Arvostele mun tissit

nainenhaluaamielipiteen

19

2995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hämärä kuva mut aika kivat ja pystyt on sun tissit kyllä noita ois kiva puristella ja imeä tykkäisitkö

• Jaapero

Voi jessus sentään 😂😂😂

• 10 plus

• Erittäin kauniit ovat, mielellään katselisi livenäkin Ja tuskin vain katseluun jäisi ;)
      10

• rennosti.m

Täysi kymppi, mutta kertoo vain rinnoista.

Tyttöystävälläni oli yhtä täydelliset, ja kiinnitin niihin paljon huomiota ja hyväilyä, niin kuin opaskirja neuvoi. Tämä sai kerran lausuneeksi, ettei ymmärrä, miten suuntautuneita miehet ovat rintoihin. Enpä ollut minäkään, kunhan olin lukenut, mitä tytöt haluavat.

Ehdottomasti tärkein on herttainen luonne. Herttainen tyttö myös usein näyttelee vittuaan, levittää sitä ja on paljon alaosattomassa asussa. Siinä ei voi liioitella. Erityisesti on jäänyt mieleeni, kuinka vaimoni toisen parinkin läsnäollessa tarjoili aamupalaa yöasussansa, johon kuului vain keltainen lyhyt baby doll -yöpaita, ja vittu oli aivan paljaana. Hän oli kuin suloinen prinsessa.

On kyllä totta, että rinnat ovat joillekin miehille tärkeät, mutta kaikille miehille tärkeämpi on vittu. Ja tässä suhteessa miehet eivät todellakaan ole kranttuja. Lähes aina vittu on häkellyttävän kaunis, oli se sitten viivavittu tai pursuvat sitten sisemmät häppärit näkyviin, ja oli se sitten tumma tai vaalea. Kukkiakin on erilaisia, mutta kauniita ne silti ovat, ei tosin niin kauniita kuin naisen sukupuolielimet.

Olet saanut kauniit rinnat. On syytä olla iloinen. Mutta kaikkein tärkein on hertainen luonne.

• Aikas namit

• Lisääkommentteja

Up!

• Lollorollo

Ihan nätit jotai 8. Itse tykkään isoista rinnoista. Liian pienet siis mut nätit.

• fer434

Näkyy vain musta kuva ei tissejä :(

• Kirkaatkuvat

Kauniit taitavat olla? kuva kovin musta... laita uusi.

• 10. Kauniit tissit sulla, olisi mukava puristella ja imeä nännejäsi

• Jasha1

Seisoo heti tuollaisille tisseille.

• 32w

Miksei valot oo päällä?

• ukm

namut

• Ihanat ovat, annan 9 . Nännit tosi hyvät, niitä olisi kiva pidellä ja imeä. Ne saavat 10

• Koskettelisin

9. Oikein nätit. Pitää jättää arvosteluvaraa, jos joku muu näyttää.

• Täydelliset, kämmeneen sopivat, ei liian isot ...... Harvoin näkee noin kauniita rintoja❤️

• Kauniit ja hyvän malliset mutta vähän pienet on minun makuun. 7

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5233
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2021
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1965
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1879
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1314
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1262
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1140
    Aihe