Omaishoitajilta, viedään tuhkatkin pesästä ! toivoo" että ne päättäjät, joutuvat itse ja heidän perheensä, elämään ruuantähteillä lopun elämänsä ja kyttäämään leipäjonossa vanhaa leipää !
Kiitos vaan KELA'n ja soskun päättäjille!
Sairasjaköyhä
1
196
Vastaukset
- radikalisointia
Olen itse sairas ja köyhä entinen työssä sairastunut hoitaja (ei ole hyvä asema meilläkään, pitää käydä roskalaatikkojen pohjan kautta, ennenkuin saa apua).
Joka tapauksessa näin aikanaan työssäni, miten pari miespuolista omaishoitajaa teki reippaan tempun. Toi vaimonsa lomapaikalle hoitoon ja jätti hakematta pois. Turha kenenkään on itseään sairastuttaa tai tappaa toista hoitamalla, jollei sitä itse halua. Jos järjestelmä kannustaa laitoshoitoon, niin sitten kannattaa osoittaa asia. Etuudet kasvavat taas, kun laitoshoidon taakka käy liian raskaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059