Hei Oli myynissä noin 9vuotta sitten tuote joka jostain syystä otetiin pois.En muoste enää nimeä mutta oli hyvä tuote ja hiukset kasvoivat,mun kaveritkin kokeilivat sitä ja olivat tyytyväisiä tulokseen.Sen jälkeen tein itse hiusveden nokkosista ja oli hyviä tukoksia,tämä on iki vanha tieto jo jota on käytetty vuosien ajan suomessa.On hyvä käyttää öljyhoitoa tämän hoidon yhdeydessä.Eli nokkosvettä hierotaan päänahkaan ei hiuksiin vaikutus 1 tunti ,hiero päänahkaa samalla.Jonka jälkeen pese hiukset laita tehohoito pese sampoolla pois.On hyvä myös pestä hiukset pelkällä hoitoaineella.61.v mummo
Hiustenlähtö
Kolemus
2
120
Vastaukset
- Mitentemppusitehdään
miten voi hieroa ainetta päänahkaan ilman,että sitä tulee hieroneeksi myös hiuksiin?
- äläkysytyhmiähei
Helposti jos on kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042617Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011667- 671515
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221028- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119896Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813