Arvostele mun tissit

nainenhaluaamielipiteen

19

3335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hämärä kuva mut aika kivat ja pystyt on sun tissit kyllä noita ois kiva puristella ja imeä tykkäisitkö

• Jaapero

Voi jessus sentään 😂😂😂

• 10 plus

• Erittäin kauniit ovat, mielellään katselisi livenäkin Ja tuskin vain katseluun jäisi ;)
      10

• rennosti.m

Täysi kymppi, mutta kertoo vain rinnoista.

Tyttöystävälläni oli yhtä täydelliset, ja kiinnitin niihin paljon huomiota ja hyväilyä, niin kuin opaskirja neuvoi. Tämä sai kerran lausuneeksi, ettei ymmärrä, miten suuntautuneita miehet ovat rintoihin. Enpä ollut minäkään, kunhan olin lukenut, mitä tytöt haluavat.

Ehdottomasti tärkein on herttainen luonne. Herttainen tyttö myös usein näyttelee vittuaan, levittää sitä ja on paljon alaosattomassa asussa. Siinä ei voi liioitella. Erityisesti on jäänyt mieleeni, kuinka vaimoni toisen parinkin läsnäollessa tarjoili aamupalaa yöasussansa, johon kuului vain keltainen lyhyt baby doll -yöpaita, ja vittu oli aivan paljaana. Hän oli kuin suloinen prinsessa.

On kyllä totta, että rinnat ovat joillekin miehille tärkeät, mutta kaikille miehille tärkeämpi on vittu. Ja tässä suhteessa miehet eivät todellakaan ole kranttuja. Lähes aina vittu on häkellyttävän kaunis, oli se sitten viivavittu tai pursuvat sitten sisemmät häppärit näkyviin, ja oli se sitten tumma tai vaalea. Kukkiakin on erilaisia, mutta kauniita ne silti ovat, ei tosin niin kauniita kuin naisen sukupuolielimet.

Olet saanut kauniit rinnat. On syytä olla iloinen. Mutta kaikkein tärkein on hertainen luonne.

• Aikas namit

• Lisääkommentteja

Up!

• Lollorollo

Ihan nätit jotai 8. Itse tykkään isoista rinnoista. Liian pienet siis mut nätit.

• fer434

Näkyy vain musta kuva ei tissejä :(

• Kirkaatkuvat

Kauniit taitavat olla? kuva kovin musta... laita uusi.

• 10. Kauniit tissit sulla, olisi mukava puristella ja imeä nännejäsi

• Jasha1

Seisoo heti tuollaisille tisseille.

• 32w

Miksei valot oo päällä?

• ukm

namut

• Ihanat ovat, annan 9 . Nännit tosi hyvät, niitä olisi kiva pidellä ja imeä. Ne saavat 10

• Koskettelisin

9. Oikein nätit. Pitää jättää arvosteluvaraa, jos joku muu näyttää.

• Täydelliset, kämmeneen sopivat, ei liian isot ...... Harvoin näkee noin kauniita rintoja❤️

• Kauniit ja hyvän malliset mutta vähän pienet on minun makuun. 7

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82