Asteikolla 1-10 ja sanallinen arvio
http://www.aijaa.com/Jh7Wge
Arvostele mun tissit
19
2995
Vastaukset
Aika hämärä kuva mut aika kivat ja pystyt on sun tissit kyllä noita ois kiva puristella ja imeä tykkäisitkö
- Jaapero
Voi jessus sentään 😂😂😂
10 plus
Erittäin kauniit ovat, mielellään katselisi livenäkin Ja tuskin vain katseluun jäisi ;)
10- rennosti.m
Täysi kymppi, mutta kertoo vain rinnoista.
Tyttöystävälläni oli yhtä täydelliset, ja kiinnitin niihin paljon huomiota ja hyväilyä, niin kuin opaskirja neuvoi. Tämä sai kerran lausuneeksi, ettei ymmärrä, miten suuntautuneita miehet ovat rintoihin. Enpä ollut minäkään, kunhan olin lukenut, mitä tytöt haluavat.
Ehdottomasti tärkein on herttainen luonne. Herttainen tyttö myös usein näyttelee vittuaan, levittää sitä ja on paljon alaosattomassa asussa. Siinä ei voi liioitella. Erityisesti on jäänyt mieleeni, kuinka vaimoni toisen parinkin läsnäollessa tarjoili aamupalaa yöasussansa, johon kuului vain keltainen lyhyt baby doll -yöpaita, ja vittu oli aivan paljaana. Hän oli kuin suloinen prinsessa.
On kyllä totta, että rinnat ovat joillekin miehille tärkeät, mutta kaikille miehille tärkeämpi on vittu. Ja tässä suhteessa miehet eivät todellakaan ole kranttuja. Lähes aina vittu on häkellyttävän kaunis, oli se sitten viivavittu tai pursuvat sitten sisemmät häppärit näkyviin, ja oli se sitten tumma tai vaalea. Kukkiakin on erilaisia, mutta kauniita ne silti ovat, ei tosin niin kauniita kuin naisen sukupuolielimet.
Olet saanut kauniit rinnat. On syytä olla iloinen. Mutta kaikkein tärkein on hertainen luonne. Aikas namit
- Lisääkommentteja
Up!
- Lollorollo
Ihan nätit jotai 8. Itse tykkään isoista rinnoista. Liian pienet siis mut nätit.
- fer434
Näkyy vain musta kuva ei tissejä :(
- Kirkaatkuvat
Kauniit taitavat olla? kuva kovin musta... laita uusi.
10. Kauniit tissit sulla, olisi mukava puristella ja imeä nännejäsi
- Jasha1
Seisoo heti tuollaisille tisseille.
- 32w
Miksei valot oo päällä?
- ukm
namut
Ihanat ovat, annan 9 . Nännit tosi hyvät, niitä olisi kiva pidellä ja imeä. Ne saavat 10
- Koskettelisin
9. Oikein nätit. Pitää jättää arvosteluvaraa, jos joku muu näyttää.
Täydelliset, kämmeneen sopivat, ei liian isot ...... Harvoin näkee noin kauniita rintoja❤️
Kauniit ja hyvän malliset mutta vähän pienet on minun makuun. 7
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914