Hei onko kyseinen paikasta kokemuksia?milläistä palvelua on ?
Iskender kebab pizzeria
43
2230
Vastaukset
- Osavaltio
misäs on tämä paikka?
- Jussiiin
Moi on varkaudessa.
- pitsakebab
Hei,pitsaa ja kebabia
- Jussiiiiin
Onko hyviä?
- Bbg
Varkauden parhaat.
- Vrkkk
Kävimme tiistäinä oli hyvää
- jipiipiiiiii
Parkkeerasimme sähkömopoautomme siihen jalkakäytävän reunaan, voitteko uskoa mitä oli tapahtunut ruokaa hakiessamme. No, tuulilasin pyyhkiän alle oli ilmaantunut 300equn tollo.
- kanaomu3
Sopii tollaselle 95 kilon tollolle kuin sormi sieraimeen
- hyväruokaparempimieliiii
Iskender on paras. Pizza posti 2.
- Jannevrk
Ihan jees ei ole välittämistä.
- harmis
Heikentynyt minusta ruuat viimeisen vuoden aikana joka todella harmi. Kuitenkin 10 vuotta Iskenderistä pelkästään ruuat ottanut mutta nyt pakko testata jotain muutakin.
Hinnat nousseet muutes taas kerran eikä kuittia saanut edelleenkään. - Kiinnostaisitietää
Mikä paikka oli kyseessä?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000755935.html
Huom. Ei perusteita viestin poistoon!!- katomitäjaatpaskapää
Tuo uutinen ei liity Iskenderiin mitenkään persläpi.
- Pesepallo
Tuo ei kuulu iskenderin kuski oli pizzapostiin kuskia...
- PizzaEnrico
Ei kai ne kuitteja kauppaa, pitsaa ja kepappia sen sijaan. Ulos lähtee tyytyväisiä asiakkaita, kylläinen maha ei mökötä.
- Iskenderrr
Muuten hyvä paikka ja paras tässä kaupungissa mutta taas ovat nostaneet hintoja 50 senttiä ja kuittia ei saa muuten kuin maksaa kortilla.
- Mimmmiii
Rullat on hyviä mutta näky olevan kallistuneet.
- TukevaSexyMimmi152kg
Montorio on paljon parempi:)
- mättääjärellulta
Mä syön ku valas menee kakskin isoa pizzaa kerralla no on painooki 130 kg mut silti toi pizza kepabpi paikka on aika hyvä mut pizza posti vielä parempi noissa perus annoksissa sais olla enempi tota kepapbia liikaa salattia sit toi rulla kebpabbi on tosi maukasta kun onse pita leipä rullalla päällä
- bmpm
Hyvä on paikka ja ruuat myös, joka kerta olen kuitin saanut vaikka olen maksanut myös käteisellä, nämä kaverit kyllä hoitavat asiansa vaikka mielellään täällä suoli 24.lla muuta väitetään.
- Anonyymi
Hoitaa kylläääää.
- Anonyymi
nyyrikinkujan pysäkiltä lähtöö linja-autoon
- Anonyymi
Lähtee kylläääää.
- Anonyymi
Kenkä on nauhalla, soljella tai vastaavalla kiinnitettävä tai avonainen jalkine.
1900-lukua lähestyttäessä keksittiin muun muassa urheilukengät ja kenkien valmistus helpottui ompelukoneen keksimisen ansiosta. Kenkämuoti vaihteli 1800-luvulta 1900-luvulle kreikkalaistyyppisistä sandaaleista korkealle napitettaviin saappaisiin.
Reunoskenkä on parhaita mutta kalleimpia kenkärakenteita. Liimakenkä on tehty tavallisella menetelmällä, liimapohjauksella. Raskaita ja joustavia kenkiä voidaan tehdä velttikenkänä - Anonyymi
Kuvansin kaunokainen🤫
- Anonyymi
sSAA TOSI HYVVÄÄ PISTAA JA KEPABBIA JA MYÖS VALAVEELIA. MAUKKAITA RUOKIA. KANNATTTAA SYÖDÄ.
- Anonyymi
sali
- Anonyymi
Iskender.
- Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
persut
- Anonyymi
pekka
- Anonyymi
ite kävin joroisissa sylmänä näoöö'
ei ollu - Anonyymi
heitinh kerkatäytköajaarukan
a perunan
minnxssä on minun kastike - Anonyymi
97- kävin ekan kerran. joskus tuli syötyä monta kertaa viikossa. muutamaan vuoteen ei ole tullut käytyä. viimeviikolla sitten kävin, pettymys, kallista, hihasta ja huono pizza. onneksi se oli vielä sen verran pieni ettei paljoa harmittanut heittää biojätteeseen. kisis on ruokapaikka nykyisin
- Anonyymi
Huonot pitzat, en mee toiste .
- Anonyymi
ei oo oikee hyviä enään...
- Anonyymi
tarjoo abo iskenderissä..
mihinhän lähti engin ja ergun - Anonyymi
piripäät aika nihkeitä tyyppekä ja nyt tippu muniin se tupakkakin
kun ralliautolla ajelin - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1443341/iskender-asiaa-kaikille fasc23r1
- Anonyymi
isk
- Anonyymi
kaaliakin oli joskus salaatissa
- Anonyymi
kastike jäi
menin takaisin peruna ja kertakäyttöhaarukka taskussa
halutako sinä lisää ruokaa
heitin perunan kastikkeen ja kertakäyttöhaarikan pihalle ja menin pois - Anonyymi
salaatin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797