Saara Aallon X-Factor pudotusvideo (Spoilers!)

Saara.ei.ole.Hobitti

Ei jatkoon. 🙄

Saara lauloi Ed Sheeranin kappaleen "I See Fire" Hobitti-elokuvasta. TÀssÀ alkuperÀinen video: https://youtu.be/2fngvQS_PmQ

TÀssÀ Saaran veto: https://youtu.be/SUE3s3ZuWjw

KyseessÀhÀn on sellainen laulu joka tarvitsee rauhallisen, pehmeÀhkön, normaalin lauluÀÀnen takkatulen rattoisten iltojen seuraksi. Mutta Saara veti överiksi vÀÀrÀllÀ tekniikalla, huutaen sÀkeet kurkku suorana ja putoamisuhan alla luikautti sekavan pÀtkÀn ranskaa pitÀmÀttÀ nuottia. Onko siis ihmekÀÀn, jos Sharon tunsi olonsa epÀmukavaksi Saaraa katsellessa.

Joo, ei sen enempÀÀ sanottavaa tĂ€hĂ€n mulla. đŸŽ¶đŸŽžđŸŽ»

5

99

    Vastaukset

    5000
    • Saara.ei.ole.Hobitti

      Suomennos Sharonin kommenttiin...

      Sharon: "OK, sinulla todellakin on laulamisessa upea skaala. Mutta en tunne yhteyttÀ siihen, mistÀ laulat."
      Saara: "Jos saisit yhteyden minuun... luulen ettÀ he (yleisö) saivat sen."
      Sharon: "Sinulta puuttuu jotakin."
      Saara: "Sinun on annettava minulle mahdollisuus."
      (Tuomaristo puhuu)
      Saara: "Minusta sinun pitÀÀ antaa minulle uusi mahdollisuus."
      Sharon: "Olen niin pahoillani, minun pitÀisi sanoa ei."
      (Saara tulee takaisin)
      Saara: "Kuuletko nÀmÀ ihmiset, ihan totta? Kuuletko heidÀt?"

      ...tÀssÀ vaiheessa kun Saara laulaa Simon pÀivittelee, ettÀ mitÀ ihmettÀ tuo oli.

      • röörinrassaaja

        Simonin pÀivittelyn lisÀksi Nicole toteaa meidÀn maailmantÀhdelle ettÀ etsÀ sÀ portto snaijaa missÀ me ollaan me ei olla Ranskassa! TÀmÀn jÀlkeen Saara Aalto tilittÀÀ ensiksi suomalaiselle medialle ettÀ hÀnen pÀÀnsÀ oli tyhjÀ ja hÀn ei muuta keksinyt. Sitten hÀn kuitenkin kÀÀntÀÀ heti kelkkansa itselleen tyypillisesti ja selittÀÀ ettÀ hÀn esitti ranskalaisen biisin (muutaman sekunnin pÀtkÀn siitÀ) siksi ettÀ hÀnen fanit tykkÀÀ siitÀ. No yleisössÀ ei ollut yhtÀÀn fania sittten.


      • Juuuuuuuuh
        röörinrassaaja kirjoitti:

        Simonin pÀivittelyn lisÀksi Nicole toteaa meidÀn maailmantÀhdelle ettÀ etsÀ sÀ portto snaijaa missÀ me ollaan me ei olla Ranskassa! TÀmÀn jÀlkeen Saara Aalto tilittÀÀ ensiksi suomalaiselle medialle ettÀ hÀnen pÀÀnsÀ oli tyhjÀ ja hÀn ei muuta keksinyt. Sitten hÀn kuitenkin kÀÀntÀÀ heti kelkkansa itselleen tyypillisesti ja selittÀÀ ettÀ hÀn esitti ranskalaisen biisin (muutaman sekunnin pÀtkÀn siitÀ) siksi ettÀ hÀnen fanit tykkÀÀ siitÀ. No yleisössÀ ei ollut yhtÀÀn fania sittten.

        EiköhÀn Saaran pitÀisi olla tyytyvÀinen siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on jo oma pieni fanikuntansa. Ei vain sattunut olemaan BriteissÀ se.


      • niinpĂ€.niin-
        Juuuuuuuuh kirjoitti:

        EiköhÀn Saaran pitÀisi olla tyytyvÀinen siitÀ, ettÀ hÀnellÀ on jo oma pieni fanikuntansa. Ei vain sattunut olemaan BriteissÀ se.

        Vaan kuinkas sitten kÀvikÀÀn..


    • NO-PEANIS-ANY-MORE

      Sil onni nyt on ja pimppiaina mielessÀ

    Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      17
      2468
    4. KyllÀ poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa hÀirikköÀ ja tiedustelin, eikö sitÀ saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. NÀin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hÀnen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      IkÀvÀ
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslÀÀkÀriaika peruttiin neljÀnnen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe