UNKARI SANOI KYLLÄ PAKOLAISILLE!

MamujaUnkariinKiitos

Ainoastaan 43% unkarilaisista viitsi äänestää pakolaisäänestyksessä, jolloin äänestyksen tulos ei ole laillinen. Käytännössä siis Unkari sanoi KYLLÄ EU:n kiintiöpakolaisille.

16

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansanääni

      Forssan nuorten vastarinta FNV ajoi väkivaltaiset matut ja VOK:in pois.
      100%

      • sopimuspäättyi

        Ei ajanut usko jo. Forssan vastaanottokeskus oli vain MÄÄRÄAIKAISELLA vuokrasopimuksella vuokrattu ja tuo sopimus päättyi ajallaan. SPR palautti tilat alkuperäiselle omistajalleen. Jokainen vastaanottokeskus on aina väliaikainen ratkaisu ja ne tilat luovutetaan takaisin oikeille omistajilleen kun vuokrasopimukset päättyvät. Tällä estetään isänmaallisia öyhöttäjiä vaatimasta vapautuvia vastaanottokeskuksia kodittomien käyttöön kun koulut palautetaan kouluiksi ja muut rakennukset omiin käyttötarkoituksiinsa.


      • joka.kerta
        sopimuspäättyi kirjoitti:

        Ei ajanut usko jo. Forssan vastaanottokeskus oli vain MÄÄRÄAIKAISELLA vuokrasopimuksella vuokrattu ja tuo sopimus päättyi ajallaan. SPR palautti tilat alkuperäiselle omistajalleen. Jokainen vastaanottokeskus on aina väliaikainen ratkaisu ja ne tilat luovutetaan takaisin oikeille omistajilleen kun vuokrasopimukset päättyvät. Tällä estetään isänmaallisia öyhöttäjiä vaatimasta vapautuvia vastaanottokeskuksia kodittomien käyttöön kun koulut palautetaan kouluiksi ja muut rakennukset omiin käyttötarkoituksiinsa.

        100% remontin jälkeen. Kaikki on sen jälkeen kunnostettava.


    • Älä.manipuloi

      Tulos oli ehdottomasti ei maahanmuutolle. Muustahan ei ole faktaa. Vain mielipuolet pyrkivät tulkitsemaan niitä,jotka eivät äänestäneet
      Kuka meillä olisi presidentti jos kaikki olisivat äänestäneet? Entä pääministeri? Hallitus? Kunnanvaltuustot? jne

    • Myöntymisen_merkki

      Tuppisuuneitien sanomattomuus lasketaan jonkin sanomiseksi?

      Loistavaa, tulkitsenpa itsekin tuollaista positiivisen merkkinä sitten lauantaina!

    • vitunlesbo

      Se saa niin nauramaan, hyvin tanakka, ei tanakka vaan vahvatekoinen, intiaani sitten kusi muroihinne.

      Mites vaalit?

      Se mietityttää, paniko se saatana muijaani? Haa, haa, haa.....

    • Aivanmahtavaunkari

      Noista äänestäneistä 95 % sanoi ei matuille joten revippä siitä persesilmä ! Unkari sanoi siis jyrkän EI ! Suvakit eivät äänestäneet sillä tiesivät häviävänsä jokatapauksessa ja pelasivat sen varaan että vaalit mitätöidään !

    • mallia.suomeen

      Unkari on upea kansallismielinen valtio!

      • mistä.EU.oppinsa.hakee

        "Puolueemme perinteisiin kuuluu taistella kaikkea kapeakatseista kansallismielisyyttä, šovinismia, nurkkapatriotismia, sionismia ja antisemitismiä vastaan missä tahansa muodossa ne ilmenevätkään. Me pysymme uskollisina tälle perinteelle. Meidän pitkä kokemuksemme osoittaa, että kansalliset asenteet voidaan tehokkaasti korvata lujalla internationalismilla, internationalistisella koulutuksella."

        Mihail Gorbatšov:
        Perestroika ja uusi ajattelu (s. 133)
        WSOY, 1987


      • monikulttuurisuuskaunis
        mistä.EU.oppinsa.hakee kirjoitti:

        "Puolueemme perinteisiin kuuluu taistella kaikkea kapeakatseista kansallismielisyyttä, šovinismia, nurkkapatriotismia, sionismia ja antisemitismiä vastaan missä tahansa muodossa ne ilmenevätkään. Me pysymme uskollisina tälle perinteelle. Meidän pitkä kokemuksemme osoittaa, että kansalliset asenteet voidaan tehokkaasti korvata lujalla internationalismilla, internationalistisella koulutuksella."

        Mihail Gorbatšov:
        Perestroika ja uusi ajattelu (s. 133)
        WSOY, 1987

        Kommunismin kaunis puoli oli nimenomaan internationalismi ja rasismin vastustaminen sen kaikissa muodoissa. Kommunismi on yleismaailmallinen idea.


    • Unkarin rakentama aita Serbian rajalle valmistui.Poliisit valvoo rajaa sotilaiden
      avustuksella.Pysäyttävät joka ikisen kehitusmaalaisen,joka ilman papereita yrittää tulla.Onko tämä tulkittavissa jollain kikalla "kyllä pakoloisille"politiikaksi?

    • Nukkuvanmyönnytys

      Eikö Demokratia perustu äänestämiseen. Ne jotka eivät äänestäneet antoivat vallan niille jotka äänestivät. Äänestäneistä 95 sanoi EI matuille. Eihän Suomessakaan lasketa nukkuneiden ääniä. Aloittajavajakki ei tajua perusasioita.

      • Näin se menee oikeassa demoktratiassa äänestyksen tuloksen mukaan menään.
        Äänestämättä jättäneet voivat pitää turpansa tukossa pulinat pois. Suomeen on vaadittava sitova kansanäänestys " maahanmuutosta ". Eilen eduskunnassa puhuttiin juuri demoktratian toteutumisesta kansan äänestyksellä. Miksi ei uskalleta järjestää sitä kansanäänestystä ??? Että silleen.


    • wdqwdwd

      Aloittajan logiikan mukaan suomi sanoi siis käytännössä ei eu:lle kun eurovaaleissa 2014 äänestysprosentti oli suomessa 40,9%.

      • Suvakki ja hyysäri päättäjät eivät uskalla järjestää sitovaa kansanäänestystä Suomessa tästä " Maahanmuutosta ". Että silleen.


      • että_silleen

        että_silleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe