Tunnen itseni aina ulkopuoliseksi kun olla kaveriporukassa. Meän peruskaveriporukka koostuu minusta, minun poikaystävästä, sen kaverista ja hänen tyttöystävästä. Tunnen aina itseni ulkopuoliseksi koska heillä kolmella on nykyisin sama harrastus( metsästys) ja itse harrastan täysin päinvastaisia harrastuksia kuten tanssia ja musiikkia. Minut unohdetaan aina ja kukaan ei ole kiinnostunut minun olemassaolosta tai minun asioista. Toiselle pariskunnalle juominen on osana arkea ja itselle se ei ole mikään elämän välttämättömyys.
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Ulkopuolinen olo kavereiden seurassa
1
300
Vastaukset
Koeta laajentaa kaveripiiriäsi sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa sinulla on enemmän yhteistä.
Vaihtoehtoisesti voit myös liittyä siihen metsästysporukkaan. Eikä sen tarvitse välttämättä tarkoittaa eläinten ampumista.
Kiinnostuksen kohteet muuttuvat elämän varrella ja siinä lomassa myös kaverisuhteille käy välillä niin. Ainakin itse koen kaverisuhteen ylläpitämisen hyvin vaikeaksi, os yhteisiä mielenkiinnon kohteita ei löydy.
Koska heillä on "enemmistö", niin näkisin tilanteessasi kolme perusvaihtoehtoa: muutut itse enemmän heidän kaltaisikseen, hommaat niitä uusia kavereita tai sitten vaan tyydyt tilanteeseen ja koetat vaivihkaa saada heitä kiinnostumaan myös sinulle tärkeistä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 914515
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?623452Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1162679Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282484- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638