Alkoi vaihtoehtona tuokin kiinnostamaan, todella tyylikäs auto.
Vuosimallista 2005..
Mutta autosta ei oikein löydy mitään vikatilastoja sun muuta, kummallista.
A katsastuksen tilastoissa ole koko autoa, onko se niin huono ettei mahdu millekkään listalle :)
Automaattina ei löydy kuin 4kpl nettiautosta, puurokauhalla löytyy jo jokunen kymmenen mutta eniten ajetut on luokkaa 300tkm eli sekö on maali 300tkm?
Jos ei x-tyyppi niin mikäs muu olisi vaihtoehtona?
Jaguar X-type mikäs se on
4
170
Vastaukset
- Hassurouva
Minulla on ollut 2 X-tyyppiä, molemmat hyviä yksilöitä, vikoja ei ollut, ainoastaan perushuoltoja.
Itse tykkäsin ulkonäöstä, niin S kuin X sellaisia kauniita autoja joiden ulkomuoto erottuu muista autoista, nyt XF ja sehän näyttää aika samalta useimpien audien, volkkareiden ja bemmien kanssa. - kokenutkinXn
Älä osta. Ei pääse yli 350 000km. Ei mitään autoa kannata ostaa 150 000km paitsi niitä parhaita. Hajoaa joka paikka äksästä noilla kilsoilla. Kaunis ja kiva mutta ei niin hyvä vanhana!
- Semmmonen
Omistaako aloittaja korjaamon? Vai tykkäätkö puuhastella öljyisillä käsillä päivittäin? Pidätkö vian etsinnästä? Jos nämä sopii kuvaukseen niin ehdottomasti juu kannattaa hankkia jaguari äks tyyppi:) hehehej
- guar
Vai että semmonen! Minulla ollut jo 60th km , mittarissa 180000th korjauksia ollut oikean etupyörän laakeri, muut normi huolto osaa, helppo vaihtaa itsekkin,laitehan on Mondeo glooni, joten osat halpoja, tämä 2004 3.0 awd autom farkku ollut vaimon lempilaite, ei halua luopua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875