Turun alue

Jaakko53

Moi.
Vielä Maskun vanhan P-paikan läheisyydessä on paikka jossa miehet käy runkulla??
Olen muutaman kerran käynyt siinä grillin (se joka on suljettu) pihassa mutta hiljaista on aina ollut.

27

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runck

      Mammat on ottaneet sen nurkan koiranulkoilutukseen tasan siksi ettei runkkareilla olis siellä liian kivaa...

    • Mä taas kävin levarilla joka on noin 23km laitilasta turkuun päin. sielläki l hiljasta. Olisin oottanu sinne yli 60v miehii

      • Jaakko53

        Onko se hieman ennen Mynämäkeä oleva p-paikka ?
        Pääseekö siellä hieman syrjään ettei kaikki nää mitä siellä tehdään ?
        Voisin tulla käymään joku ilta siellä..


      • Jaakko53 kirjoitti:

        Onko se hieman ennen Mynämäkeä oleva p-paikka ?
        Pääseekö siellä hieman syrjään ettei kaikki nää mitä siellä tehdään ?
        Voisin tulla käymään joku ilta siellä..

        On just se


      • Turunboy90
        49vmies kirjoitti:

        On just se

        Tänää,rivieralla maskus?


    • uteliasm60

      Mikä levari se on?
      T.m60

      • Tule kattomaan. Siel yleinenvessa ja joku katos.


    • Turunboy90

      26w tääl olis kiinnostunu runkuille

    • Duunari75

      Torstaina 41v vois pysähtyy.

    • Runck

      Tulkaa uittamon kallioille imen kaikki kalut tyhjäksi ja diggaann kun päälleni ulostetaan ja virtsataan.

    • Turunboy-90

      Miten kallioille löytää

      • Runck

        Älä tuhlaa aikaasi, yllä näkyvä ei ole minun vaan häirikön käsialaa. En ime, en runkkaa, en jaa persettä, enkä ole julkinen käymälä :D


    • Huomenna La vois käydä siinä P-paikalla joka muutama kilsa Ukista Taivassaloon päin. noin klo 15-16. Vain mies paikalla.

      • Runck

        Kuset sitten suuhuni


      • Turkuboy-90

        Saako oikeasti kusta suuhusi ? Minkälainen olet Vanha/Nuori ? Lihava/Laiha ? Juotko kuset tai kurlaatko ?


    • Intomielinen

      Perjantaina reilua kaveria yhteiseen harrastukseen jossain ulkosalla Turussa? Kerro kellonaika ja paikka, niin tulen paikalle.

      • Runck

        Sopiiko uittamon kallio klo 16-17 ? Diggaan kun päälleni virtsataan tai peräsuoltani venytetään äärimilleen ISOLLA dildolla tai 1.5 litran pullolla.

        Mahtavinta olisi jos ulostaisit päälleni tai saisin edes nuolla ulostamisen jälkeen sinut puhtaaksi.


      • Intomielinen
        Runck kirjoitti:

        Sopiiko uittamon kallio klo 16-17 ? Diggaan kun päälleni virtsataan tai peräsuoltani venytetään äärimilleen ISOLLA dildolla tai 1.5 litran pullolla.

        Mahtavinta olisi jos ulostaisit päälleni tai saisin edes nuolla ulostamisen jälkeen sinut puhtaaksi.

        Kiitos, mutta ei sovi, koska olet feikki.


      • Turussa24w

        Moikka. 24w nuorimies tääl samoil ajatuksil. 183cm/78kg. Onko tarjous viellä voimassa


      • Intomielinen
        Turussa24w kirjoitti:

        Moikka. 24w nuorimies tääl samoil ajatuksil. 183cm/78kg. Onko tarjous viellä voimassa

        Jep. Sano vaan aika ja paikka. Aamusta illansuuhun käy.


      • Turussa24w

        Saanko viel iän ja koot =)


      • Turussa24w

        Mut oisko illal josai isoheikkilän alueel radan lähettyvil


      • Runck
        Intomielinen kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei sovi, koska olet feikki.

        Hyvä, joku jo tuon feikin erottaa aidosta :) Mut on se kiva kun on faneja... :D


      • Intomielinen
        Turussa24w kirjoitti:

        Saanko viel iän ja koot =)

        50 vuotta, 175/80. Kalu 12 / 3,5


      • Turussa24w

        Mitä haluisit tehä?


      • Intomielinen
        Turussa24w kirjoitti:

        Mitä haluisit tehä?

        Runkkausta ja imua molemmin puolin. Kävisikö urheilupuiston yläkalliot siinä klo 17-18.30.


    • Turussa24w

      Oon varmaa töis viel sillo, ehkä vähä möhemmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe