Löytyisiköhän vielä ylimääräisiä kuormalavoja?

Kuormalavat

Mäntyharjulta tai Mikkelistä?
Ei nyt toistaiseksi tarve olisi kuin muutamasta vain.
Polttopuita on kyllä jo 2:n vuoden tarve varastossa.
Kuormalavat kun ovat vielä vähän liian isotöisiäkin siihen hommaan.
Kyllähän niistä jotkut ovat tosin rakennelleet jopa puukatoksia-/huonekalujakin yms.
Itsellä ei toistaiseksi ole kuitenkaan sellaiseen harrasteluun vapaata aikaa.

8

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minähaluaisinilmaisia

      Fin-lavoja/eurolavoja, tekisin vain bisnestä niillä..

    • pekkapoikapuuhakas

      Vai niin meinasit. Lautanko meinasit bygata? Vai pioneerisillan?Parempaa ajanvietettä tietotekniikka lienee yhä.

      Vai on yhtiö jo tuossa tilassa. Kyllähän niitä teoksia kuormalavoista syntyy kuten youtube kertoo.

      Ylimääräisiä tuskin mistään löytyy, mutta risoja olen kerran hakenut, kun se sinua nyt tuntuu aktivoivan.

      Miksi Mikkelistä? kyllä luulisi sieltä Heinolastakin löytyvän. Eikä niitä kukaan normaali verkosta kyselisi.

      • Kuormalavat

        Miksipä juuri Heinolasta. Tiedän yhden kaveri, joka on rahdannut Heinolasta ilmaisia kuormalavoja jo vuosikausien ajan. Alkaapa yksi iso navettarakennuskin olla jo täynnä niitä.
        Mikkelistä voisin kyllä tuoda, kun siellä tulee muutenkin käytyä muilla asioilla.


      • Kuormalavat

        Vai onkohan niin, että kateelliset savolaiset eivät kerro hakupaikkojaan muille, kun pitävät jopa kuormalavojakin niin isoina aarteina, että toisille ei anneta, vaikka itse ei tarvitsisikaan niitä.
        Marjankeruupaikan salaamisen kylläkin vielä ymmärrän, mutta että jopa kuormalavoistakin oltaisiin kademielisiä.
        Olen kyllä jo muutamia lavoja saanutkin ilmaiseksi-, taikka suurinpiirtein ilmaiseksi paikallisilta yrittäjiltä.


    • jostottapuhutaan

      Niin ehjät Fin-lavat ovat rahan arvoista tavaraa.
      Kerro mullekin mistä saa ilmaisia Fin-lavoja niin minäkin huolisin niitä.

      • Kuormalavat

        Fin-lavatkin ovat ns. palautettavia lavoja, kuten eurolavatkin jned.
        Eihän niitä tietenkään kenenkään kannata ruveta ilmaiseksi jakelemaan kenellekkään.
        Muitakin lavoja on kyllä ollut aikaisemmin joutilaina kuljeksimassa.


      • Kuormalavat

        Puutavaran hinta kaupoista ostettuna yhtä lavaa (1,2x1m) kohden on n.10€
        Paineilmanaulain ja katkaisusaha kun on, niin yhden lavan tekoajaksi voisi arvioida max. n.15min.
        Ei kyllä kovin kannattavaa ole liian kauan haeskella moisia arvokalleuksia.
        Varsinkaan, jos ei ole isommista kappalemääristä kysymys.


      • eimuutakuin
        Kuormalavat kirjoitti:

        Puutavaran hinta kaupoista ostettuna yhtä lavaa (1,2x1m) kohden on n.10€
        Paineilmanaulain ja katkaisusaha kun on, niin yhden lavan tekoajaksi voisi arvioida max. n.15min.
        Ei kyllä kovin kannattavaa ole liian kauan haeskella moisia arvokalleuksia.
        Varsinkaan, jos ei ole isommista kappalemääristä kysymys.

        Tekemään lavoja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe