Omaishoitajilta, viedään tuhkatkin pesästä ! toivoo" että ne päättäjät, joutuvat itse ja heidän perheensä, elämään ruuantähteillä lopun elämänsä ja kyttäämään leipäjonossa vanhaa leipää !
Kiitos vaan KELA'n ja soskun päättäjille!
Sairasjaköyhä
1
201
Vastaukset
- radikalisointia
Olen itse sairas ja köyhä entinen työssä sairastunut hoitaja (ei ole hyvä asema meilläkään, pitää käydä roskalaatikkojen pohjan kautta, ennenkuin saa apua).
Joka tapauksessa näin aikanaan työssäni, miten pari miespuolista omaishoitajaa teki reippaan tempun. Toi vaimonsa lomapaikalle hoitoon ja jätti hakematta pois. Turha kenenkään on itseään sairastuttaa tai tappaa toista hoitamalla, jollei sitä itse halua. Jos järjestelmä kannustaa laitoshoitoon, niin sitten kannattaa osoittaa asia. Etuudet kasvavat taas, kun laitoshoidon taakka käy liian raskaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174