisin tulla käymään joku ilta siellä..

        On just se


      • Turunboy90
        49vmies kirjoitti:

        On just se

        Tänää,rivieralla maskus?


    • uteliasm60

      Mikä levari se on?
      T.m60

      • Tule kattomaan. Siel yleinenvessa ja joku katos.


    • Turunboy90

      26w tääl olis kiinnostunu runkuille

    • Duunari75

      Torstaina 41v vois pysähtyy.

    • Runck

      Tulkaa uittamon kallioille imen kaikki kalut tyhjäksi ja diggaann kun päälleni ulostetaan ja virtsataan.

    • Turunboy-90

      Miten kallioille löytää

      • Runck

        Älä tuhlaa aikaasi, yllä näkyvä ei ole minun vaan häirikön käsialaa. En ime, en runkkaa, en jaa persettä, enkä ole julkinen käymälä :D


    • Huomenna La vois käydä siinä P-paikalla joka muutama kilsa Ukista Taivassaloon päin. noin klo 15-16. Vain mies paikalla.

      • Runck

        Kuset sitten suuhuni


      • Turkuboy-90

        Saako oikeasti kusta suuhusi ? Minkälainen olet Vanha/Nuori ? Lihava/Laiha ? Juotko kuset tai kurlaatko ?


    • Intomielinen

      Perjantaina reilua kaveria yhteiseen harrastukseen jossain ulkosalla Turussa? Kerro kellonaika ja paikka, niin tulen paikalle.

      • Runck

        Sopiiko uittamon kallio klo 16-17 ? Diggaan kun päälleni virtsataan tai peräsuoltani venytetään äärimilleen ISOLLA dildolla tai 1.5 litran pullolla.

        Mahtavinta olisi jos ulostaisit päälleni tai saisin edes nuolla ulostamisen jälkeen sinut puhtaaksi.


      • Intomielinen
        Runck kirjoitti:

        Sopiiko uittamon kallio klo 16-17 ? Diggaan kun päälleni virtsataan tai peräsuoltani venytetään äärimilleen ISOLLA dildolla tai 1.5 litran pullolla.

        Mahtavinta olisi jos ulostaisit päälleni tai saisin edes nuolla ulostamisen jälkeen sinut puhtaaksi.

        Kiitos, mutta ei sovi, koska olet feikki.


      • Turussa24w

        Moikka. 24w nuorimies tääl samoil ajatuksil. 183cm/78kg. Onko tarjous viellä voimassa


      • Intomielinen
        Turussa24w kirjoitti:

        Moikka. 24w nuorimies tääl samoil ajatuksil. 183cm/78kg. Onko tarjous viellä voimassa

        Jep. Sano vaan aika ja paikka. Aamusta illansuuhun käy.


      • Turussa24w

        Saanko viel iän ja koot =)


      • Turussa24w

        Mut oisko illal josai isoheikkilän alueel radan lähettyvil


      • Runck
        Intomielinen kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei sovi, koska olet feikki.

        Hyvä, joku jo tuon feikin erottaa aidosta :) Mut on se kiva kun on faneja... :D


      • Intomielinen
        Turussa24w kirjoitti:

        Saanko viel iän ja koot =)

        50 vuotta, 175/80. Kalu 12 / 3,5


      • Turussa24w

        Mitä haluisit tehä?


      • Intomielinen
        Turussa24w kirjoitti:

        Mitä haluisit tehä?

        Runkkausta ja imua molemmin puolin. Kävisikö urheilupuiston yläkalliot siinä klo 17-18.30.


    • Turussa24w

      Oon varmaa töis viel sillo, ehkä vähä möhemmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe