Kuka on Pyhäjärven Donald Trump?
Elkeet muistuttaa
71
1861
Vastaukset
- tonalt.tak
Eihän täällä yhtä tyhmiä ole muita kuin tuo avaaja, make...vaan.
- Hyhhyhhyyy
...ja tikan kolo puussa!
- hoitovirhe
Liehuletti hampikolossa
- make...van
Minä make...van ylivoimaisesti
- make..van
No, ei en mitään politiikasta tiedä
- On.huomattu
Siinähän se vitsi piilekin kun ei tiedä Trumppikaan mutta ei tunnu missään politiikka kun on siinä mielessä hauska laji ettei sitä tarvitse osata mitään päästääkseen huipulle. Yhtenä esimerkkinä lukuisten joukossa suomen nykyinen pääministeri. Pihalla kuin lumiukko..
- Makevan
make..van kirjoitti:
No, ei en mitään politiikasta tiedä
pyhäjärven Donald Drunk.
- rahho-oon
Sehän riippuu siitä kenellä pyhäjärvisellä on takataskussa 4,5 miljardia? Ei taida löytyä donald Trumppia pyhäjärveltä Donald Duckeja senkin edestä?
Kun olisikin verotuloja tulisi sen verran että niillä maksaisi omat ja valtion velat. Hiukan sama asia kuin suomen historian suurin soteuudistus jota väännetään ja sillä tavoitellut säästöt. Naamakirjan perustaja kun heitti melkein saman verran lahjoituksia terveyden edistämiseen kun suomi haaveilee saavansa säästöjä hirveän suurella soteuudistuksella ja lupaa lahjoittaa myöhemmin 99% kaikesta omaisuudestaan hyväntekeväisyyteen eli reilut 40 miljardia egeä.- Kohta.on
Kohta on miljonäärejä riesaksi asti kunhan sijoittavat ensin esim. attendoon tai mehiläiseen. "Soteuudistuksesta" tuli mieleen..Jos ei sitten hekin siirrä tilejään veronkiertoparatiiseihin kuten esim. a...
- kohtalo.on
Sipilän käsitys viennin elvyttämisestä. Soteen ohjattujen verovarojen viennistä ulkomaalaisten pörssikeinottelijoiden tileille pois suomen talouden sisäisestä kierrosta mikä osiltaan pitää tämän maan pyöriä pyörimässä. Piti jos maakuntamalli toteutuu sen jälkeen hirveä määrä suomen keräämiä verotuloja kansalaisiltaan menee "vientiin".
- huuhaalupaukset
Veroja joudutaan kiristään edelleen.
- äänestäjänä
Sotea ja Suomen pelastamista ovat yrittäneet ainakin kaksi edellistä hallitusta ja tulokset täysi nolla. Sipilällä on järkeä saattaa Suomi pois Kreikan katastrofitieltä.
Vain tyhmät väittää toista.- make..van
On jäänyt näköjään lehdet lukematta 70% suomalaisista ei usko koko sotesoppaan. Sipilää tyhmempää ihmistä ei kepujen riveissä ole ennen nähty. Siitäkin huolimatta että on kuuluisa puoluen nimenomaan siitä minkälaisia juntteja puoleensa vetää joita sitten siivotaan silmistä pois eu virkoihin poislukien paskapaula jonka Sipilä nosti ojasta kun oli rahastamassa sillä samaisella paskalailla ennen kun rupesi kepujen mannekiiniksi nykyiseksi nukkeministeriksi.
- Kannatetaan
Hiidenkylä- Pitäjänmäen mies
- Hernepyssy
Kuule Hiidenkylän miestä mollaava. Sinun aivosi ei riihen nurkkaa pitemmälle. Paljon fiksumpi sinua. Piste.
Katsohan kuinka kävi Monitoimihalli asiassa.
Kuka, ketkä yrittivät viestittää, että hommassa ei ole puhtaat paperit.
Ettei vain kirjeet lennelleet taas?
- totuusjulkiaina
Eläkä hauku Sipilää koska Hän on viisas mies!
Kohan ei sinunkin paskaveet valu ojaa pitkin Pyhäjärveen niinku monesta talosta valuu.- make..van
Sipilä on kokoomuksen miehiä. Uskovainen eli umpikiero mies joka sinunkaltaisia aatesokeita lampaita kusee silmään ja nauraa matkalla pankkiin.
- Valitetaanvaltetaan
Naurati niin että pääsi Pro pöksyihin.
- Donald.626.Trump
Yhdistelmä löytyy, toinen kingi on Donald ja toinen temppuheppu Trump. Istuvat etummaisina ja ovat pitkään mellastaneet yhteistyön merkeissä tyyliin"kuka muu muka osaa koulukunnan"- imettäjinä.
- limperi
Kukahan ois Hillary Clintton ?
- porimaan
Rautarouva Raija Leppäharju on tuleva Pyhäjärven Hillary Clinton,jonka Pyhäjärvi ryhmä ottaa vaalivoiton Pyhäjärvellä.
- mundimalek
Donald Trump on Keijo Häkkinen konepaja keisari,joka työllistää 700työntekijää.Paavo Leskinen möi Keijolle kaupungin metsiä 500hehtaaria maapohjien hinnalla.Keijo olisi ostanut kaikki Pyhäjärven kaupungin metsät,mutta valtuusto ei myynyt.
- kaksoiskopioita221
Ällöttävää touhua paljastuu amerikan donaldista..hyi mikä sovinistisika tavoittelee maailman ykkösjohtajan asemaa.
meillä samankaltaisia trumppeja on useampia, osa heiluu nytkin valtuustossa, ja osa elleivät samat, kirjoittelevat inhottavia, naisia mitätöiviä lausahduksiaan tänne. Oma haiseva lukunsa ovat autoista kyttääjät parkkipaikoilla---- pääläri.erkkikö
Mutta eihän makella ole autoa...vaan?
- sanoohän
Sehän puhu vaan totta. Aina kun on vähänkään jostain tvstä tuttu, tai varsinkin ulkomaalainen Suomessa niin ämmiltä heti lohkee.
- herätkää.tollot
Oijoi, kuinka muistuttaakaan meidän omaa Donaldia, tämä usan naisasioissa ja sovinistipuheissaan rypevä trumppi.
- takaoven.kautta
Mää tiedän ja oon joutunut kohteeksi.
- tarmo.drumppi
Minusta rumpilla on samanlainen otsatukka kuin meidän tarmollamme, ulosantikin on samaa luokkaa. Rahoista ja veloista en tiijä.
- merkit-ilmassa
Varmaan ensilumi tulee viikon päästä.
- se.oot.sinä
Riidankylväjä
Ei se et oo sinä
Joku korvaasi kuiskuttaa
Ei se et oo sinä
Myrkkyä mieleesi ruiskuttaa
Ei se et oo sinä
Se tietää mistä narusta vetää
Ei se et oo sinä
Kuulet sen naurun muttet näe ketään
Mä en tiedä mitään jos et säkään tiedä mitä sinusta kerrotaan
Särkyneitä sydämiä kaikkialla tallaat missä kuljetkaan
Tee jotain tolle sun päälles
Ennenkuin se myrkyillään sut selätättää
Kohta et viereltäsi löydä yhtään ystävää
Kun sä sait ne keskenään riitelemään
Riidankylväjä
Ei se oot vain sinä
Koeta pitää kielesi kurissa
Ei se oot vain sinä
Ethän sä tekisi mitään tällaista
Ei se oot vain sinä
Katso peiliin se olet sinä
Ennenkuin se myrkyllään sut selätättää
Ennenkuin se myrkyillään sut selätättää
Riidankylväjä
-Don Huonot Hyvää Yötä Ja Huomenta - kuunmerkit
Voi olla että menee parikin viikkoa.
- se.oot.sinä
Tuleekohan marraskuusta pyhäjärven donaldille makuuhuonepuheisiin verrattava väistämätön väistyminen ja nolon masentava, kuten tulee ameriikan donaldille?
Nyt on enää kysymys siitä, montako rymistelijää takertuu samaan piikilankaesteeseen?
Sitkeinkin huhuhöpisijä lopulta törmää siihen , että jotka tarkoituksella tarttuivat likaisin, kostohenkisin aikein taktikoimaan, niin loppuratkaisun voimainmittelöissä katsotaan eturivin herjojen ja harmien aiheuttajien maksukyky.- Uehrvccvcheiufd
Niinkö?
- sanansasijoittaja
tuo laulu riidankylväjä on pyhäjärven kotikutoiseen touhuun omiaan.
- se.oot.sinä
Tuomari N sen tiesi, että Pyhäjärvellä on HÄN
"Hän astuu koputtamatta xxx huoneeseen
Hän vaihtaa puheenaihetta ja puhuu itsekseen
Hän vastaa kysymyksillä ja kysyy vastauksilla
Hän raivaa tiensä salin läpi
Ja istuu tähtien pöytään
Hän on täällä tänään Hän mahtuu joka raosta, hän ehtii joka paikkaan
Kun käännät hänelle selkäsi hän seisoo edessäsi
Hän valikoi xxxx ja sanat suuhumme
Hän työntää kätensä meidän taskuumme
Syö meidän laskuumme"--
tuomari nurmion laulu
Varsinkin tämä on hänelle tunnusomaista
"Hän vastaa kysymyksillä ja kysyy vastauksilla" - saint.lake.vööst
Eihän tuolle rumpille vedä tyhmyydessä muut vertoja kuin make...vaan. Kumpikaan ei maksa verojakaan ja molemmat pitävät meteliä itsestään. Hulluja nuo ömeörikkäläiset, mekään emme valitsisi makea kginjohtajaksikaa....edes. Kummallekaan ei voisi uskoa haltuun vaarallisempaa astaloa kuin metrisen koivuhalon. Toisaalta tuskin kumpikaan osaisi painaa nappiakaan...vaan.
- kylmääsilti
Näyttää että lunta ei tulisikaan ensiviikolla.
- hävettääkö.phj.tollot
Kunnioita toista, oli hän vaaleilla valittava tai ei, arvosta ja arvioi asia- vastustajana, kaihda halventavaa sanailua, MUTTA, tästä päinvastainen esimerkki oli konkareiden sisäänajoksi ylläpidetty vaalikampanja vuonna 2012, sehän oli Pyhäjärvellä haisevan härskiä.
Kampanja käynnistettiin 2009-2012 vaalikauden aikaan, kaupunginjohtajan valinnan kera ja herjaavia maistiaisiasta tarjoiltiin eri muodoin just nyt istuvien päättäjien piireistä.
Himo ja kiihko ja vallanhalu toi amerikan alamittatyylin meille. se oli ruminta sen jälkeen, jolloin valtuutetut leimattiin sisään sukujen nosteessa isältä pojalle.
Nyt vaan vastuullisille esimerkkipuhujille ja kampanjaa hoitaville, kysymys; KANNATTIKO HOITAA KO: HERRAT JA MUUAN NAISENPUOLI valtaan Pyhäjärvelle --luulisi hävettävän, kun kertaamme kauden 2013-2016 nosteet ja maineikkaat teot..aina huhtikuun 2017 saakka ajallaan.
Se on jo varmaa ja surullista, mikään sivistynyt vaalityö tai yhteisten asioiden päämäärätietoinen, yhteinen hyvän tavoite ei koskaan palaudu ennalleen . - kiusaamisentapa
Paikkakunnan epäjärjestyksen taustalta löytyvät eläkkeelle jääneet poliisit, opettajat, lääkärit , metsäparonit ja perimällä vaurastuneet eläkejoutilaat sekä heidän suojissaan pyörivät virkamiehet-ja naiset, he olivat ja ovat erittäin suuressa roolissa epäasialliseksi jumittuneeseen keskusteluun ja sovinnollisen hengen kuolemaan.
- uuskeputulossiinäse
olet täysin oikeassa, tässä he ovat.
"Paikkakunnan epäjärjestyksen taustalta löytyvät eläkkeelle jääneet poliisit, opettajat, lääkärit , metsäparonit ja perimällä vaurastuneet eläkejoutilaat sekä heidän suojissaan pyörivät virkamiehet-ja naiset,"
- vai.mitä
tosin sanoen UUSI KESKUSTA?
- Tappioputki
Naisten sortaminen ja syrjiminen on kuumimmillaan, siellä missä vain voivat...se on paikallisten naavanaamojen ryhmäkuhinaa ns. hirviönmetsästystä kotikutoisin konstein.
- pääläri-erkki
Tulloo muuten hyvä puolukkasato!!
- mars.matkoihisi
Ei tämä tappio mieltäni paina,
olen taistellut usein ja hävinnyt aina . - Mukana.ongelma
Donald rivo-trumppi-kampanja jättää lähtemättömän leiman. Henkilön siviili -ja-julkisuuspersoonalla on merkitystä...sitä mitä olet kuliseissa, sitä sinä olet julkisuudessa, vain jos ne pääsevät julki. Siksi hyvät veljet suojaavat toisiaan reissujen jälkeen...
Pyhäjärven ykköset eivät ole häntä parempia.., hyväksikäytön uhrien, naisten kokeman, vaietun häpeäfaktan tempaiseminen keskusteluun, todistaa että valtaa pitävät miehet ovat sovinistisia elostelijoita.
Ja hän, kenellä on valta, niin häntä vastaan on vaikeaa nousta tuomalla kähminnät julki..näin se on Pyhäjärvelläkin. - Nytvalitetaan
Onko minulla pro-takamus oikein kolmen hehdon leipäuuni?
- make..van
Onko pyhispäättäjätkin kourineet muitten akkoja? Häh! Munki akkaako?
- make..van
Ei ollut minun kommentti 9:17. En ollut koneella.
- make..van
Ei ollut minun kommentti 17:30. En ollut koneella.
- nurkansuojassa
Älkää edes viitsikö vesittää lapsellisilla kommenteilla keskutelua ahdistelusta, se on vakava ja henkinen piina, mikä on läsnä, sitä on ihan kuulkaas tässä niin monin tavoin pyhässä kunnassa, että ilettää..
- inhomiljoonikko
On se ällöttävä miestyyppi Donald.
- juuttaanpökiö
Lopeta jo tuon saman jankutus.
- nurkansuojassa
"Ja hän, kenellä on valta, niin häntä vastaan on vaikeaa nousta tuomalla kähminnät julki..näin se on Pyhäjärvelläkin. "
- ei.paikkaa.ei.kunniaa
Laguunamiehet ovat harjoittavat donaldtyperyyksiä niin kauan kuin te hemmetin tollot suostutte antamaan rahaa pätemiseen, missä näkyy paikkakunnalle juurtuneet työmahdollsisuudet laguunan satsattujen suitsukerahojen tiimoilta?
Donald-von-Laguuna!
"Eräs tarina kertoo rahtilaivan kotimatkasta seuraavaa, ja heidän itsevaltiaasta, ja muita halventavasta porukan johtajasta -kapusta, josta oli nyt saatu tarpeekseen ja asialle tehtiin lopulta piste.
Rahtilaiva oli joutunut helvetinmoiseen myrskyyn...Kapun käsitykset ympäröivästä vaarasta olivat tilanteeseen nähden välinpitämättömiä ja miehistön huolia vähätteleviä.
Miehistön puhemies veti kepillä kannelle viivan, johtajan ja muun porukan väliin ja esitti kysymyksen; kaatumaisillaan olevan laivan lasti on perheillemme elintärkeä , sen vieminen maihin lapsillemme on meille ehdoton, kykeneekö herra kapteeni tekemään itse johtopäätöksen ja eroaa itse, toki kapteeni voi jättää vastalauseen, tiedoksisaattona ilmoitan että vastalause on jo hylätty" - Lööperin.Pojat
Kun riittävän monta kertaa toistaa valheen, siitä tulee normi tapa ja alistettu totuus--patologinen valehtelija istuu tiukassa suojeluksessa tukihenkilöidensä tuella. näin se vaan on meilläkin,; valheissa röyhkeät donald-omat-pojat.
"On melko epätodellista katsoa, kuinka Yhdysvaltain poliitisen historian epärehellisin henkilö vääntää mustaa valkoiseksi, eikä joudu kunnolla valheistaan tilille. On kiire siirtyä seuraavaan aiheeseen.
Normaalissa keskustelussa on noloa jäädä valheesta kiinni. Toistuvasti valehteleva menettää uskottavuutensa. Trumpin taktiikka on olla koskaan myöntämättä valheitaan. Hän vain keksii pussillisen uusia. Volyymi on niin pakahduttava, ettei kaikkia valheita ikinä ehditä korjaamaan.
Jos nyt nopeasti pari kuitenkin: Yhdysvalloissa ei ole laajamittaista vaalivilppiä, Hillary Clinton ei perustanut ISIS:iä ja Trump ei ole henkilö, joka kunnioittaa naisia enemmän kuin kukaan muu maailmassa.MARKUS TIITTULA WASHINGTON"
"
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016102022490028_ul.shtml - mundimalek
Majuri Leskinen on Pyhäjärven Donald Trump.Paavo on jo kolmatta kertaa naimisissa saman Maijansa kanssa.Tähän ei pysty edes aito Donald Trump!
- näinhän.se.menee
Juu, Donald ei ole Maijan tyyppiä, mutta Paavo on!
- piparipurkkivaihtoon
näinhän.se.menee kirjoitti:
Juu, Donald ei ole Maijan tyyppiä, mutta Paavo on!
joopa ,en kyllä enää huolisi takaisin
"on kotiin tuloon aika " vai mitä? - kullimunni
Niinhän se keskustalaisilla on kotiintulon aika.
- Joskosnyt
Muistiko sillä Majuri Leskisellä pätkii jos kolme kertaa jo saman Maijan kanssa naimisissa??
- raakkeja.suoltava.kunta
Luonnollista on antaa ajassa anteeksi, kun anteeksi pyydetään ilman jos jos mutta mutta -lisäyksin--seitsemän kertaa..Kun minulta kysyttään donaldeihin muuten mielipidettä, sanon että hän/ ne joka rikkoo toistuvasti toista vastaan syyllä millä tahansa, selittää mitä milloinkin, niin toimin siten, että hän / donaldin tyyliset tyypit katoavat pikkuhiljaa lähipiiristäni hänen/heidän itsensä sitä edes tajuamatta--he vaan lakkaavat merkitsemästä minulle mitään sellaista kanssaihmistä, jota kunnioitan ja arvostan ihmisyyden arvoilla.
- minä.olen.korvaamaton
"Henkilökohtaisiin kokemuksiini Donald Trumpista perustuen, minua huolestuttaa eniten hänen kostonhaluisuutensa, joka olisi hyvin vaarallinen piirre hänen päästessään Valkoiseen taloon. On erittäin huolestuttavaa, jos joku, joka pyrkii vapaan maailman johtajaksi, on enemmän käpertynyt itseensä kuin olisi huolissaan maailman ongelmista."http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001936416.html
Näitä kostonhaluisia donaldeja te äänestitte 2012 Pyhäjärven valtuutetuiksi, yhden ylitse muiden ja yhden arpomalla.- Suu.ymmyrkäisenä
Ihanko tosi?
- Minuakin.säälittää
Sääliksi käy, ja sehän sairastuttaa minua ja kanssani samoin näkeviä.. avuttomuuden tunne ahdistaa , kun saa oikeasti huomata mistä syystä ja miksi niin monella totuutta pois potkivilla kengät puristavat..mutta donaldit eivät piittaa.
On henkilöitä, joiden jopa vastentahtoinen tehtävä on sietää valehtelua suojatakseen omaa työsarkaa. - ennustajan.vikaa
"Kovakundikronikka
Kivat kaverit kohtasivat kerran
kävivät kilvan kättelemään.
Kylläpä kelpaa kansan kuulla
kuinka kestämme kaikin
kovankin koettelemuksen.
Kuluihan kuosi kumppanusten
kaikenlaista kätköön käärien.
Kansalle kerrottiin kaskut,
korulausein kauniisti
kääntäen kaikki kotiinpäin.
Kumppanukset kaikin koossa,
keskellä kamppailun katkeran
Kuka kantaa kuonakuorman,
ken kuittaa kostokorvaukset
Kenen kaula katkaistaan?
Katkerien kumppanusten kerho,
keskellä kaiken kauhean kiimansa.
kulkuset kipeinä kilkkaa,
kakoo kurkunperältä köhää koska
korkealta kiekaisi kanalauma.
Kumaraan käy kumppanusten kulku
käräjätuomarin kädestä kopsahti kyrsä.
Kiitosta kaipailee kovinkin kundi,
kestääkö kiihko, kantaako
kostonkiimassa kasattu.
Käräjäoikeus, korkeinkin kyllä
kiistelyn kylmästi kirveellä katkoo.
Kumppaneiden krapulakin kasvaa
keskellä kunniattoman korskeuden
katoavat kotikoloihinsa kaikin.
-kirj.13.12.2014" - näytelmäkeholaiset
Kyllä, Pyhäjärvellä ovat donaldeja uuskeskustan tyypit.
- viima.natussa
Tää on niin makee
"Käräjäoikeus, korkeinkin kyllä
kiistelyn kylmästi kirveellä katkoo.
Kumppaneiden krapulakin kasvaa
keskellä kunniattoman korskeuden
katoavat kotikoloihinsa kaikin." - minä.olen.korvaamaton
Pyhäjärven donaldeilla on alkukiimassa hässittyjen hätäratkaisujen takia kusiset viikot jäljellä, ei ole lämmintä mannaa eikä kermavaahtoa odotettavissa.
- minä.olen.korvaamaton
Aikalailla on supistu kuntalaisten parissa pitkään siitä, että HÄN on narsistinen. Toinen puoli veronmaksajista menee retkuun kaudesta toiseen, päätöksestä toiseen, mutta eipä kaikki, Luojan kiitos. Äänesi siis menee huhtikuussa narsistille, ja häneen liimautuneille laumasieluille, hänelle mieluisaan pelinpyöritykseen tai voit antaa äänesi sellaisille asiainhoitajille, joita motivoi muukin kuin kiintymys pitää kaikkea näpeissään, ja siten raivata tilaa terveemmälle hallinnolle. On näet olemassa vaikuttavia keinoja saada yhteisömme arjen asioille liikkumatilaa ja totuttamistapoja.
Pyhäjärvellä on ikioma Donald Trump.
Sellainen mellastaa Made In USA.
"Narsisti on täynnä itseään ja häneltä puuttuu kyky tuntea empatiaa muiden tilanteita kohtaan. Häneltä puuttuu empatiakyky. Sen vuoksi hän ei kanna vastuuta tai tunne syyllisyyttä mistään, hän lisää.
Anderssonin mukaan narsistit ovat usein karismaattisia ja he osaavat vietellä.
- Sen sijaan psykopaatin ominaispiirteisiin lukeutuu halu toteuttaa saamansa idea. Häneltä puuttuu ymmärryskyky hänen toteuttamansa idean seurauksista, hän ei ole kykenevä itsetarkasteluun, Andersson selvittää.
Kun nämä persoonaallisuushäiriöt yhdistyvät, tulos on surullinen.
"- Kun narsistinen psykopaatti saa valtaa, hän satuttaa ihmisiä ymmärtämättä asiaa. Ja jos hän ymmärtäisi sen, hän ei välittäisi, koska hän itse ei kärsisi, Andersson sanoo.Anderssonin mukaan persoonallisuushäiriö myös selittää, miksi Trumpin kaltainen ihminen pääsee yhteiskunnassa niinkin pitkälle kuin Trump on päässyt.
- Paradoksaalisesti tämä persoonallisuushäiriö teki siitä mahdollista. Karisma yhdistettynä pakkomielteiseen ajatukseen jonkin idean toteuttamisesta on leimannut monia johtajia historian saatossa, eikä aina myönteisessä mielessä, Andersson sanoo Svenska Ylelle.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701302200062488_ul.shtml - Donald.626.Trump
Yhdistelmä löytyy, toinen kingi on Donald ja toinen temppuheppu Trump. Istuvat etummaisina ja ovat pitkään mellastaneet yhteistyön merkeissä tyyliin"kuka muu muka osaa koulukunnan"- imettäjinä.
Kun riittävän monta kertaa toistaa valheen, siitä tulee normi tapa ja alistettu totuus--patologinen valehtelija istuu tiukassa suojeluksessa tukihenkilöidensä tuella. näin se vaan on meilläkin,; valheissa röyhkeät donald-omat-pojat. - Huuhaahuu
Kyllä se on Pitäjänmäen mies, ns. Pyhäjärven omatunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255