Onko Nylonin ex jäsen Erin paksuna?

ohhhhohh

Vai vain lihava? Katsoin ihmeissäni Possea. On meinaten aika järkäle!

16

2678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhojajuttuja

      Itse en mielelläni Possea katso, tunnen niin myötähäpeää kaikkia siinä esiintyviä kohtaan. Mihin on se hyvä kekseliäs sanailu ja huumori hävinnyt Suomesta?

    • typeräääää

      Posse on mennyt niin typeräksi! Kun eivät muuta keksi niin nauravat itse omille vitseilleen. Aivan väkisin tehtyä soopaa. Pirkka-Pekkaa en jaksa yhtään, menisi sekin jo eläkkeelle.

    • erinfani-ikuisesti

      Erin on kaunis luonnollinen nainen.

      Kertoo paljon sinusta kun Possea katsot. Vähäväkinen epäonnistuja.

      • OtanosaaVuoksesi

        Nykyään se on läskipullero...taidat itse olla lihava luuseri..


    • Uimalakkispede

      Lääkkeet ottamatta? Erin on jo 39. Harva nainen on teinimitoissa enää keski-ikäisenä. Sitä paitsi Erin ei edes ole lihava, vaan erittäin sopivankokoinen ja kaunis nainen. Tykkään kovasti!

      • Zombiejesus

        Uimalakkispede, muuten asiallinen kommentti MUTTA kommenttistasi puuttui jotain oleellista ja korjaan ystävällisesti puolestasi. Harva suomalainen nainen pysyy mitoissaan


    • posseonpaska

      Ei ole kumpaakaan; raskaana eikä lihava. Kaunis ja lahjakas nainen.

    • Lihavaerin

      Läski se on. Tankki.

      • lihonuton

        Lihava on, näkeehän tuon sokea Reettakin.


      • mirrormirror4u

        On tai ei, en ole kuvia nähnyt, mutta entäs sitten? Teillä kummallakin kommentoijalla sen sijaan tuntuu olevaan vajaata kovastikin...


    • tryfytuyug

      Erin on aina ollut raskasrakenteinen. Isot luut, kookas kallo, leveät harteet, vyötäröä ei juurikaan, lihaksia on. So what? Kaunis ja karismaattinen on, ja lahjakas. Hänellä on ihan oma tunnistettava soundi, ja tekee biisejään itse. Arvostan!

    • vanhanainenhunningolla_

      Erin on vähän pulskistunut.
      Minkäs teet.
      Niin tuppaa käymään aika monelle - liikaa kaljaa ja sipsejä, liian vähän liikuntaa.

      • Zombiejesus

        Varsinkin suomessa, et jos näet kivan näköisen pikkupillun kenen kanssa teet lähempää tuttavuutta, niin kantsii "katsoa tulevaisuuteen" tapaamalla herkkupyllyn äiskä


    • Anonyymi

      Ruoka on maistunut

    • Anonyymi

      On tukeva täti!

      • Anonyymi

        Yleensä kun persettä jakaa, niin on ainakin teoriassa mahdollisuus tulla paksuksi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe