Viime maanantaina tuli telkasta K-18 -filmi Tappaja sisälläni. Heti alussa apulaissheriffi meni jututtamaan nuorta ilotyttöä, mutta tämä hermostui ja tilanne johti siihen, että sheriffi heitti tytön sängylle, käänsi mahalleen, tempaisi tytöltä pakarat paljaiksi, otti vyön housuistaan, istui tytön reisillä ja mäiski yli kaksikymmentä kertaa pakaroille. Siitähän seurasi tietenkin kiihkeä seksituokio. Myöhemminkin filmissä oli lisää spankingiä.
Minä pidän spankingistä, sekä ottajana että antajana. On aivan herkullisen näköistä, kun nainen on reisieni päällä ja pakarat värähtävät käden, vyön tai pesuharjan läiskähtäessä niille ja saan seurata niiden ihon punertumista. Samoin jokaisesta iskusta tuntuu mukava sykähdys sekä sääret välillä heiluvat miellyttävän näköisesti.
Spanking vime maanantaina telkassa
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912