seksuaalisen markkina-arvon laskeminen kovinkin alas johtaa aina mielenterveysongelmiin ja jopa poliittiseen radikalisoitumiseen? Onko ihminen lopulta aina sitä mieltä, että suosio vastakkaisen sukupuolen parissa on tärkeintä?
Onkohan sittenkin niin, että
Provokatkys
8
88
Vastaukset
- munaapilluun
monet kouluampujatkin ovat olleet neitsyitä
- Provokatkys
Toisaalta jos kaunis nainen on neitsyt, hän tuskin tuntee tarvetta radikalisoitumiseen.
- salaampujansiitin
Provokatkys kirjoitti:
Toisaalta jos kaunis nainen on neitsyt, hän tuskin tuntee tarvetta radikalisoitumiseen.
se nainen olisi jokamiehen tähtäimessä ;)
- yhtätyhmävastaus
aina? no kokeile ja tule kertomaan tännekin
- truetrue
on.
- emmeolesamanlaisia
Ei mun mielestä se ole niin. Itseni mukaan lukien tiedän monia ikäisiäni naisia jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä ilman miestä. Niin oli oma äitini ja mummikin.
- Perkele_
Markkina-arvo kuuluu pörssiin eikä ihmisten kuvailuun.
- Hätähätävilkku
Sos Sos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372