Miksi Diamonten kommentit ovat poistettu?

Guld

Varför är alla kommenter om andlig/psykisk/ fysisk våld borttagna.Får man inte diskutera om dedär sakerna och om pedofili och om all slags hämska saker? Varför gömmar ni dem? Ganska intressant.

63

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariahejho

      Mariahejho här.
      Hej.
      Jag vill gärna veta mer om denna saken.
      Vilket datum blev det borttaget?
      Under vilken rubrik?
      Vem är chef /ansvarig för nätsidan?
      Bästa hälsningar från mig.

    • Guld

      Under rubriken esikoislestadiolainen mies elää kaksoiselämää och mitä kuuluu tystfjordin pedofiileille.Datumer kan du se i samband med " ylläpito on poistanut tästä viestin".
      Det var så bra att läsa Diamontens skrivningar ty äntligen var det någon modig i Finland.

    • Mariahejho

      Tack för Ditt svar.
      Jag tycker som Du.
      Var finns modiga och kloka predikanter, fördamlingsmedlemmar, medmänniskor... ... ??
      Någonting ÄR helt galet här!!

    • Guld

      Det finns sjuka saker och myndighetspersoner kan fråga om allt detdär sjuka saker om predikanter, sändemän och ansvarspersoner.De har ansvar om det vad de lär, ty de håller makten i sig själva i församlingen.Fy filka hemligheter.

    • Mariahejho

      Det är helt riktigt Och allvarligt det Du säger Guld.
      Din röst och Din mening är av största värde för Denna saken, Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät. Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

      On nyt kysymys siitä että näille ns uskonnonryhmät/seurakunnat jotka aiheuttavat näin paljon traumatilanteita yksityishenkilöille ,perheille ja seurakuntalaisille, sekä entiselle seurakuntalaisille tulee olemaan syyllisiä maksamaan Traumahoidon kustannukset.
      Tämä Ei ole kuntien eikä valtion velvollisuus, niin kun tähän menneessä on ollut.
      Viranomaiset ja poliisi on areenalla monilla paikalla,seuraamassa tilannetta.

      Olen ensimmäisenä pahoittelemassa TEILLE KAIKKIEN ESIK LEST SUUDEN /LEST LAISUUDEN UHRIEN PUOLESTA, KAIKKIA PAHAA MIKÄ ON TEITÄ KOHTIA ON TEHTY JA NE SEURAUKSET TÄMÄ ON AIHEUTTANUT TEIDÄN ELÄMÄNNE.
      ETTE OLE YKSINÄSIÄ!! TEITÄ ON ERITTÄIN MONTA, LIIAN MONTA!!

      On muutoksen aikaa esik lest suudessa.
      Ja meidän määrä jotka seuraa tämä tilannetta, kasvaa vauhdilla.

      Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
      Anteksi kielivaikeuksista.

      • Kysyvä

        Kiitos teille! Pitäkääpä meitä ajan tasalla.


      • Mariahejho
        Kysyvä kirjoitti:

        Kiitos teille! Pitäkääpä meitä ajan tasalla.

        Taivaan Isälle Kiitos.
        Olen monilla paikalla tän asian kanssa.
        Tulen olemaan Teidän Kaikkien lähellä ja puolella asiassa.

        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät. Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolella.

        Jos ette uskallatte ilmoittaa tai keskustella poliisien kanssa on mahdollisuus Teille puhua ilman antamaan nimeänne jonkun yhdistyksen tai organisaation kanssa.

        Palautan tänne palstaan hetken kuluttua.
        Otan selvää minkä nimiset järjestöt Teillä Kaikilla on Suomessa.
        Samat järjestöt ovat monilla lest suuden maissa.

        Niihin ihmisiin VOI LUOTTAA!!!
        Ne Ei olevat Teidän paikkakuntalaisia, voitte vapaasti kertoa mikä Teille on tehty.
        Minulla itse on ollut kokemuksia Erittäin pahasta Esik lest suuden väkivallasta.

        NE ON IHMISIÄ TOTTUNUT KÄSITELLÄ JA KESKUSTELLA ERITTÄIN PAHOJA ASIOISTA , VOIN TODISTAA, KAIKISTA PAHINTA ASIOISTA YHTEISKUNNAMME.

        LAPSIEN SEKSUAALIRIKOSASIOISTA, MISTÄ ON SYNTIÄ KESKUSTELLA TEIDÄN LIIKKEESSÄNNE,

        MISSÄ SAARNAAJAT JA LAPIN VANHIMMAT E I V Ä T VASTAAVAT TEIDÄN KYSYMYKSIIN TAI KIRJEISIIN.

        EN HALUAN ETTÄ YKSIKÄÄN TEISTÄ ISTUTTE YKSINÄISYYDESSÄNNE NÄILLÄ PAHOILLA MUISTOLLA JA ELÄMÄN KOKEMUKSILLA, JOKA E I LÖYTYY MISSÄÄN MUUALLA SIVISTYNEISSÄ YHTEISKUNNAMME.

        SAARNAAJIEN ANKARAN JA HENGELLISEN VÄKIVALLAN SYISTÄ.

        Itse olen näitten yhdistyksien kanssa tekemisessä jatkuvasti. Olemme mm suunittelemassa yhden organisaation kanssa ihan uuden osaston, tämän asian varten.

        Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.


      • kannattaakoskriivata

        En usko näiden asioiden penkomisella ja kirjoituksilla näillä palstoilla olevan mitään hyötyä kenellekkään, vähiten kirjoittajalle itselleen. Nyt kun niistä on saanut lukea moneen otteeseen turhanaikaista jankutusta ennenmuuta, niin uteliaisuuskin niihin on kadonnut. Myönnetään toki, että jos ikäviä asioita on tapahtunut, niin ne on totisia.


      • Mariahejho
        Mariahejho kirjoitti:

        Taivaan Isälle Kiitos.
        Olen monilla paikalla tän asian kanssa.
        Tulen olemaan Teidän Kaikkien lähellä ja puolella asiassa.

        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät. Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolella.

        Jos ette uskallatte ilmoittaa tai keskustella poliisien kanssa on mahdollisuus Teille puhua ilman antamaan nimeänne jonkun yhdistyksen tai organisaation kanssa.

        Palautan tänne palstaan hetken kuluttua.
        Otan selvää minkä nimiset järjestöt Teillä Kaikilla on Suomessa.
        Samat järjestöt ovat monilla lest suuden maissa.

        Niihin ihmisiin VOI LUOTTAA!!!
        Ne Ei olevat Teidän paikkakuntalaisia, voitte vapaasti kertoa mikä Teille on tehty.
        Minulla itse on ollut kokemuksia Erittäin pahasta Esik lest suuden väkivallasta.

        NE ON IHMISIÄ TOTTUNUT KÄSITELLÄ JA KESKUSTELLA ERITTÄIN PAHOJA ASIOISTA , VOIN TODISTAA, KAIKISTA PAHINTA ASIOISTA YHTEISKUNNAMME.

        LAPSIEN SEKSUAALIRIKOSASIOISTA, MISTÄ ON SYNTIÄ KESKUSTELLA TEIDÄN LIIKKEESSÄNNE,

        MISSÄ SAARNAAJAT JA LAPIN VANHIMMAT E I V Ä T VASTAAVAT TEIDÄN KYSYMYKSIIN TAI KIRJEISIIN.

        EN HALUAN ETTÄ YKSIKÄÄN TEISTÄ ISTUTTE YKSINÄISYYDESSÄNNE NÄILLÄ PAHOILLA MUISTOLLA JA ELÄMÄN KOKEMUKSILLA, JOKA E I LÖYTYY MISSÄÄN MUUALLA SIVISTYNEISSÄ YHTEISKUNNAMME.

        SAARNAAJIEN ANKARAN JA HENGELLISEN VÄKIVALLAN SYISTÄ.

        Itse olen näitten yhdistyksien kanssa tekemisessä jatkuvasti. Olemme mm suunittelemassa yhden organisaation kanssa ihan uuden osaston, tämän asian varten.

        Olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.

        Näihin järjestöihin voitte ottaa yhteyttä Suomessa.
        Varsinkin jos on liian vaikeaa keskustella poliisin tai viranomaisten kanssa.

        Ihmisoikeusliitto.fi
        Simonkatu 8A, 6 kr
        00100 Helsinki
        Vaihde 09 41 55 25 00


        Uskontojen Uhrit ry. UUT.ry
        Simonkatu 8A
        00100 Helsinki
        Puhelin 050 54 28 84 4
        Sähköposti [email protected]


        Pelastakaa Lapset ry - Rädda Barnen
        Koskelantie 38
        00610 Helsinki
        Puhelin 010 84 35 00 0
        Sähköposti [email protected]


        Kiitos tästä.
        Keskustellaan taas, voi hyvin.


      • Mariahejho
        kannattaakoskriivata kirjoitti:

        En usko näiden asioiden penkomisella ja kirjoituksilla näillä palstoilla olevan mitään hyötyä kenellekkään, vähiten kirjoittajalle itselleen. Nyt kun niistä on saanut lukea moneen otteeseen turhanaikaista jankutusta ennenmuuta, niin uteliaisuuskin niihin on kadonnut. Myönnetään toki, että jos ikäviä asioita on tapahtunut, niin ne on totisia.

        kannattaakoskriivata.

        Först ignorerar De Dig.
        Sedan skrattar De åt Dig.
        Sedan krigar De mot Dig.
        Sedan vinner Du.

        Mahatma Gandhi


      • kielineropatti
        Mariahejho kirjoitti:

        kannattaakoskriivata.

        Först ignorerar De Dig.
        Sedan skrattar De åt Dig.
        Sedan krigar De mot Dig.
        Sedan vinner Du.

        Mahatma Gandhi

        besta tittare, kakka kikkare


      • Änyel

        Syylliset maksavat "traumshoidon"kustannukset...jyy.minä tietä. .kykä pärkkele maksa kaikille! @#@ %@!uskovat laitaa lapsiaan!! Kuka maksa! Lihova isttu pärsseellä. Tyåtån..suo länkkikorvia mun papan pengar ...!todellako? ?


      • LEIFF01
        Änyel kirjoitti:

        Syylliset maksavat "traumshoidon"kustannukset...jyy.minä tietä. .kykä pärkkele maksa kaikille! @#@ %@!uskovat laitaa lapsiaan!! Kuka maksa! Lihova isttu pärsseellä. Tyåtån..suo länkkikorvia mun papan pengar ...!todellako? ?

        JORMA .VOIT KIRJOITTAA SUOMEKSI !
        EI OLE HÄPEE OLL ASUOMALAINEN VAAN
        ON HÄPEE OLLA SAVOLAINE, .." ,,,NIINHÄN-.


      • teuta01

        Taas on poistunut ,,toistakymmentä viestiä illalla oli vielä 36 .
        mutta se oli jo käynyt 52 mitä ovat ne asitat jotka vatii poistoa.
        en lainkaan ymmärrä, eikö , "övervaanig" saa tilamaansa viestiä.
        perille , suosittelen että kaikki lukee tekstit uudelleen . . . . . "
        ihan," PYHÄN HENGEN VALOSSA. . . . ."
        -
        MITÄ TE POISTATTE TÄÄLTÄ ,VOI OLLA ETTÄ HERRA POISTAA
        TEIDÄN PERINTÖ OSAANE. JA MIRTÄ TE LISÄÄTTE ,VOI OLLA ETTÄ
        SAATTE NE EGYPTIN VITSAUKSET , JOITA HERRA JUMALA ANTOI
        SKINNE ,,1447eKr. JOS OLETTE LUKENEET SEN KOHDAN RAAMATUSTA.
        -
        MINÄ TAHDON JOKAISEN OTTVAN TOSISSAAN NE SANAT : MITÄ ,
        MOOSES SILLOIN ON SANOUT ,JA MYÖHEMMIN JONANES SEPE-
        TEUJSEN POIKA. ILMOITUS KIRJAASSAN ,,, ILM, 22:18,19 SANOO:
        JA 2MOOS. 32,33.
        JA 5MOOS. 4:2.
        JA 5 MOOS 12. 1.-32, .


      • teuta013
        teuta01 kirjoitti:

        Taas on poistunut ,,toistakymmentä viestiä illalla oli vielä 36 .
        mutta se oli jo käynyt 52 mitä ovat ne asitat jotka vatii poistoa.
        en lainkaan ymmärrä, eikö , "övervaanig" saa tilamaansa viestiä.
        perille , suosittelen että kaikki lukee tekstit uudelleen . . . . . "
        ihan," PYHÄN HENGEN VALOSSA. . . . ."
        -
        MITÄ TE POISTATTE TÄÄLTÄ ,VOI OLLA ETTÄ HERRA POISTAA
        TEIDÄN PERINTÖ OSAANE. JA MIRTÄ TE LISÄÄTTE ,VOI OLLA ETTÄ
        SAATTE NE EGYPTIN VITSAUKSET , JOITA HERRA JUMALA ANTOI
        SKINNE ,,1447eKr. JOS OLETTE LUKENEET SEN KOHDAN RAAMATUSTA.
        -
        MINÄ TAHDON JOKAISEN OTTVAN TOSISSAAN NE SANAT : MITÄ ,
        MOOSES SILLOIN ON SANOUT ,JA MYÖHEMMIN JONANES SEPE-
        TEUJSEN POIKA. ILMOITUS KIRJAASSAN ,,, ILM, 22:18,19 SANOO:
        JA 2MOOS. 32,33.
        JA 5MOOS. 4:2.
        JA 5 MOOS 12. 1.-32, .

        LISÄÄN VIELÄ : POISTOSTA TAPAHTUVIA.
        -
        -SAN.30:6.
        -PS. 69:29.
        - LUUK.10:20.
        -FIL. 4:3
        - ILM.3:5.; 13:8 ,;17:8,;20:12.;21 :2,27.
        -
        HÄN JOKA NÄITÄ TODISTAA, SANOO: "TOTISESTI ,MINÄ TULEN PIAN " ,AAMEN , TULE HERRA JEESUS ! 2 TIM, 4:8 . ; ILM, 1:7.
        -
        HERRAN JEESUKSEN ARMO OLKOON KAIKKIEN TEIDÄN KANSSA ,AAMEN ., ROOM:16:20 ,,2TESS. 3:18.; 2TIM. 4:22.;Hebr: 13:25.
        --
        SIIHEN LOPPUU RAAMATTU ; SE ON TAAS KERRAN LÄPI LUETTU...
        -


    • gjjeje

      Fria ord och tankar har sina begrensingar...

      • haukut_väärää_puuta

        On huomioitava eräs tärkeä seikka. Vaikka pahaa tehneet henkilöt ovat olleet esikoislestadiolaisia, niin se ei tarkoita että lestadiolaisuus olisi tällaisiin hirmutekoihin syypää. Syyllisiä ovat näitä tekoja tehneet henkilöt.

        Myös esikoislestadiolaisuuden keskellä kuten kaikissa muissakin ihmisryhmissä on seksuaalisesti traumatisoituneita, kieroon kasvaneita, ja lapsen asteelle seksuaalisessa kehityksessään jääneitä ihmisiä. Lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetystä saattaa tulla hyväksikäyttäjä, usein pedofiilit ovatkin kokeneet itse lapsina saman kohtalon.

        Sen sijaan esikoislestadiolaisuudessa ei opeteta seksuaalista hyvöksikäyttöä, eikä kehoiteta toimimaan näin, vaan nimenomaan päinvastoin.

        Syyttäkää syyllisiä, älkää yleistäkö syyttelyänne syyttömiin.


      • Mariahejho
        haukut_väärää_puuta kirjoitti:

        On huomioitava eräs tärkeä seikka. Vaikka pahaa tehneet henkilöt ovat olleet esikoislestadiolaisia, niin se ei tarkoita että lestadiolaisuus olisi tällaisiin hirmutekoihin syypää. Syyllisiä ovat näitä tekoja tehneet henkilöt.

        Myös esikoislestadiolaisuuden keskellä kuten kaikissa muissakin ihmisryhmissä on seksuaalisesti traumatisoituneita, kieroon kasvaneita, ja lapsen asteelle seksuaalisessa kehityksessään jääneitä ihmisiä. Lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetystä saattaa tulla hyväksikäyttäjä, usein pedofiilit ovatkin kokeneet itse lapsina saman kohtalon.

        Sen sijaan esikoislestadiolaisuudessa ei opeteta seksuaalista hyvöksikäyttöä, eikä kehoiteta toimimaan näin, vaan nimenomaan päinvastoin.

        Syyttäkää syyllisiä, älkää yleistäkö syyttelyänne syyttömiin.

        haukut_väärää_puuta.
        Kiitos asiallisesta vastaustasi.

        Minun kirjoittamat mielipiteet koskee AINAA JA VAIN,
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        On kysymys sadottain ihmisistä.
        Vuosikymmeneen aikana monen tuhannen ihmiskohtalon tilanne.
        Olemme vasta alkuvaiheessa tämän laajan ja käsittämätön projektin kanssa.

        Minulla Ei ole koskaan mitään sanomista, Eikä minulle kuuluu olleenkaan puuttua kenenkään yksityishenkilön uskonnonasioihin, niin kauan kun niitä hoidetaan lain ja järjen mukaisesti.

        Lasten seksuaalisen hyväksikäyttöä Ei ole lain eikä järjenmukaista uskontoa.
        Ei edes Esik lest suudessa.

        En haukkuu Teitä seurakuntalaisia.
        Ei koskaan!!
        Teidän selän takana tapahtuu niin paljon likaista pahaa, samankaltaisesti Teidän Sakramenttiasisaan kanssa.
        Miksette vaaditte faktat pöytään?

        Miksi annatte Teidän ns johtoa käsitellä Teitä tämän inhimillisen tavalla??
        Onko Teidän tilanne seurakunnassa -nne todella niin tiukka Ettei voitte??

        Ei tämä ole pohjois Korea.
        Suomen maa ja Suomen maan lajit on koko kanssan suojelusta varten!!
        Miksi valitsitte olla Oikeusjärjestön ulkopuolella??

        Haukun Teidän ns saarnaajien ja lappien vastuuttoman ja käsittämätöntä tavalla hoitaa omien seurakuntien ja koko liikkeen todella vakavat lasten seks rikos asioita.

        MIKSEI OLE IMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS POLIISILLE JA VIRANOMAISILLE SEURATTU ESIKOIS LEST SUUDESSA?

        JUMALA SUOKOO SE SAARNAAJA TAI LAPPI JOKA EI VIELÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ 2016-10-03 A.D. ON SEN ASIAN TAJUNNUT.

        " Sen sijaan esik lest suudessa ei opeteta seksuaalista hyväksikäyttöä, eikä kehoita toimimaan näin, vaan nimenomaan päinvastoin".

        Jos olette saarnaaja, meillä on vielä vakavampi tilanne täällä meneillään.

        Miksi esik lest suuden saarnaajat ja lappit Ei otetaa huolia seksuaalisesti hyväksikäytettyjien uhriensa??

        MIKSI KÄSITTELETTE HAAVOITTUNEET UHRIT NIIN KUN ROTAN PASKAA??

        Miksi Esikois lest suuden lappit ja saarnaajat AINA ON KÄRÄJÄNOIKEUDESSA JA HOVIOIKEUDESSA PEDOFIILIEN PUOLESSA??
        E I K O S K A A N HAAVOITTUVIEN LAPSIEN PUOLESSA!!

        JEESUSHÄN ON LAPSIEN YSTÄVÄÄ!!

        VAI ONKO??


        MIKSI ON VAAN YKSI AINOA KERTAA YKSI HENKILÖ ON Y R I T T Ä N Y T OLLAA LAPSIEN TUKENA, JA SE EI ONNISTUNUT.
        HENKILÖ OLI NAINEN.
        JA LAPIN VANHINTEN VAIMO.

        "Syyttäkää syyllisiä, älkää yleistäkö syyttelyänne syyttömiin".

        Olen yrittänyt parhaalla tavalla selittää tän asian.
        Jos vielä on epäselvyyksiä, olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.


      • Diamonten

        Maria.
        Det är onöjdigt att försöka förklara.Det är hämskt men jag själv har försökt göra det bland dem som jag levt med.Det är onöjdigt.Jag kan göra bara det att jag ser att mina barn inte behöver lida av sådana galna saker som all slags våld.
        Det är just så som Mahatma Gandhi har tänkt redan länge sen.
        Gud ser allt.Han är barnens och de svagas vän.


      • Mariahejho
        Diamonten kirjoitti:

        Maria.
        Det är onöjdigt att försöka förklara.Det är hämskt men jag själv har försökt göra det bland dem som jag levt med.Det är onöjdigt.Jag kan göra bara det att jag ser att mina barn inte behöver lida av sådana galna saker som all slags våld.
        Det är just så som Mahatma Gandhi har tänkt redan länge sen.
        Gud ser allt.Han är barnens och de svagas vän.

        Diamonten.
        Hej igen, jag hoppas allt är bra med Dig.
        Tack för allt Du skriver /skrivit.
        Jo jag är gott känt med alla de tingen Du nämner.
        Skrivandet för min del följer en studie /dokumentation av tillståndernas gång.
        Skrämmande saker att följa vad oskyldiga människor ovetandes utsätts för.
        Önskar en fin höst vidare till Dig.


      • Hätäkädessä
        Mariahejho kirjoitti:

        haukut_väärää_puuta.
        Kiitos asiallisesta vastaustasi.

        Minun kirjoittamat mielipiteet koskee AINAA JA VAIN,
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        On kysymys sadottain ihmisistä.
        Vuosikymmeneen aikana monen tuhannen ihmiskohtalon tilanne.
        Olemme vasta alkuvaiheessa tämän laajan ja käsittämätön projektin kanssa.

        Minulla Ei ole koskaan mitään sanomista, Eikä minulle kuuluu olleenkaan puuttua kenenkään yksityishenkilön uskonnonasioihin, niin kauan kun niitä hoidetaan lain ja järjen mukaisesti.

        Lasten seksuaalisen hyväksikäyttöä Ei ole lain eikä järjenmukaista uskontoa.
        Ei edes Esik lest suudessa.

        En haukkuu Teitä seurakuntalaisia.
        Ei koskaan!!
        Teidän selän takana tapahtuu niin paljon likaista pahaa, samankaltaisesti Teidän Sakramenttiasisaan kanssa.
        Miksette vaaditte faktat pöytään?

        Miksi annatte Teidän ns johtoa käsitellä Teitä tämän inhimillisen tavalla??
        Onko Teidän tilanne seurakunnassa -nne todella niin tiukka Ettei voitte??

        Ei tämä ole pohjois Korea.
        Suomen maa ja Suomen maan lajit on koko kanssan suojelusta varten!!
        Miksi valitsitte olla Oikeusjärjestön ulkopuolella??

        Haukun Teidän ns saarnaajien ja lappien vastuuttoman ja käsittämätöntä tavalla hoitaa omien seurakuntien ja koko liikkeen todella vakavat lasten seks rikos asioita.

        MIKSEI OLE IMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS POLIISILLE JA VIRANOMAISILLE SEURATTU ESIKOIS LEST SUUDESSA?

        JUMALA SUOKOO SE SAARNAAJA TAI LAPPI JOKA EI VIELÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ 2016-10-03 A.D. ON SEN ASIAN TAJUNNUT.

        " Sen sijaan esik lest suudessa ei opeteta seksuaalista hyväksikäyttöä, eikä kehoita toimimaan näin, vaan nimenomaan päinvastoin".

        Jos olette saarnaaja, meillä on vielä vakavampi tilanne täällä meneillään.

        Miksi esik lest suuden saarnaajat ja lappit Ei otetaa huolia seksuaalisesti hyväksikäytettyjien uhriensa??

        MIKSI KÄSITTELETTE HAAVOITTUNEET UHRIT NIIN KUN ROTAN PASKAA??

        Miksi Esikois lest suuden lappit ja saarnaajat AINA ON KÄRÄJÄNOIKEUDESSA JA HOVIOIKEUDESSA PEDOFIILIEN PUOLESSA??
        E I K O S K A A N HAAVOITTUVIEN LAPSIEN PUOLESSA!!

        JEESUSHÄN ON LAPSIEN YSTÄVÄÄ!!

        VAI ONKO??


        MIKSI ON VAAN YKSI AINOA KERTAA YKSI HENKILÖ ON Y R I T T Ä N Y T OLLAA LAPSIEN TUKENA, JA SE EI ONNISTUNUT.
        HENKILÖ OLI NAINEN.
        JA LAPIN VANHINTEN VAIMO.

        "Syyttäkää syyllisiä, älkää yleistäkö syyttelyänne syyttömiin".

        Olen yrittänyt parhaalla tavalla selittää tän asian.
        Jos vielä on epäselvyyksiä, olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.

        Anteeksi nyt vaan mutta kielivaikeuksistako se johtuu että vedät sakramenttiasian tähän pedofiiliasiaan?? Tuntuu että kovalla vimmalla haluat syyttää koko seurakuntaa joidenkin synneistä. Teeskentelyltä kuulostaa 'anteeksi kielivaikeuksista'-!


      • Kiitos_tarkennuksesta
        Mariahejho kirjoitti:

        haukut_väärää_puuta.
        Kiitos asiallisesta vastaustasi.

        Minun kirjoittamat mielipiteet koskee AINAA JA VAIN,
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        On kysymys sadottain ihmisistä.
        Vuosikymmeneen aikana monen tuhannen ihmiskohtalon tilanne.
        Olemme vasta alkuvaiheessa tämän laajan ja käsittämätön projektin kanssa.

        Minulla Ei ole koskaan mitään sanomista, Eikä minulle kuuluu olleenkaan puuttua kenenkään yksityishenkilön uskonnonasioihin, niin kauan kun niitä hoidetaan lain ja järjen mukaisesti.

        Lasten seksuaalisen hyväksikäyttöä Ei ole lain eikä järjenmukaista uskontoa.
        Ei edes Esik lest suudessa.

        En haukkuu Teitä seurakuntalaisia.
        Ei koskaan!!
        Teidän selän takana tapahtuu niin paljon likaista pahaa, samankaltaisesti Teidän Sakramenttiasisaan kanssa.
        Miksette vaaditte faktat pöytään?

        Miksi annatte Teidän ns johtoa käsitellä Teitä tämän inhimillisen tavalla??
        Onko Teidän tilanne seurakunnassa -nne todella niin tiukka Ettei voitte??

        Ei tämä ole pohjois Korea.
        Suomen maa ja Suomen maan lajit on koko kanssan suojelusta varten!!
        Miksi valitsitte olla Oikeusjärjestön ulkopuolella??

        Haukun Teidän ns saarnaajien ja lappien vastuuttoman ja käsittämätöntä tavalla hoitaa omien seurakuntien ja koko liikkeen todella vakavat lasten seks rikos asioita.

        MIKSEI OLE IMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS POLIISILLE JA VIRANOMAISILLE SEURATTU ESIKOIS LEST SUUDESSA?

        JUMALA SUOKOO SE SAARNAAJA TAI LAPPI JOKA EI VIELÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ 2016-10-03 A.D. ON SEN ASIAN TAJUNNUT.

        " Sen sijaan esik lest suudessa ei opeteta seksuaalista hyväksikäyttöä, eikä kehoita toimimaan näin, vaan nimenomaan päinvastoin".

        Jos olette saarnaaja, meillä on vielä vakavampi tilanne täällä meneillään.

        Miksi esik lest suuden saarnaajat ja lappit Ei otetaa huolia seksuaalisesti hyväksikäytettyjien uhriensa??

        MIKSI KÄSITTELETTE HAAVOITTUNEET UHRIT NIIN KUN ROTAN PASKAA??

        Miksi Esikois lest suuden lappit ja saarnaajat AINA ON KÄRÄJÄNOIKEUDESSA JA HOVIOIKEUDESSA PEDOFIILIEN PUOLESSA??
        E I K O S K A A N HAAVOITTUVIEN LAPSIEN PUOLESSA!!

        JEESUSHÄN ON LAPSIEN YSTÄVÄÄ!!

        VAI ONKO??


        MIKSI ON VAAN YKSI AINOA KERTAA YKSI HENKILÖ ON Y R I T T Ä N Y T OLLAA LAPSIEN TUKENA, JA SE EI ONNISTUNUT.
        HENKILÖ OLI NAINEN.
        JA LAPIN VANHINTEN VAIMO.

        "Syyttäkää syyllisiä, älkää yleistäkö syyttelyänne syyttömiin".

        Olen yrittänyt parhaalla tavalla selittää tän asian.
        Jos vielä on epäselvyyksiä, olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.

        Ovatko esikoislestadiolaiset saarnaajat olleet oikeudessa pedofiilien puolella Norjassa?

        Jos näin on, niin silloinhan asia on selvä.


      • Mariahejho
        Hätäkädessä kirjoitti:

        Anteeksi nyt vaan mutta kielivaikeuksistako se johtuu että vedät sakramenttiasian tähän pedofiiliasiaan?? Tuntuu että kovalla vimmalla haluat syyttää koko seurakuntaa joidenkin synneistä. Teeskentelyltä kuulostaa 'anteeksi kielivaikeuksista'-!

        Hätäkädessä.
        Kiitos kysymystäsi.
        Ainoa toivoni on asiaallinen keskustelu. Tilanne on muutenkin liian pahaa.

        Ei yksikää ihminen valitsee vapaaehtoisesti minun tilanne.
        Ja varsinkin kun kysymys on Esik lest suuden johtoa vastaan.
        Siis Ei koskaan Teitä seurakuntalaisia vastaan!! Tämä on Erittäin tärkeää Kaikille ymmärtää.

        Kesällä 2014 olin kirjoittamassa jotain ihan muuta, tuli yhtäkkiä esiin hämmästyttäviä tiedotuksia. Otin heti yhteys poliisin ja viranomaisten kanssa, eri maissa.
        Elokuussa 2016 poliisi antoi tiedotuksia yleisölle Tysfjordin asiassa.
        Päätimme samanaikaisesti olla yleisön kanssa keskustelulla.

        On tärkeää muistaa että olen ulkopuolelta olevaa ihminen, joka yrittää ymmärtää ainakin jotain tästä, mikä on Esik lest suus yhteiskunnamme.
        Ja vuosi on 2016.

        Vertailen kaikki tilanteet ja tapahtumat ulkopuolella olevaa yhteiskuntaa kohtia.

        Ymmärrän todella hyvin jos se Teille seurakuntalaisille vaikutta niin että esim katson alas Teihin. Tai vastaava
        Tämä Ei ole olleenkaan tarkoitukseni
        En haukun Teitä vastaan.
        Ainoastaan johdolle vastaan. Jotka liian monissa asioissa menevät selkänne takana, tai suoraan valehtelevat Teitä kohtia. Niin kun esim Sakramenttiasiassa. En tiedän /ymmärrän siitä paljon, mutta yritän ainakin.

        Tämän saarnaajien ja lappien hiljaisuus asiassa ON hämmästyttävää!!
        Se on minulle ja monille muille ulkopuolelta seuraavia, peilikuva Teidän seurakuntalaisien tilanteesta
        Muistakaa nyt että kirjoitan AINA JA VAIN esik lest suuden haavoittuvien uhrien puolesta.
        Kaikille muille Jumalan siunausta elämässänne toivoen.

        Kielivaikeuksista riippumatta valitsin tämän kirjoittamiseen, keskrikpoliisin ja viranomaisten ehdolla.
        Toivon sait jotain selvää tästä. Jos Ei
        anna vaan tulla kysymyksiä. Yritän vastaa niin paljon kun on mahdollista.

        Hetki kerrallaan, ja eteenpäin.


      • Mariahejho
        Kiitos_tarkennuksesta kirjoitti:

        Ovatko esikoislestadiolaiset saarnaajat olleet oikeudessa pedofiilien puolella Norjassa?

        Jos näin on, niin silloinhan asia on selvä.

        Kiitos_tarkennuksesta.
        Kiitos kysymystäsi.

        Olet ihan oikeassa.
        Esik lest suuden hyväksikäytettyjä uhrien ja todistajien identiteettien suojelemista varten En kirjoitan tarkkalla mikä vuosi, paikkakunta tai maa on kysymyksessä.

        Ensimmäinen Oikeusdokumentti minä löysin koskee Odd Minden vastaus Hovioikeudessa Tuomarin kysymyksessä ;" Miten Sinä pidät seurata tämän maan lakit "?

        Odd Minden vastaus ;" Minä en tarvitsee seurata minkään maan lakeja, ainoastaan Jumalan laki ".

        Seuraava Oikeusdokumentti on
        Uhkailu kirjeen Esik lest suuden ja
        " Maailman lapsien " menossa Hovioikeuteen todistamassa esik lest suuden saarnaajan vastaan, lapsien seksuaalirikosasiassa.
        " Jos lähdette Oikeussaleihin todistamaan joudutte helvettiin ".

        Kirjeen Lähettäjät olivat ;
        Odd Minde
        Gunnar Persäter
        Ulf Bolsöy

        Muistaakseni kirjoitin tästä joskus 2016-08-14 Tysfjordin uhrien sivulla.
        Aika on minulle lyhyt täällä.
        Palaan Sinulle asiaan jos haluat.


      • teuta01
        Mariahejho kirjoitti:

        haukut_väärää_puuta.
        Kiitos asiallisesta vastaustasi.

        Minun kirjoittamat mielipiteet koskee AINAA JA VAIN,
        Oikeusjärjestön ulkopuolella olevia Esikois lest suuden lapsiryhmät.
        Haavoittuvien lapsien ja aikuisten puolesta.

        On kysymys sadottain ihmisistä.
        Vuosikymmeneen aikana monen tuhannen ihmiskohtalon tilanne.
        Olemme vasta alkuvaiheessa tämän laajan ja käsittämätön projektin kanssa.

        Minulla Ei ole koskaan mitään sanomista, Eikä minulle kuuluu olleenkaan puuttua kenenkään yksityishenkilön uskonnonasioihin, niin kauan kun niitä hoidetaan lain ja järjen mukaisesti.

        Lasten seksuaalisen hyväksikäyttöä Ei ole lain eikä järjenmukaista uskontoa.
        Ei edes Esik lest suudessa.

        En haukkuu Teitä seurakuntalaisia.
        Ei koskaan!!
        Teidän selän takana tapahtuu niin paljon likaista pahaa, samankaltaisesti Teidän Sakramenttiasisaan kanssa.
        Miksette vaaditte faktat pöytään?

        Miksi annatte Teidän ns johtoa käsitellä Teitä tämän inhimillisen tavalla??
        Onko Teidän tilanne seurakunnassa -nne todella niin tiukka Ettei voitte??

        Ei tämä ole pohjois Korea.
        Suomen maa ja Suomen maan lajit on koko kanssan suojelusta varten!!
        Miksi valitsitte olla Oikeusjärjestön ulkopuolella??

        Haukun Teidän ns saarnaajien ja lappien vastuuttoman ja käsittämätöntä tavalla hoitaa omien seurakuntien ja koko liikkeen todella vakavat lasten seks rikos asioita.

        MIKSEI OLE IMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS POLIISILLE JA VIRANOMAISILLE SEURATTU ESIKOIS LEST SUUDESSA?

        JUMALA SUOKOO SE SAARNAAJA TAI LAPPI JOKA EI VIELÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ 2016-10-03 A.D. ON SEN ASIAN TAJUNNUT.

        " Sen sijaan esik lest suudessa ei opeteta seksuaalista hyväksikäyttöä, eikä kehoita toimimaan näin, vaan nimenomaan päinvastoin".

        Jos olette saarnaaja, meillä on vielä vakavampi tilanne täällä meneillään.

        Miksi esik lest suuden saarnaajat ja lappit Ei otetaa huolia seksuaalisesti hyväksikäytettyjien uhriensa??

        MIKSI KÄSITTELETTE HAAVOITTUNEET UHRIT NIIN KUN ROTAN PASKAA??

        Miksi Esikois lest suuden lappit ja saarnaajat AINA ON KÄRÄJÄNOIKEUDESSA JA HOVIOIKEUDESSA PEDOFIILIEN PUOLESSA??
        E I K O S K A A N HAAVOITTUVIEN LAPSIEN PUOLESSA!!

        JEESUSHÄN ON LAPSIEN YSTÄVÄÄ!!

        VAI ONKO??


        MIKSI ON VAAN YKSI AINOA KERTAA YKSI HENKILÖ ON Y R I T T Ä N Y T OLLAA LAPSIEN TUKENA, JA SE EI ONNISTUNUT.
        HENKILÖ OLI NAINEN.
        JA LAPIN VANHINTEN VAIMO.

        "Syyttäkää syyllisiä, älkää yleistäkö syyttelyänne syyttömiin".

        Olen yrittänyt parhaalla tavalla selittää tän asian.
        Jos vielä on epäselvyyksiä, olkaa ihan vapaita kysymään tähän liittyviä asioista.
        Anteksi kielivaikeuksista.

        ESIKOISLETAADIOLAISUUDESSA.
        -
        MUOTO .ON SANAN TAIVUTUS-.


      • Hätäkädessä
        Mariahejho kirjoitti:

        Hätäkädessä.
        Kiitos kysymystäsi.
        Ainoa toivoni on asiaallinen keskustelu. Tilanne on muutenkin liian pahaa.

        Ei yksikää ihminen valitsee vapaaehtoisesti minun tilanne.
        Ja varsinkin kun kysymys on Esik lest suuden johtoa vastaan.
        Siis Ei koskaan Teitä seurakuntalaisia vastaan!! Tämä on Erittäin tärkeää Kaikille ymmärtää.

        Kesällä 2014 olin kirjoittamassa jotain ihan muuta, tuli yhtäkkiä esiin hämmästyttäviä tiedotuksia. Otin heti yhteys poliisin ja viranomaisten kanssa, eri maissa.
        Elokuussa 2016 poliisi antoi tiedotuksia yleisölle Tysfjordin asiassa.
        Päätimme samanaikaisesti olla yleisön kanssa keskustelulla.

        On tärkeää muistaa että olen ulkopuolelta olevaa ihminen, joka yrittää ymmärtää ainakin jotain tästä, mikä on Esik lest suus yhteiskunnamme.
        Ja vuosi on 2016.

        Vertailen kaikki tilanteet ja tapahtumat ulkopuolella olevaa yhteiskuntaa kohtia.

        Ymmärrän todella hyvin jos se Teille seurakuntalaisille vaikutta niin että esim katson alas Teihin. Tai vastaava
        Tämä Ei ole olleenkaan tarkoitukseni
        En haukun Teitä vastaan.
        Ainoastaan johdolle vastaan. Jotka liian monissa asioissa menevät selkänne takana, tai suoraan valehtelevat Teitä kohtia. Niin kun esim Sakramenttiasiassa. En tiedän /ymmärrän siitä paljon, mutta yritän ainakin.

        Tämän saarnaajien ja lappien hiljaisuus asiassa ON hämmästyttävää!!
        Se on minulle ja monille muille ulkopuolelta seuraavia, peilikuva Teidän seurakuntalaisien tilanteesta
        Muistakaa nyt että kirjoitan AINA JA VAIN esik lest suuden haavoittuvien uhrien puolesta.
        Kaikille muille Jumalan siunausta elämässänne toivoen.

        Kielivaikeuksista riippumatta valitsin tämän kirjoittamiseen, keskrikpoliisin ja viranomaisten ehdolla.
        Toivon sait jotain selvää tästä. Jos Ei
        anna vaan tulla kysymyksiä. Yritän vastaa niin paljon kun on mahdollista.

        Hetki kerrallaan, ja eteenpäin.

        Outo on edelleen syytös 'valehtelusta sakramenttiasiassa'.
        Monet kristityt Suomessa ovat asian kannalla, siis ovat odottaneet jo kauan sakramenttien ottoa omiin käsiin Suomessakin. Asialla ei mitään tekemistä pedofilian kanssa.

        Ihmettelen että onko asioiden hoidossa edetty asiallisella tavalla vai onko tarkoitus erityisesti mustamaalata vanhimpia? Tuntuu että heistä halutaan tehdä hirviöitä tai hirviöiden puolustajia-.


      • Mariahejho
        Hätäkädessä kirjoitti:

        Outo on edelleen syytös 'valehtelusta sakramenttiasiassa'.
        Monet kristityt Suomessa ovat asian kannalla, siis ovat odottaneet jo kauan sakramenttien ottoa omiin käsiin Suomessakin. Asialla ei mitään tekemistä pedofilian kanssa.

        Ihmettelen että onko asioiden hoidossa edetty asiallisella tavalla vai onko tarkoitus erityisesti mustamaalata vanhimpia? Tuntuu että heistä halutaan tehdä hirviöitä tai hirviöiden puolustajia-.

        Hätäkädessä.
        Kiitos kysymystäsi.

        Asiallisella tavalla hoitaa rikoksia Suomen lain mukaisesti, tai muiden maiden lain mukaisesti,
        On käyttää
        ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUTENSA!!


    • anders.kullin

      Det var en gång en fattig familj, som bestod av man, hustru ja två minderåriga barn. Antalet familjemedlemmar hade nog tidigare vartit större, men två äldre barn hade dukit för an svår epidemi, som härjat i trakten, osv...

    • teuta01

      EPÄILEN , ETTÄ YLLÄPIDOSSA ON TIUKKIS , JOKA ON SAANUT HERNEEN NENÄÄNSÄ ,ASIOIDEN TULTUA ESIIN , TAVALLA TAI TOISELA , HÄNEN
      PITÄÄ OLLA RONKKIMASSA , ASIOITA , TÄMÄ ON MINÚN NÄKEMYS
      TÄST' ASIASTA,SEN EI TARVITSE OLLA AINOA,MUTTA SE VOI OLLA
      MYÖS AINOA ,MIETTIKÄÄ SITÄ TYKÖNÄNNE. . . ..."

    • neitiABC

      Lentävien spagettihirviöiden suojelusenkelinä seuraan tätä tutkimuslinjaa ainakin vähän aikaa...

      • kontrastiliianiso

        ethän lennä liian matalalla etkä päivällä!

        ja varo sorsastajia.


      • neitiABC
        kontrastiliianiso kirjoitti:

        ethän lennä liian matalalla etkä päivällä!

        ja varo sorsastajia.

        Ehkäpä tämä lentotaso on passeli. Spagettihirviöt ovat tällä hetkellä hiljaa.


    • Varokaa_näitä_kristityt

      "Kirjeen Lähettäjät olivat ;
      Odd Minde
      Gunnar Persäter
      Ulf Bolsöy"

      Edellä mainitulta taholta on tullut vaikka minkälaista ihmisoppien kuraa Jeesuksessa vanhurskaiden Jumalan lapsien niskaan.

      Eli jos rikos on tapahtunut ja kristitty on ollut uhrina, tai näkemässä rikoksen, silloin hänen velvollisuutensa on olla oikeuden puolella.

      Ja kadotustuomioiden lausuminen on ihmisiltä kokonaan kielletty Jumalan sanasda. Jumala on ainoa joka voi tuomita kadotukseen, eivät ihmiset.
      Älkää siis uskoko sellaisia ihmisiä jotka lausuvat kadotustuomioita.

      • teuta01

        NOISTA NIMISTÄ ON KOHTÄ GP:stä PÄÄSTY EROON. (SYÄPÄ)
        MINDE ON KOVA KANTO ,MUTTA EIKÖ TAIVAANISÄ SEN TALTUTA.
        -
        BOLSOY ON VASTA VÄHÄN YLI 50 EN TIEDÄ . VOI OLLA VIELÄ 20
        VUOTTA REMMISSÄ. PAHASSA TAPAUKSESSA. HÄN HEITTI JOULUNA
        HETULAA KUINKA HE TUTKIVAT PYHÄÄ HENKEÄ . KUKIN MENE OMAAN HUONEESEEN OTTA VIHKON MUKAANSA J A KYNÄN ,JA KIRJOITTAA KAIKEN YLÖS JOTA SILLOIN MIELEEN TULEE.
        -
        SEKÄ SEN JÄLKEEN VERTAILEVAT SAAMIAAN ASIOITA .OLEN VARMA ETTÄ NIIN EI PYHÄ HENKI TOIMI.. VAAN PYHÄ HENKI KULKEE TUULEN LAILLA , HUMINAN SINÄ KUULET MUTTA ET TIEDÄ MISTÄ HÄN , TULEE JA MIHIN HÄN MENEE. HENKI LIIKKUU MISSÄ TAHTOO. JA
        ILMESTYY KENELLE HÄN TAHTOO..

        -


      • aikastööttööttouhua
        teuta01 kirjoitti:

        NOISTA NIMISTÄ ON KOHTÄ GP:stä PÄÄSTY EROON. (SYÄPÄ)
        MINDE ON KOVA KANTO ,MUTTA EIKÖ TAIVAANISÄ SEN TALTUTA.
        -
        BOLSOY ON VASTA VÄHÄN YLI 50 EN TIEDÄ . VOI OLLA VIELÄ 20
        VUOTTA REMMISSÄ. PAHASSA TAPAUKSESSA. HÄN HEITTI JOULUNA
        HETULAA KUINKA HE TUTKIVAT PYHÄÄ HENKEÄ . KUKIN MENE OMAAN HUONEESEEN OTTA VIHKON MUKAANSA J A KYNÄN ,JA KIRJOITTAA KAIKEN YLÖS JOTA SILLOIN MIELEEN TULEE.
        -
        SEKÄ SEN JÄLKEEN VERTAILEVAT SAAMIAAN ASIOITA .OLEN VARMA ETTÄ NIIN EI PYHÄ HENKI TOIMI.. VAAN PYHÄ HENKI KULKEE TUULEN LAILLA , HUMINAN SINÄ KUULET MUTTA ET TIEDÄ MISTÄ HÄN , TULEE JA MIHIN HÄN MENEE. HENKI LIIKKUU MISSÄ TAHTOO. JA
        ILMESTYY KENELLE HÄN TAHTOO..

        -

        Onko joku pyytämällä pyytänyt sinua laittamaan kaikki tieto, mitä vähänkään saat, julki tänne palstoille? Esimerkiksi ihmisten sairauksista. Oli miten oli? Ihmettelen!


      • ihmeelistätouhua

        Sitähän täällä on aiemminkin päivitelty!!!


      • teuta01
        aikastööttööttouhua kirjoitti:

        Onko joku pyytämällä pyytänyt sinua laittamaan kaikki tieto, mitä vähänkään saat, julki tänne palstoille? Esimerkiksi ihmisten sairauksista. Oli miten oli? Ihmettelen!

        EI , MUTTA MINUA OTTAA PANNUUN , TEIDÄÄN SEKOILUT, OIKEUDESTA JA LUULETTE OLEVANNE VAIN IHMIJUMALAN,
        PÖNKITTÄJIÄ , ETTE HUOMAA ETTÄ FIKSUUTENNE ON TEE-
        NNÄISTÄ . JA TAITAA PYSYÄKKIN. KOKO AIKA..."


      • jatkasiltivaan
        teuta01 kirjoitti:

        EI , MUTTA MINUA OTTAA PANNUUN , TEIDÄÄN SEKOILUT, OIKEUDESTA JA LUULETTE OLEVANNE VAIN IHMIJUMALAN,
        PÖNKITTÄJIÄ , ETTE HUOMAA ETTÄ FIKSUUTENNE ON TEE-
        NNÄISTÄ . JA TAITAA PYSYÄKKIN. KOKO AIKA..."

        No hyvä sitten. Vältätkö vastaisuudessa ainakin mainitsemasta toisten terveysasioista. Katsomme tämän kerran vielä läpi sormien.


      • TEUTA007
        jatkasiltivaan kirjoitti:

        No hyvä sitten. Vältätkö vastaisuudessa ainakin mainitsemasta toisten terveysasioista. Katsomme tämän kerran vielä läpi sormien.

        MITÄHÄN TE VOLISITTE TEHDÄ. KUN TE ANNATTE LUPAA .
        ETTEHÄN TE OLE MITÄÄN LUVANANTAJIA. SILLÄ NE ON !
        .
        ÖVERVAGNING J A SEN LONKEROT- SIIS MUSTEKALA,
        TURSAS. TAHI JOKU MUU MERIHIRVIÖ. . . "


      • nöyrinmielinvaan
        TEUTA007 kirjoitti:

        MITÄHÄN TE VOLISITTE TEHDÄ. KUN TE ANNATTE LUPAA .
        ETTEHÄN TE OLE MITÄÄN LUVANANTAJIA. SILLÄ NE ON !
        .
        ÖVERVAGNING J A SEN LONKEROT- SIIS MUSTEKALA,
        TURSAS. TAHI JOKU MUU MERIHIRVIÖ. . . "

        Kylläpäs me ollaan luvanantajia. Valvomme visusti touhujasi, ettäs pysyisit edes joltisesti kaidalla tiellä. Valvomme myös ettei kukaan vaan lähtisi ns. vit........n sinulle ongelmallisten kirjoittelujesi myötä. Ollaan nätisti nyt vaan.


      • TEUTATESS
        nöyrinmielinvaan kirjoitti:

        Kylläpäs me ollaan luvanantajia. Valvomme visusti touhujasi, ettäs pysyisit edes joltisesti kaidalla tiellä. Valvomme myös ettei kukaan vaan lähtisi ns. vit........n sinulle ongelmallisten kirjoittelujesi myötä. Ollaan nätisti nyt vaan.

        ""VALVOVA "
        KIITOS VAAN ," KAARANYT JO ITTELLESKIN, SANOI RYHMY.
        KUN KIPINÄ LÄMMITTI 6 PAKILLISTA VETTÄ AAMUSAJUKLSI .
        J A PÄÄSTI SIINÄ ,PAUKUN HAMPAARTROMASTA.


      • nöyrinmielinvaan
        TEUTATESS kirjoitti:

        ""VALVOVA "
        KIITOS VAAN ," KAARANYT JO ITTELLESKIN, SANOI RYHMY.
        KUN KIPINÄ LÄMMITTI 6 PAKILLISTA VETTÄ AAMUSAJUKLSI .
        J A PÄÄSTI SIINÄ ,PAUKUN HAMPAARTROMASTA.

        Hyvin vastasit taas! Olet aika helposti provosoitavissa, mutta ei se mitään, länteen itään.


    • MääMääKaritsa

      Kun saarnaaja sanoo oikeudessa, että Ruotsin laki ei koske häntä, pitäisi ihmisten jo herätä.
      Samalla tavalla lakia ja totuutta halveksimalla tapahtui myös sakramenttien kaappaus.
      Ei se ihme ole, että monet kristityt ovat asian puolella. Tietämättmömiä reppanoita on paljon. Lappareiden valta perstuu siihen, etteivät ihmiset tunne edes kristinopin perusasioita.
      Onneksi olen vapaa näistä lapinvanhimmista.
      Pedofiilit on syytä saattaa poliisin tietoon, samoin ripin varjolla pahuutta puolustavat vanhimmat ja saaraajat.

      • 97779

        Kitarat esiin sullekin


    • MariahejhoTahtooVihaa

      Tämä mariahejhon viha kristillisyyttä ja saarnaajia kohtaan on silmiin pistävää!

      Kyse EI ole pedofilien uhrien puolustamisesta, vaan ainoastaan vihasta kristillisyyttä kohtaan!

      Ennen kaikkea ruotsinlapin saarnaajia kohtaan.

      Se ei auta vähääkään NORJAN pedofilien uhreja, että tämä vihaa täynnä oleva ruotsalainen ihminen täällä syyttää ruotsinlapin saarnaajia ja koko lestadiolaisuutta, saati ottaa kantaa sakramentteihin SUOMEN keskustelupalstalla!

      • Miksi_valehtelet

        MariahejhoTahtooVihaa
        24.10.2016 1:53

        Kuuntele nyt mäntti edes hetken, että ymmärtäisit mitä sinulle tällä palstalla on näistä asioista kerrottu! Ellei kiinnosta kuunnella, niin älä ota kanntaa.

        Vihaa sitä, että uskovaksi tunnustautuvan liikkeen johtajat kehoittavat salaamaan seksuaalirikoksia, - uhrien vahingoksi.

        Tämä ei ole kristillisyyden vihaamista, vaan synnintekojen salaamisen vihaamista, joka on aivan oikein.


      • TotuudenTukiPylväs
        Miksi_valehtelet kirjoitti:

        MariahejhoTahtooVihaa
        24.10.2016 1:53

        Kuuntele nyt mäntti edes hetken, että ymmärtäisit mitä sinulle tällä palstalla on näistä asioista kerrottu! Ellei kiinnosta kuunnella, niin älä ota kanntaa.

        Vihaa sitä, että uskovaksi tunnustautuvan liikkeen johtajat kehoittavat salaamaan seksuaalirikoksia, - uhrien vahingoksi.

        Tämä ei ole kristillisyyden vihaamista, vaan synnintekojen salaamisen vihaamista, joka on aivan oikein.

        Eläpä puhu paskaa.
        Sellaiseen ne ei ole ketään kehoittanut!

        Tämä "mariaheijho" vaan tuntee vihaa niitä kohtaan ja yrittää hajoittaa ja murtaa elävää kristillisyyttä ja seurakunnan luottamusta saarnaajiin!

        Pedofiilit tuomitaan ja otetaan kiinni norjassa, ilman ruotsin ja suomenkin kristityitä, saati ilman netti palstojen vihapuheita ruotsin saarnaajoa kojtaan, joita tämä "mariahejhoo" kristillisyyden vihassaan pitää yllä...


      • tupajumi_pylväässä

        Paineet nousee. Päästä välillä ulos. Noin.


    • timangiako

      Onko minussa jotakin vialla, kun alan jo ymmärtää ruottia, vaikken oo koskaan sitä osannut? Teutan jutuista en ymmärrä mitään, kirjiittaako se jollakin sodanaikaisella enigmalla, joka sakuilta jäi tänne? Korjaan, kirjoittaako.

    • Tuliko_selväksi

      Tarviiko sun ymmärtää Teutan viestejä?

      Riittää, että ymmärrät olla jatkuvasti vittuilematta!

    • antaa-hänen-olla

      Tämän "merihanhen" kirjoitelmat ovat vastenmielistä luettavaa joka suhteessa, puolustelematta ketään. Kun lukijat vielä ruokkivat häntä omaa uteliaisuuttaan, kirjoitettua aihetta kohtaan, niin se kirjotustulvan saa (sai) aikaan "merihanhen" taholta.

      • Entinen mariahejho, tällä kerta "merihanhen"

        Nimitellään toisianne Saatanan lapseksi.
        Meille "maailmanlapsille" tämä EI näyttää hyvin kristillistä.
        Vanhinten ja saarnaajien jatkuvan vallan riitelemistä hajoittaa Lest liikkeen haarasta toiseen.
        EI se ole hyvän Jumalan siunauksella.
        Meillä on armon vuosi 2017 , ollaan nyt tullut 40 eri haaraa.Me Jumalan lapset, te saatanan lapset.

        Liikkeessä on lapsia,ja niitä on monta,tietyistä syistä, nuorisoa joka kasvaa tässä hajoittavan ja vallanhimoisa ympäristössä.

        Ei missään kuulemme saarnaajien keskusteluja niiden haavoittuvien nuorukaisten huolenpidosta.

        Suomen 140 Esik lest liikkeen saarnaajista, montako on valmis tulla asialliseen keskusteluunkanssani Suomen tullessani?

        Montako teistä joka on hyvin asiaallisesti kiinnostavia asiasta,pienten lapsien hyväksikäytetyksien/väkivaltauhrien tilanteista huolenpidosta, ovat valmiita tavata minut Suomessa ?
        EI yleellisellä foorumillä.
        Voimme asiallisesti suunitella miten tämä voi saada toimeen.

        Lähtökohta keskusteluista tulee olemaan;
        Esik lest liikkeen lapsirikosasiasta ruvetaan keskustella Suomen rikoslain mukaisesti.
        Valitettavasti pitäisi lopettaa tähän. Olen keskellä toisen asian.
        Nyt ainakin tiedän että Suomessa on asiaallisen kiinostus .
        Yritän lukea tämän palstan enemmän.

        Olemme valtavan työmäärän keskellä.Pyydämme esirukouksia siihen.
        Suunnittelemme/rakentamme 5 kielen nettisivu ,näistä asioista.
        Suomen,Ruotsin,Norjan Saamen ja Englannin kielellä.

        Maimme rikoslain mukaista työtä,Lestadiolaisliikkeen lapsirikosuhrille.
        Siis ILMOITTAUTUMISVELVOLLISUUS POIS LESTADIOLAISLIIKKEEN SYNTILISTASTA, 40 haaroineen.

        Rohkeutta ja hyvän Jumalan siunausta meille kaikille.


    • MääMääLammas

      Kaikki te, jotka mollaatte Mariahejhoa, olette samalla tavalla esikoisuuden uhreja.
      Te pelkäätte totuutta ja asioiden tuloa valkeuteen.
      "Kaikki se on ilmi tuleva, koska se valkeudelta rangaistaan"

      Esikoislestadiolaisuuden kriisi on totuuskriisi.
      Sakramenttiseparatismi perustuu siihen, että pikkusaarnaajat ja kristityt eivät tunne Raamattua.
      Suomessa on eräs saarnaaja syylistynyt seksuaaliseen hyväksiyttöön. Asia jäi hoitamatta kun se piilotettiin ripin taakse. Se on väärää moraalia.

      Du skulle berätta dina erfarenheter åt Helsingin Sanomat ell TV2, eller TV 1 A-Studio.

      • TotuudenTukiPylväs

        Ei me totuuta pelätä.
        Vaan me vaaditaan totuutta!

        Me halutaan todisteita tuon pellen solvauksille, mutta niitä tällä pelle heijahoolla ei oo antaa!


      • tunnistan_äänesi
        TotuudenTukiPylväs kirjoitti:

        Ei me totuuta pelätä.
        Vaan me vaaditaan totuutta!

        Me halutaan todisteita tuon pellen solvauksille, mutta niitä tällä pelle heijahoolla ei oo antaa!

        Sinulla on paljon anteeksipyydettävää siinä vaiheessa kun asiat selviävät, kaidantienkulkija.


      • TotuudenTukiPylväs
        tunnistan_äänesi kirjoitti:

        Sinulla on paljon anteeksipyydettävää siinä vaiheessa kun asiat selviävät, kaidantienkulkija.

        Asiat selviävät?
        Selviähän ne jo on.
        Tuskinpa hällä paljoakaan anteeks pyydettävää on, verraten näihin paskan puhujiin ja esikoislestadiolaisten vihaajiin.


      • PLO1K

        TotuudenTukiPylväs

        Mariahejho, tällä kertaa "pelle heijahoolla", "paskan puhujiin ja esikoislestadiolaisten vihaajiin"

        Miksi vaaditte totuutta "maailmanlapselta","sielunvihollisenlapselta","saatananlapselta" ?

        Miksei teidän niin rakkailta saarnaajilta ?

        Ei minun kirjoitukset koskee teitä seurakuntalaisia,on uskonvapaus sekä sanan vapaus jokaiselle kansalaiselle meidän maissa.
        Ainoastaan teidän saarnaajien pimeämiseen liikkeen haavoittuvilta lapsirikosuhrilta, olen päättänyt että tästä pitäsi tulla muutos.
        Se muutos on parhaillaan menellään.Suomen laki on AINA ensimmäsenä Suomessa,ja samalla tavalla muissa maissa.

        Liikkeenne lapsirikosuhrille ;"Totalförbud att föra saken vidare" ; Lapin vanhimmilta
        "Täysin kielettyä puhua asioista eteenpäin";lapin vanhimmilta,
        samanaikaisesti kun liikkeenne pedofiileille/pedofiilisaarnaajille sarnataan ... kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä.
        Tämä on jatkuva tilanne meneillään.
        "Kristityn paikka EI ole vankilassa"
        "Synnit on Jeesuksen nimessä armon meren pohjalla",saarnaajien kautta.
        "Vanhaa linjaa ON seurattavaa", tarkoittaa ILMOITTAUTUMISVELLVOLLISUUS SYNTILISTASSA.

        Olemme myös katsomassa tilanne uskonnon kautta
        kieletty homoseksuaalisuus /pedofiilia, kohti laajaa ja erittän vakavaa väkivalta rikollisuus näille mainittuja lapsirikosryhmille vastaan.

        Tämä EI riittää traumatusoitulle lapsille.Tämä traumaa kasvaa isommaksi vuosien myötä näille uhreille.
        Maimme Lastenrikostutkimuksien kautta saamme nyt tietoja kuinka laaja ja millä ryhmille nämä lapset/nyt aikuisia liittyy.

        "Joudutte helvettiin jos menette oikeussalehin todistamaan"
        Tämä on se kohta joka meediassa puhutaan "suljetusta huoneeksi", lahkolaisuus, ihmisoppia, Raamatun vastainen saarnaaminen ... ...
        Ja justiin tästä kohdasta on tulemassa paljon kirjoitettua aikoja kun tulee.

        Liikkeenne lapsirikosuhrit eivät itse jaksaa kantaa saarnaajien synnit.
        Siksi on tärkein saada tehty 5-7 kielen tiedotus Nettisivu tästä teemasta.
        Suomen, ruotsin, norjan, saamen 3 kielellä ja englannin kielellä.

        Rohkeutta ja hyvän Jumalan siunaus meille kaikille


    • MääMääKaritsa

      Te pelkäätte totuutta, koska koko seurakuntanne pelkää totuutta.
      Se on tuhoon vihitty yhteisö, jossa sen eksytetyt syyntakeettomat rivikristiyt
      munaavat itsensä ja liikkeensä täällä alatyylisellä nimittelyllä tms.
      Pedofiiliaskandaali sai alkunsa Kiirunasta.
      Tästä norjalaisesta skandaalista on siellä kirjoitettu lehdissä. Oli oikein saarnaaja Fagerjordin valokuvakin.
      Lopettakaa tuo vihamielinen nimittely.

    • timangiako

      Ei mennyt perille. Kenelle ja mitä olen muka vittuillut? Miksi käytät noin rumaa sanaa totisten uskovien palstalla, oletko maallistunut vai vaivaako sinua lihanhimo lammashuoneessa raatelevaisten susien tavoin? Korvasyyhystä ainakin kärsit. Ällär hyyr. Katopas, osaan jo kirjoittaakin ruottiksi! Teutan tekstejä en ymmärrä vieläkään, vaikka hän näyttääkin vaienneen tänä aamuna. Seurakunnassaan.

    • Itse-pää-piru

      Missä on MARIAHEJHO?

      Hänenhän piti todistaa puheensa vanhimpia vastaan???

      Ei tainnut olla perää hänen paskan jauhannassaan!?!?!

    • Jag skulle också gärna höra hur sakerna har utvecklats vidate. Anklagelsernavar ganska hårda så kunde man förvänta att hon skulle berätta något mera, eller dra tillbaka sina ord.

      V.g. svara.

      • Ei ne poistettu ole, vaan ne on historiassa kaukana
        noin, 100 sivun jälkeen näin niitä selailessani muistia.
        -


      • kaipausonsuuri
        teuta01 kirjoitti:

        Ei ne poistettu ole, vaan ne on historiassa kaukana
        noin, 100 sivun jälkeen näin niitä selailessani muistia.
        -

        Luultiin jo että olet jossain turhuuden teillä, kun ei mitään kuulu.
        Olit kuitenkin "täällä", mikä helpotus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe