Eka doggingkokeiluun huomenna

Syysdoggaus

Meillä vaimon kanssa huomenna alkuyöstä täysin tuntematon mies sovittuun aikaan ja paikkaan ja kaikkia jännittää sikana.
Löydettiin kaveri chatista eilen ja sovittiin asiat ilman nimiä tai numeroita,jos ei tule niin eipä sitten.
Sovittiin, että vaimolla hameen alla sukat ja sukkanauhaliivit ja muutenkin sexy pukeentuminen. He ovat takapenkillä ja tutustuvat toisiinsa, itse ajan ja seuraan tapahtumia minkä voin.
Paikkakunta on aivan pieni LPR lähellä ja asia pidetään vain meidän kolmen tiedossa. Vaimo kävi jo ostoksilla ja onkin tosi kiihottava, ikää n.50v., kieltämättä jännittää rankasti. Saa nähdä kuinka käy.

27

654

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasiansa-kullakin

Voi kauheeta. Ja toi täytyy tulla oikein tänne kertoo.

Fantasiansa kullakin.

• Idkdkeekke

Aivan loistavaa että lähdette siihen, ja jos molemmat oikeasti sitä haluaa ja suhde kestää niin antaa palaa.☺
      Mutta muistakaa kumiukkoa😉

• syyssuutari

Onkohan tuo "Fantasiansa kullakin" jokin sosiaalitanta joka eksynyt väärille sivuille? tämähän on nimenomaan foorumi jossa kertoa muillekin kokemuksistaan ja haluistaan ryhmäseksin saralla Täällä on satoja ellei tuhansia vastaavia juttuja vai onko se tyhmyri käynyt haukkumassa joka ainoan kirjoituksen? Miksi te aina tuppaatte purkamaan pimeää sisintänne paikkaan johon se ei kuulu.
      Onnea yritykselle ja palan halusta kuulla, että kuinkas sitten kävikään!

• Pelkkää-haavetta

Kokemuksia?
        Haaveita runkuille.
        Siis sooloilua.

Juttuja on ilman kokemuksia.

• Kiinnostaatietää

Kerro ihmeessä kuinka kävi. Kiinnostaa oikeasti kuulla yksityiskohtia.

• Yöhaukka

Miten teille kävi kokeilussa

• RakastajaRaju

Pääsitkö liukkaille, vai menikö joltain pupu pöksyyn???
      Voisin tulla vaimosi tyydyttämään isolla ja kestävällä kalullani. Masa vinkkinä.

• Käsi-kävi

Höh, mielikuvitushommaa.

• RakastajaRaju

Kyllä se sinkulla käsikin käy välillä. Monesti vaan käy niin, että parin nainen ihastuu muhun ja rakatelutaitoon ihan liikaa ja mies huomaa sen. Silloin loppuu tapaamiset. No onneksi vielä riittää vapaita ja varattuja naisia, jotka ymmärtää jotain hyvän päälle. Vinkkinä iskuri pareille Masa. :)

• rietasM64v

Moi olen 64v mies ja on alkanut tekemään mieli päästä toisen miehen vaimoa naimaan. eritoten kiihoittaa ns.aisuripari jossa mies antaa aviooikeuden minulle.minä siis voisin vapaasti naida hänen vaimoaan.

• Yöhaukka

Missä päin suomea asustelet rietasM64v

• innokkaana
    • Mikko42

Kerrohan kuinka kävi!!! Olemme nelikymppinen pariskunta. Meillä on sekä huonoja että hyviä kokemuksia. Vaimo oli joka kerta varustautunut leveähelmaiseen mekkoon ja sukkanauhoihin. Ensin tuli pari oharia tuollaiseen autojuttuun, mutta sitten loppukesän lavatanssien yhteydessä onnistui. Olimme sopineet tapaamisesta lähellä olevan rantasaunan taakse turhaan jo kerran aikaisemminkin, mutta toisella kerralla kaveri todella tuli. Kyllä vaimoa jännitti selvästi, mutta kaveri osasi hommansa. Minä siirryin vähän syrjemmälle ja sain katsella mitä olin toivonutkin.

• Kaarlo52

Mitä siellä sitten tapahtui? Ottiko vaimosi suihin vai saiko oikeen pilluntäytettä?

• Mikko42

Suutelivat pitkään siinä saunan terassin penkillä. Mies alkoi hyväillä hiuksista alaspäin ja aukoi varovasti puseron napit ja siirteli helmaa ylemmäs. Näin kuinka vaimo jännitti pitkään mutta tuli sitten mukaan ja alkoi hyväillä kaverin reittä ja varmaan tunsi jäykistyneen kalunkin. Sitten siirtyivät pienen matkan päähän näkösuojaan ja kun löysin sopivan tarkkailupaikan niin vaimo oli jo selällään ruohikossa ja kaveri vieressä käsi hameen alla. Vaimo ei ottanut suihin vaan alkoi runkata kaverin kyrpää. Sikäli olin huonossa paikassa etten nähnyt kunnolla kun kaveri tunki kalunsa sisään kun hame peitti näkymän, mutta kyllä sen muuten hyvin tajusi. Myös sen, ettei vaimoni ollut tajunnut vaatia kondomin käyttöä. Oli kiihottavaa katsella niin rajua nussimista. Mies otti rinnat esiin turhankin kovakouraisesti, muttei sentää repinyt mitään. Olisin varmaan antanut sellaisenkin anteeksi... Spermat lensivät lopulta vatsalle ja reisille. Mies oli sen verran huomaavainen, että auttoi jälkiensä siivoamisessa nenäliinallaan. Lopuksi hän saatteli vaimoni tanssipaikalle takaisin, minne tulin perässä runkattuani ensin pahimman kiihkon pois. Yhteystiedot ovat tallessa, joten ehkä ensi kesänä...

• tyhmääkintyhmempidog

Minusta tuollaiselta kyläjoosepilta pitäisi vaimon lähteä kälppimään ihan kokonaan. Jollei pysty hoitamaan vaimoaan itse, niin mitä helvettiä sellaisella sitten mitään tekeekään!!!!!!!!!!

• pörinäää

Milloin sinun vaimo lähti ??

• Syysdoggaus

Ensin meinasin jättää tapahtuneen kertomatta kun nämä samat vatipäät aina täällä riesana kuten tuo tollo edelläkin. Kyse ei siitä ettenkö itse pysty vaimoa hoitamaan vaan roolileikistä ja yhdessäolosta. Tehty tätä yli 20v ja haluan vain katsella aktia, en pidä alfoista sun muusta alistusjutuista. Osa täällä uskoo vain siihen mitä itse kokeneet ja kaikki muu on fantasiaa, no aroille idiooteille ei koskaan tapahdu mitään kivaa. Tämä on sivusto joka tarkoitettu JUURI NÄILLE JUTUILLE eli te viisastelijat/asennevammaiset olette väärillä sivuilla.Itse juuri oikealla,jättäkää lukematta jos noin koskee. parhaiten puolisosta pääsee eroon kun ei yhteistä seksielämää tai vahtii jopa väkivallan avulla häntä, meillä ei sitä pelkoa ja yli 30v yksissä.
      Mentiin sovitulle huoltikselle jossa jo vaalea auto odotti,kaveri vähän pelottava ja aika kookas mutta jännäs samalla tavalla. Menivät heti taakse, ajoin ajella ilman määränpäätä. Lyhyt hame nousi heti lanteille, näin sen peilistä ja kääntymällä taakse mutta oli katottava tietäkin. Käsi oli heti perillä ja sormi häpyhuulilla ilmeisesti, suutelu jatkui koko ajan. Pysäytin erään kirkon parkkikselle, halusin nähdä kaiken. Tajusin samassa, että vieressä sankarihautausmaa joka vähän hävetti sillä aina olen niitä sankareita kunnioittanut, nyt syntiä tekemässä mutta myöhäistä.
      Vaimo oli kaksinkerroin miehen kainalossa, meikki kova muttei hajuvettä ettei tuoksu tartu kaveriin kun ukkomies.Lyhyt hame,saumasukat ja niiden liivit ja ruskeat saapikkaat. Rouva erittäin hoikka kaunotar joka on aina kelvannut vieraille. Kullikin oli jo esissä puolison pienessä kädessä kasvamassa, oli erittäin iso eikä kohta mahtunut kumin sisään. Takaselkänojat kaadettiin ja pari peittoa alle, sänky oli valmis farmarissamme.Vaimo meni ensin alle ja vieras päälle perässä,laitoin luukun kiinni ja sanoin olevani lähelleä. Otin povesta videokamerani ja kuvasin salaa kaiken, käsilampulla näytin valoa. Jättikyrpä alkoi mennä sisään hyvin vaivoin mustaan karvakolmioon ja suutani kuivasi. Se oli huoraamisleikkiä josta vaimo aina tykännyt, haluna pari kertaa vuodessa olla ilotyttö ja sen sallin niin kehräsi arjenhierteessä ilolla eikä marissut koskaan. Näytti hurjalta kun vittu alkoi kunnolla ottaa vastaan kullia,osa jäi tosin ulos kun kärki takoi sisällä kohtuun. Saumasukat ja liivien sukkanauhat olivat tiukoilla kun sääret vieraan ympärillä kiristyneenä.
      Ikkunanraosta kuulin kivesten loiskeen pakaroille, se on tautisen kiihottava ääni johon usein olen herännytkin.Jaksoivat 20min kunnes sperma suihkusi vaimon sisään, sain koko aktin talteen vaikkakin vähän hämärää välillä. Mies kyseli nimeämme mutta emme kertoneet mitään ja lähdimme kotiin pyyhe pepun alla ettei istuin tahriinnu. Kotona heti sänkyyn reidet auki ja ihmettelin sitä lemmenmaidon määrää ja tuoksua, tulin rajusti liukkaille ja huomasin kuinka rinnat ja kaula syöty puremille.
      Tämä oli sitä seksiä jota yhdessä halusimme molemmat ja nähdä sen eteen vaivaa, autossa eka kerran mutta hotelleissa jo kymmeniä vuosien mittaan eikä epäonnistunut kuin pari kertaa ujouden takia. Aktiivinen ja rohkea oltava, säälittää nuo piipertäjät joilla ei puolisoa tai eivät pysty muuhun kuin katkeroitumiseen.
      Nyt suunnitteilla matkailuauton hankinta niin mahtuisimme paremmin mutta viimeinen kerta kotikaupungissa kun liikaa tuttuja. Suosittelemme.

• RakastajaRaju

Mukavaa, että onnistui hyvin ja kaikkia tyydyttäen panot . En vaan tykkää yhtään jostain autopanosta tai yhdestä kerrasta. Haluan mieluummin parin kotiin tai mökille yöksi. Silloin oppii hieman tuntemaan, mistä nainen tykkää ja mies fantasio. Kaikki kerrat on erilaisia monella tapaa. Ainoastaan vakiparin kanssa tiedän jo mistä kukin tykkää, mutta kyllä ne kerran yllättivät, kun tulikin vielä toinenkin mies mukaan naista naimaan.

En enää kysele oikeastaan mitään, vaan pidän naista hyvänä kykyjeni mukaan. Kyllähän se mullekin käy sääliksi, kun ei ole omaa puolisoa, mutta tuntuu tuo hyvä seksi, myös pareille, varatuille naisille ja sinkuille kelpaavan aika hyvin.

• Yöhaukka

Mukavaa että doggaus onnistui kaikinpuolin hyvin. Ja mukava et kumminkin kerroit tässä sen, vaikka kommentoijia on monia. Jospa itekkin uskaltautuis kokeilemaan, mieli tekisi.

• Justus192

Olis kyllä vielä hauskaa temmeltää komestaan kuin vaimonkanssa ennen nuorempana tehtiin mutta hänellä lkaa jo ikä ehdä tehtäviään !!

• Mikko42

Pikkujouluaika lähestyy ja edellisestä kerrasta on jo monta kuukautta. Kävimme eilen vaimon kanssa ostoksilla vähän laadukkaammassa alusasuliikkeessä - mielessä tuleva pikkujouluaika ja sen tuomat mahdollisuudet. Risteilylle menemme ainakin pari kertaa, Liputkin on jo varattu. Mutta sitten on noilla "palstoilla" ollut kyselyä parin kolmen miehen yksityisjuhlien emännäksi halukkaista. Ja tätä olemmekin pohtineet siinä mielessä, että miten minä pääsisin mukaan. No, kaipa siihen joku konsti löydetään. Tuollaisesta useaman miehen kimpasta ei ole aikaisempaa kokemusta, ja se kyllä kiihottaa jo ajatuksenakin. No, se on tietysti vaimon päätettävissä. Ja kyllähän pikkujouluristeilylläkin näitä miesporukoita löytyy ihan riittämiin...

• Kaarlo52

Joko on tuloksia risateilyltä tai muuten? Onko vaimolla ollut vientiä?

• Jos joskus tarvitsette vielä miestä apuun Lappeenrannasta, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä, ehkä voisin auttaa. Kokemustakin löytyy.

• Mistä-löytää
        hyvattavat kirjoitti:

Jos joskus tarvitsette vielä miestä apuun Lappeenrannasta, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä, ehkä voisin auttaa. Kokemustakin löytyy.

Missä kulmassa seisot oottamassa?

• Mikko42
        Kaarlo52 kirjoitti:

Joko on tuloksia risateilyltä tai muuten? Onko vaimolla ollut vientiä?

Risteilyllä onnistui. Tavattiin noin viisikymppinen tyylikäs herra, joka tuntui lukevan ajatuksiamme. Hän ymmärsi lyhyestä keskustelusta mitä olimme etsimässä. Vaimokin tuntui miltei ihastuneen häneen. He viihtyivät hyvin tanssiparketilla ja minulle mitään sanomatta jossain vaiheessa poistuivat diskoon. Sieltä löysin heidät suutelemassa aivan salin perältä. Ihan viereen en ahtautunut etten häiritsisi. Oli kiihottavaa katsella miten miehen käsi vaelteli pitkin vaimoni vartaloa. Erotin silkkipuseron läpi jäykistyneet nännit ja tajusin miten kiihottunut vaimoni oli.
        Kun he lähtivät annoin kymmenisen minuuttia etumatkaa ennen kuin lähdin perään. Avasin hytimme oven varovasti sytyttämättä valoa. Siellä he olivat pitkällään toisella sängyllä. Miehen pikkutakki oli naulakossa ja kengät sängyn päädyssä. Istuin vastapäiselle sängylle ja sydän hakaten katselin pariskuntaa. Vaimon pusero oli kokonaan auki ja hame vyötäröllä. Kumpikaan ei tuntunut piittaavan minusta vaan keskittyivät rakasteluun. Siinä vaiheessa kun mies laukesi niin minä poistuin vähin äänin. En halunnut olla häiriöksi nolossa tilanteessa missä mies nousee vaimoni päältä ja molemmat alkavat siistiytyä ja järjestellä vaatteitaan. Odottelin käytävän risteyksessä hyvinkin varttitunnin ennen kuin mies tuli hytistämme. Hän lähti tulemaan kohti, mutta minulla ei ollut kanttia kohdata häntä vaan kiirehdin toiselle käytävälle. Hytissä vaimo oli saanut itsensä ja vaatteensa järjestykseen ja katsoi minua vähän arkaillen. Suutelin häntä mutta en kysynyt mitään. Korkkasin meille yhdet lonkerot, minkä jälkeen palasimme vielä diskoon. Vasta kotona kertasimme koko tapahtuman ja pahoittelin, etten tälläkään kertaa päässyt näkemään kuinka vieras kyrpä upposi hänen pilluunsa. Sain varovaisen lupauksen, että sellainenkin tilaisuus ehkä vielä tulisi. Vaimoa ongelmani tuntui huvittavan, koska olihan tarjolla ollut sentään aito live-show.
        Sille miesporukan pikkujoulujen emännöinnille vaimo ei näyttänyt vihreää valoa, vaikka meillä olisi ollut parikin - minun mielestäni - houkutteevaa tarjousta.

• Jokos se matkailuauto on hommattu tulevia doggailuja varten...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      502
      3992
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2996
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2208
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      457
      2075
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1394
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1313
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1188
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1085
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      61
      1079
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1048
    Aihe