Oletteko samaa mieltä, että tuo ensimmäisen sukupolven möhkö oli se kaikista paras malli Cayennesta? Uudemmat omituisen näköisiä ja muotoilu tuntuu rauhattomalta.
Kuinka pitkään saadaan odottaa, että 2000-luvun vaihteen Porsche Cayenneista tulee klassikkoautoja joiden arvo kohoaa?
http://www.autosijoittaja.fi/2016/08/porsche-cayenne-maailman-kaunein.html
Alkuperäinen Porsche Cayenne
7
487
Vastaukset
- tgjgöoyöi
Aika vain aika armoton katumaastureille ja kehitys näkyy selvästi kun vanhimmat näyttävät turhan möhkäleiltä.
- olijameni
pikkuvikoja kuin ladassa
- Sösss
Cayenne on ruma tötterö.
- Porschecayennegts
Millä itse ajelet?
- j.e.p
Uudempi Cayanne on takavaloista kuin joku dacia. Todella epäonnistunut
- Semmmosta
Ensimäinen cayenne on auttamattoman vanhan näköinen ja ei sitä oikein kukaan ole pitkään aikaan katsonut että vau. Uusi on varmasti hyvä muttei sekään herätä ihmeempiä fiiliksiä ulkonäön puolesta. Macan taas on todella hieno. Eikä noita vanhoja cayenneja enää oikein moni halua kun on kalliita ylläpitää ja korjata ja niitä joutuu korjaamaan paljon. 15 tonnillahan niitä myydään ja samalla rahalla saa esim uuden dacia dusterin joka on jo lähes 20 vuotta vanhaa cayennea parempi kaikinpuolin. Cayennen kun meet bensana ostamaan niin siitä eroon pääsy ei ole sitä kaikkein helpointa hommaa. Tehokkaat autot kannattaa ostaa nykyään 4-sylinterisenä ja niilläkin kerkeää kivasti ja toki paremmin kun vanhoilla kasikoneilla.
- Porschesuomi
Pitäkää turpanne kiinni olette vain kateellisia mutsillani on cayenne turbo s kyllä kulkee. Ps millä autoilla itse ajelette
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818