Arvostele mun tissit

nainenhaluaamielipiteen

19

3378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hämärä kuva mut aika kivat ja pystyt on sun tissit kyllä noita ois kiva puristella ja imeä tykkäisitkö

• Jaapero

Voi jessus sentään 😂😂😂

• 10 plus

• Erittäin kauniit ovat, mielellään katselisi livenäkin Ja tuskin vain katseluun jäisi ;)
      10

• rennosti.m

Täysi kymppi, mutta kertoo vain rinnoista.

Tyttöystävälläni oli yhtä täydelliset, ja kiinnitin niihin paljon huomiota ja hyväilyä, niin kuin opaskirja neuvoi. Tämä sai kerran lausuneeksi, ettei ymmärrä, miten suuntautuneita miehet ovat rintoihin. Enpä ollut minäkään, kunhan olin lukenut, mitä tytöt haluavat.

Ehdottomasti tärkein on herttainen luonne. Herttainen tyttö myös usein näyttelee vittuaan, levittää sitä ja on paljon alaosattomassa asussa. Siinä ei voi liioitella. Erityisesti on jäänyt mieleeni, kuinka vaimoni toisen parinkin läsnäollessa tarjoili aamupalaa yöasussansa, johon kuului vain keltainen lyhyt baby doll -yöpaita, ja vittu oli aivan paljaana. Hän oli kuin suloinen prinsessa.

On kyllä totta, että rinnat ovat joillekin miehille tärkeät, mutta kaikille miehille tärkeämpi on vittu. Ja tässä suhteessa miehet eivät todellakaan ole kranttuja. Lähes aina vittu on häkellyttävän kaunis, oli se sitten viivavittu tai pursuvat sitten sisemmät häppärit näkyviin, ja oli se sitten tumma tai vaalea. Kukkiakin on erilaisia, mutta kauniita ne silti ovat, ei tosin niin kauniita kuin naisen sukupuolielimet.

Olet saanut kauniit rinnat. On syytä olla iloinen. Mutta kaikkein tärkein on hertainen luonne.

• Aikas namit

• Lisääkommentteja

Up!

• Lollorollo

Ihan nätit jotai 8. Itse tykkään isoista rinnoista. Liian pienet siis mut nätit.

• fer434

Näkyy vain musta kuva ei tissejä :(

• Kirkaatkuvat

Kauniit taitavat olla? kuva kovin musta... laita uusi.

• 10. Kauniit tissit sulla, olisi mukava puristella ja imeä nännejäsi

• Jasha1

Seisoo heti tuollaisille tisseille.

• 32w

Miksei valot oo päällä?

• ukm

namut

• Ihanat ovat, annan 9 . Nännit tosi hyvät, niitä olisi kiva pidellä ja imeä. Ne saavat 10

• Koskettelisin

9. Oikein nätit. Pitää jättää arvosteluvaraa, jos joku muu näyttää.

• Täydelliset, kämmeneen sopivat, ei liian isot ...... Harvoin näkee noin kauniita rintoja❤️

• Kauniit ja hyvän malliset mutta vähän pienet on minun makuun. 7

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      52
      5608
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2713
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1834
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      142
      1758
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1650
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1600
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      27
      1419
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1176
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1153
    Aihe