Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko normaalia jos panettaa jatkuvasti naisena?

neiti_syyskuu

Olen teini-iästä asti ollut seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Iän myötä tämä taipumus on ilmeisesti pahentunut, että suomeksi sanottuna panettaa. Panettaa kokoajan, paljon. Harrastan itsetyydytystä säännöllisesti, monesti useita kertoja päivässä. Helpottaa panetukseen ja vähentää stressiä. Tavallisen seksin aikana en voi saada orgasmia ellen itse samalla hoitele siinä itseäni. Olen kokeillut seksiä useampien miesten kanssa ja en ole törmännyt mieheen joka minulle orgasmin saisi tehtyä. Ja kun minuuteista tunteihin kestävät sessiot loppuu siihen että mies laukee tai penis tulee liian kipeäksi, kysyn yhä "Otetaanko vielä kerta?". Koen tämän ongelmaksi. Onko meitä olemassa muitakin vai olenko se vain minä?? Orgasmi on paras tunne ikinä. Saan tyydytystä kyllä seksistä, mutta ei ole tullut vielä tilannetta että seksi pitää lopettaa koska minä en pysty enempään. En koe kuitenkaan olevani seksiaddikti koska voin tehdä normaaleja asioita elämässä, ja olla jopa selibaatissa. Mutta koen että minulla on vain kaksi tilaa: Joko panettaa ihan saatanasti, tai sitten olen selibaatissa ja sillon seksi ei pyöri mielessä. Jos on olemassa muitakin naisia kuin minä, kertokaa edes että helpottaako tämä koskaan? Saako lääkäristä apua jos menee?

Tällaistako se on miehillä?

42

9753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm.... vaikka olen mies, niin sama vika, mutta joskus se kyllä saa miettimään onko
      se aivan normaalia, vaikka onkin kivaa......

    • Kiimainenmimmi

      No jos lohduttaa, et ole ainoa. Minua kans panettaa joka päivä ja voisin kans hommailla vaikka kuinka ja kauan. Olen joutunut huomaamaan ettei se miehestä aina niin kivaa ole kun aina haluis lisää.
      Mulla on myös samanlailla, että voin olla kiireessä ajattelematta seksiä.
      Masturbointia harrastan myös joka päivä ja joskus ei kerta siinäkään riitä.
      Ja ainoa ero on , että saan yleensä emätinorkkuja myös miesten kanssa, käsin auttamatta.

      • neitisyyskuu

        Huh. onneksi en ole ainut. Olen kateellinen että voit saada orgasmin emätin orgasmilla. Itse laukeen kaikkein helposti voimakkalla vibralla tai kun masturboin anaalin aikana. Anaali auttaa itellä parhaiten tähän panetukseen. Uutena juttuna viime vuosina on tullut järkyttävän runsas kiihottumis valuminen. Saatan kiihottua ilman että mitään seksikästä ees näkyy, reisiä pitkin vain valuu yht äkkiä. Mutta kostuminen kyllä helpottaa yhdyntää.


    • Isäneuvoo

      Varma konsti noin kiimaisille naisille on,että menkää äkkiä naimisiin ja tehkää vähintään yksi lapsi,niin loppuu seksihalut kuin seinään.

      • Silläkö se lähtee? Ei tosiaan ole lapsia ja en oo naimisiin menossa. Ukko löytyy, mutta ei hänkään jaksa aivan mahdottomia.


      • biologiaa.m
        neitisyyskuu kirjoitti:

        Silläkö se lähtee? Ei tosiaan ole lapsia ja en oo naimisiin menossa. Ukko löytyy, mutta ei hänkään jaksa aivan mahdottomia.

        Ennen oli sellainen kulttuurilähtöinen uskomus, että miehiä panettaa, mutta naisia ei. Nyt tiedämme paremmin. Naisten panetus on yhtä voimakas kuin miesten, mutta biologisista syistä hän on perinyt kranttuuteen johtavat geenit. Koska nainen voi saada vain harvoja lapsia, hänen tulee olla miehiä krantumpi seksipartneria ja samalla lastensa hyviä geenejä valitessaan, mutta seksin tarve on yhtä suuri.

        Kranttuus lienee juuri aiheuttanut harhaluulon, jopa siinä määrin, että kunniallinen nainen ei voinut kertoa todellista seksitarvettaan edes toisille naisille. Jokainen nainen luuli olevansa poikkeus.


        Panetuksen määrä on vakiintunut populaatiossa (koko ihmiskunnassa) sopivalle korkeudelle evoluution mukana, mutta koska siihen vaikuttavat geenimuunnelmat periytyvät satunnaisesti, yksilöt jakautuvat normaalijakauman mukaisesti. Toinen tarvitsee enemmän, toinen vähemmän seksiä.

        Et ole vähimmäsäkään määrin poikkeus. Panetusta voi vähentää vain laukeamalla. Siis on harrastettava itsetyydytystä niin paljon, että riittää. On harrastettava yhdyntää niin paljon, että riittää, tarvittaessa useamman miehen kanssa. Aina, kun sinulla on tilaisuus, telkkaa katsossa, lukiessa ja vaikka toisellä kädellä työtä tehdessäsi, kuten imuroidessa, hiero toisella kädellä vittuasi. Nauti myös pitkistä dildosessioista. Käytä runsaasti aikaa seksileikkeihin.

        Samalla, kun sinun on pakko harrastaa suloista seksiä, sinulla on myös kyky nauttia. Onnea sinulle! :)


      • biologiaa.m kirjoitti:

        Ennen oli sellainen kulttuurilähtöinen uskomus, että miehiä panettaa, mutta naisia ei. Nyt tiedämme paremmin. Naisten panetus on yhtä voimakas kuin miesten, mutta biologisista syistä hän on perinyt kranttuuteen johtavat geenit. Koska nainen voi saada vain harvoja lapsia, hänen tulee olla miehiä krantumpi seksipartneria ja samalla lastensa hyviä geenejä valitessaan, mutta seksin tarve on yhtä suuri.

        Kranttuus lienee juuri aiheuttanut harhaluulon, jopa siinä määrin, että kunniallinen nainen ei voinut kertoa todellista seksitarvettaan edes toisille naisille. Jokainen nainen luuli olevansa poikkeus.


        Panetuksen määrä on vakiintunut populaatiossa (koko ihmiskunnassa) sopivalle korkeudelle evoluution mukana, mutta koska siihen vaikuttavat geenimuunnelmat periytyvät satunnaisesti, yksilöt jakautuvat normaalijakauman mukaisesti. Toinen tarvitsee enemmän, toinen vähemmän seksiä.

        Et ole vähimmäsäkään määrin poikkeus. Panetusta voi vähentää vain laukeamalla. Siis on harrastettava itsetyydytystä niin paljon, että riittää. On harrastettava yhdyntää niin paljon, että riittää, tarvittaessa useamman miehen kanssa. Aina, kun sinulla on tilaisuus, telkkaa katsossa, lukiessa ja vaikka toisellä kädellä työtä tehdessäsi, kuten imuroidessa, hiero toisella kädellä vittuasi. Nauti myös pitkistä dildosessioista. Käytä runsaasti aikaa seksileikkeihin.

        Samalla, kun sinun on pakko harrastaa suloista seksiä, sinulla on myös kyky nauttia. Onnea sinulle! :)

        Kyllä, kun asiasta olen muille naisille jutellut, olen tuntenut olevani täysi poikkeus. Kun muut naiset keskustelee siitä miten he eivät jaksa panna tai halua, ja käyttävät seksiä jonakin kiristys muotona miehilleen, itse yritän panna aina kun on mahdollista. Itsetyydytys ei aina auta tähän mun panetukseen, ei läheskään joka kerta. Ja ei aina ees paneminen auta. Avointasuhdetta olen miettinyt ja kokeillut ja siinäkin on omat puolensa. Silloin saan vastattua tähän himooni edes jotenkin.

        Miehet kysyy monesti miksi naisilta on niin vaikea saada seksiä. Se yksinkertaisesti johtuu meidän menneisyydestä. Mm. uskonnolla on merkittävän suuri rooli tässä. Naiset eivät saa esiintyä rietaina huoramaisina himokkaina naisina, vaan sivistyneinä avioliittoa kunnioittavina rouvina jotka opettaa vuosi vuodelta miestään seksittömään elämään. Jos naisella on monta panoa, hän on huora. Jos mies panee monia naisia, on hän pelimies. Ja tässä on yksi syy miksi miehet eivät saa irtoseksiä. Kuulostaa naivilta mutta niin se on.


      • biologiaa.m
        neitisyyskuu kirjoitti:

        Kyllä, kun asiasta olen muille naisille jutellut, olen tuntenut olevani täysi poikkeus. Kun muut naiset keskustelee siitä miten he eivät jaksa panna tai halua, ja käyttävät seksiä jonakin kiristys muotona miehilleen, itse yritän panna aina kun on mahdollista. Itsetyydytys ei aina auta tähän mun panetukseen, ei läheskään joka kerta. Ja ei aina ees paneminen auta. Avointasuhdetta olen miettinyt ja kokeillut ja siinäkin on omat puolensa. Silloin saan vastattua tähän himooni edes jotenkin.

        Miehet kysyy monesti miksi naisilta on niin vaikea saada seksiä. Se yksinkertaisesti johtuu meidän menneisyydestä. Mm. uskonnolla on merkittävän suuri rooli tässä. Naiset eivät saa esiintyä rietaina huoramaisina himokkaina naisina, vaan sivistyneinä avioliittoa kunnioittavina rouvina jotka opettaa vuosi vuodelta miestään seksittömään elämään. Jos naisella on monta panoa, hän on huora. Jos mies panee monia naisia, on hän pelimies. Ja tässä on yksi syy miksi miehet eivät saa irtoseksiä. Kuulostaa naivilta mutta niin se on.

        En toki tarkoittanut, että olet keskimääräinen tyttö, mutta kuitenkin ihan normaali. Kanssasisariasi, joilla on voimakas seksuaalinen tarve on runsaasti, juuri niin monta kuin populaation variaatio sallii. Olet miesten märkien unien ihannetyttö, tyttö, joka on aina valmis antamaan ihanaa vittuansa.

        Kun keskustelet naisten versus miesten kanssa seksiasioista, saat erilaista palautetta samasta asiasta. Kaikkialla maailmassa ja eri kulttuureissakin tehdyt tutkimukset antavat tuloksen, että miehet kertovat seksipartneriensa ja yhdyntöjensä määrän noin kaksinkertaiseksi naisiin verrattuna.

        Tämähän ei ole matemaattisesti ollenkaan mahdollista. Koska heteroyhdyntään tarvitaan sekä mies että nainen, sekä partnerien että yhdyntöjen määrän täytyy molemmilla sukupuolilla olla sama. Siis tapa kertoa samasta asiasta on miehellä ja naisella eri.

        Yhdysvalloissa suoritettiin tutkimus yliopisto-opiskelijoitten keskuudessa seksipartnerien määrästä ja saatiin perinteellinen tulos, jossa tytöt kertoivat noin puolet poikien kertomasta määrästä. Kun vertailuryhmälle kerrottiin, että tulos tarkistetaan valheenpaljastuskoneella, poikienkin seksipartnerien määrä oli hiukan suurempi ja tyttöjen kertoma määrä oli yhtä suuri kuin poikien. Yhdysvalloissa kun uskotaan valheenpaljastuskoneeseen kuin pukin suuriin sarviin, eikä kukaan uskalla sen pelossa valehdella.

        Ilmiölle on biologinen selitys. Varhaisnainen oli riippuvainen varhaismiehestä, sillä ainaisen nälän partaalla yksinhuoltajan mahdollisuus saada lapsensa lisääntymisikään oli oleellisesti huonompi. Jos mies sai selville naisen ylimääräiset retket, hän hyvin todennäköisesti hylkäsi perheen. Varhaisihmisen perillisinä meillä on lähes samat geenimuunnelmat, joten käyttäydymme samoin jopa nimettömässä kyselytutkimuksessa.

        Samasta seikasta johtuu patriarkaalisesta yhteiskunnasta tuttu ja vieläkin jäänteenä oleva miesten käsitys, että monen miehen kanssa ollut tyttö olisi halveksittava huora. Näin edelleen ajattelevat jotkin naisetkin.

        Naiset ovat siis geeniperäisesti varustautuneet salaamaan, koska se oli edullisin keino lisääntyä. Nykyisin meillä on aivan eri olot, mutta edelleen luolaihmisen geenit. Pitää suhtautua naisten ja miesten kertomukseen eri tavalla.

        Netissä näemme, että lukuisat naiset valittavat, etteivät saa riittävästi seksiä, mutta niin valittavat miehetkin. Todennäköisyys, että parin seksitarpeet olisivat yhtä suuret, on hyvin pieni, ja että ne olisivat vielä samanaikaiset, olemattoman pieni. Kun kaksi yksilöitten normaalijakaumaa asetetaan pariutumaan, on suorastaan epätodennäköistä, että tarpeet kohtaisivat. Joko miehellä tai naisella on, kuten punikkilaulussa sanotaan, "ainainen puute ja kurjuus".

        Lisäksi tulee naisen kranttuudesta aluksi katsoen eriskummallinen piirre. Vaikka naisen vittu on umpiturvoksissa, vaikka se on kireällä kuin viulun kieli ja läpimärkä, nainen pystyy kieltäytymään seksistä. Olen sen muutaman kerran nähnytkin. Vaikka tytön silmät ovat palaneet halusta, hän on pyytänyt, etten vain tekisi mitään, jotta välttyisimme joutumasta liian pitkälle, erityisesti, etten hyväilisi hänen sukupuolielimiään. Tietenkään sivistynyt mies ei tee mitään vastoin naisen tahtoa. Syynä voi olla lähes mikä tahansa, mutta se on naiselle mahdollista geeniperäisen kranttuuden vuoksi. Miehelle se ei ole läheskään niin mahdollista.

        Esitit kultturiin ja psykologiaan perustuvan selityksen naisen ja miehen erosta. Se on suosittu myös common sense -ajattelussa. Kuitenkaan meidän ihmisten seksuaalikäyttäytyminen ei eroa muista lajeista, joilla ei ole psykologisia ja kulttuurisia selityksiä käyttäytymiselleen. Ne toimivat biologisesta pakosta samoin. Kaikkialla luonnossa on havaittavissa, että naarasta vie voimakas seksihalu, mutta se parittelee koiraan kanssa vasta testattuaan sitä ja kenties hylkää kokonaan.

        Ei eläinnaaras mieti, onko se kunnianarvoisa rouva, eikä koiras mieti, onko naaras huora, mutta ne toimivat samoin kuin ihminen.

        Muuten, huora on elegantin, hienostuneen naisen kunnianimi jota tulee kantaa ylväästi. Vain naisten parhaimmisto voi ansaita teoillaan ja tyylillään tämän nimen. Olet nainen par excellence, kun esiinnyt "riettaana huoramaisena himokkaana naisena". :)


      • Anonyymi

        Ei loppuneet,olen eronnut,lapset isoja,panettaa...


      • Anonyymi

        Kyllä vain, eikä siihen edes sormusta tarvita... yksi huonosti valittu mies riittää.

        äiti, jonka kiima katosi vuosiksi


      • Anonyymi

        Ei loppunut. 4 lapsen äiti olen😀


      • Anonyymi

        No ei pidä paikkaansa. Neljä lasta ja vieläkin


    • koneellisesti-

      Tuohon on yksi keino, eli panokone. Ei tule heti väsy, jos seinässä virtaa riittää.

      • Löytyy leluja ja vaikka mitä. Mutta itselle se orgasmi tulee vibralla helpoiten. Mut ei lelut oikeaa vehettä voita.


    • Tähänontultu

      Joo ei lelut voita toista ihmistä jonka kanssa saa harrastaa seksiä. Kunnon seksi on isompi kokonaisuus mitä lelut ovat. Hyvään seksiin kuuluu muutakin kuin alapään aktivoiminen. Sellaista seksiä oon naiselle antanut ja lopputulos ei jätä mitään kysymysmerkkejä naisen nautinnoista. :)

    • Mitä väliä sillä on onko normaalia? Minua panettaa myös melkeen koko ajan, harrastan seksiä joko miehen kans tai yksinäni vähintään kerran päivässä, yleensä (paljon) useammin, eikä kiinnosta pätkääkään onko se normaalia, jos se kerran sopii minulle. Ja samoin, kaksi ääripäätä; joko panettaa koko ajan tai sitten voi olla kokonaan ilman.

    • Anonyymi

      Löytäisimpä sinun kaltaisen naisen
      Ile 673

    • Anonyymi

      Oon 42v nainen ja aivan hirveää,kun panettaa. Mietin olenko ihan terve.. On mulla ns panokamu ,mutta ..

      • Anonyymi

        Samoin oon 52v eronnut ja aina mielessä


      • Anonyymi

        50v yh-äiti, koko ajan himot tapissa. Montakohan niitä panokavereita pitäisi olla , että helpottaisi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        50v yh-äiti, koko ajan himot tapissa. Montakohan niitä panokavereita pitäisi olla , että helpottaisi...

        Oispa kiva löytää tollainen himokas nainen salaiseksi panokamuksi, oiskos neideistä/rouvista tuhmaa salaista seuraa pääkaupunkiseudun alueelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50v yh-äiti, koko ajan himot tapissa. Montakohan niitä panokavereita pitäisi olla , että helpottaisi...

        50v yh-äiti mistä olet?


      • Anonyymi

        Ota useampi panokamu ... ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin oon 52v eronnut ja aina mielessä

        52v eronnut: Pääsisikös mukan panemaan kanssasi olen 56v. asun salossa ja teke joskus niin kauheesti seksiä ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin oon 52v eronnut ja aina mielessä

        Hei missäpäin asustelet jos voisin tulla auttamaan sinua ja saisit nauttia seksistä, 58v suomalainen mies.


    • Anonyymi

      Meidän Rva oppinu kimppaan ja saa tarpeexeen. Julle kutsuu!

    • ois ihana tutustua

    • Anonyymi

      Minulla on yksi pidempiaikainen panokamu,kohta 6v oltu ja lisäksi esim tänä vuonna jo viisi muuta panoa. Parin tyypin kans nähty pari kertaa ja pari jäi yhteen kertaan ja yksi on sitten varattu mies,jonka kanssa muutama vuosi satunnaisesti pantu. Olen ollut kiimainen jostain 13vuotiaasta ja nyt olen 44v ja yltyy vaan. Pidän seksistä niin paljon. En koe haittaavan normaalia elämääni.

      • Anonyymi

        Oispa ihana jutella nainen 44 sun kanssa.
        Mistä päin oot?


    • Eikö se että mies hyväilee sinut melkein orgasmiin asti ja yhdytte auta sunua samaan orgasmia. Saatko orgasmia silloin jos mies nuolee sinua kauan??

    • Anonyymi

      Oli melkein kuin mun omasta kynästä tuo sun teksti, paitsi että olen sinkku ja silloin kun se kiima iskee, niin melkein mahdotonta ajatella mitään muuta. Nyt mennyt monta viikkoa niin että masturboin monta kertaa päivässä (tämän päivän saldo kolme orkkua ja leikin varmasti lisää illalla). Ellei tarvitsisi tehdä välillä töitä, niin piehtaroisin sängyssä koko päivän fantasioimassa ja leikkiessä.

      Masturboidessa laukean aina ja "oikeassakin" seksissä n. 95% kerroista. Pari kuukautta sitten aloin huvikseni treenata ilolihaksia kuulilla ja tuntuu että se on vain voimistanut orgasmeja, mikä puolestaan on ehkä osasyy että himottaa aina vain lisää ja lisää. Jännä nähdä miten reagoin sitten kun joskus löytyy sopiva mies jonka kanssa pääsee leikkimään. Luulen että muutamalla ensimmäisellä kierroksella laukean jo heti muutaman työnnön jälkeen, kun tähänkin asti multa on usein tullut jopa herkemmin kuin mieheltä.

    • Anonyymi

      Mä saisin sulle orgasmin xd

    • Anonyymi

      Tääl­­t­­ä löydä­­t nop­easti suku­­­pu­­olta, suh­­­tei­ta, tre­­­ff­­­it 👉 http://allyak.com/H/N5x0G0

    • Anonyymi

      Ettiiks kukaa pano seuraa täällä 🤪 oon 20 v iha ok kropal jos halut tietää lisää ni lait viestiä kikis mun kik on Tarmp

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen mies ja minulla on vastaavanlainen ongelma, itselläni seisoo jatkuvasti. Kaupassa, bussissa ja töissä.
      Kun laukean niin se useimmiten kovettuu uudelleen minuutissa, jaksan yhtä jatkoisesti halutessani harrastaa seksiä laukeamatta parikin tuntia mutta kosta panettaa heti uudestaan.
      Seisokkia saa peitellä julkisilla paikoilla.

    • "Koen että minulla on vain kaksi tilaa: Joko panettaa ihan saatanasti, tai sitten olen selibaatissa ja sillon seksi ei pyöri mielessä".
      Näin se minullakin on aina ollut eikä siinä lääkärit tai lääkkeet auta.
      Seksiriippuvuus on verrattavista päihdeongemiin, mitä enemmän käyttää, sitä enemmän tekee lisää mieli. Kierrettä on vaikea katkaista vaikka kuinka oma elämä ja maine tästä kärsisi.

      • Anonyymi

        Ihana olet Anneli kun avauduit.
        Itselläni karkasi hyvässä mielessä seksi käsistä, nykyisen mieheni ansiosta. Mieheni niin sanotusti aisuri, alkoi seksi kotona vähenee juteltuamme syvällisesti, ilmoitti kiihottuu jos vieras kanssani sänkyssä. Kohta kymmenen vuotta etsitty vierasta miestä rakastelee kanssani, ollut pidempiä suhteita ja yhden yön tai viikonlopun tapaamisia. Löydettiin täältä kiva mies koko kesäksi mökille, yksin vietän kesän kun miehellä töitä. Huomaan itsessäni muutoksen halun ja nautin aina uuden miehen kanssa rajuiten. Joteski jotain sala peräistä ja kiihottavaa kun pääsee riisuu miehen, näen miten miehuus jäykistyy saan ottaa sen suuhuni. Sekoan voin sanoa nautinnosta kun mies painautuu sisääni, loppua meinaa tulla yhdynnälle laisinkaan. T. Saman kaltainen rouva


    • Anonyymi

      U­­­u­­si s­­eksi­­­tea­tteri ava­­­utu­­­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­i­­­. Il­moit­­tau­­tum­­inen ry­­hmä­­ämme tä­äl­­­lä 👉 http://aepgcorp.com/H/L5b1C6

    • Anonyymi

      Hyvin vaikea Sanoa. Mutta ei se tee teistä jotenkin epänormaalia, itse olin Saman katon alla noin 15 vuotta itseäni huomattavasti vanhemman naisen kanssa. Hän sai orgasmin anaalisexistä,mutta pimppaan ei saanut koskea. Me ihmiset lemme kaikki erilaisia. Ei this ole mitään vikaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä sinun kelpaa hanki vain useampi mies itsellesi. minulla ei seiso ja mieli tekee jokaista naista eturauhasen syöpä otti ja vei kyvyn haluja on mutta ei kykyä ole aina onnellinen kun saat nussi munkin puollesta

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe