Ainoastaan 43% unkarilaisista viitsi äänestää pakolaisäänestyksessä, jolloin äänestyksen tulos ei ole laillinen. Käytännössä siis Unkari sanoi KYLLÄ EU:n kiintiöpakolaisille.
UNKARI SANOI KYLLÄ PAKOLAISILLE!
16
131
Vastaukset
- kansanääni
Forssan nuorten vastarinta FNV ajoi väkivaltaiset matut ja VOK:in pois.
100%- sopimuspäättyi
Ei ajanut usko jo. Forssan vastaanottokeskus oli vain MÄÄRÄAIKAISELLA vuokrasopimuksella vuokrattu ja tuo sopimus päättyi ajallaan. SPR palautti tilat alkuperäiselle omistajalleen. Jokainen vastaanottokeskus on aina väliaikainen ratkaisu ja ne tilat luovutetaan takaisin oikeille omistajilleen kun vuokrasopimukset päättyvät. Tällä estetään isänmaallisia öyhöttäjiä vaatimasta vapautuvia vastaanottokeskuksia kodittomien käyttöön kun koulut palautetaan kouluiksi ja muut rakennukset omiin käyttötarkoituksiinsa.
- joka.kerta
sopimuspäättyi kirjoitti:
Ei ajanut usko jo. Forssan vastaanottokeskus oli vain MÄÄRÄAIKAISELLA vuokrasopimuksella vuokrattu ja tuo sopimus päättyi ajallaan. SPR palautti tilat alkuperäiselle omistajalleen. Jokainen vastaanottokeskus on aina väliaikainen ratkaisu ja ne tilat luovutetaan takaisin oikeille omistajilleen kun vuokrasopimukset päättyvät. Tällä estetään isänmaallisia öyhöttäjiä vaatimasta vapautuvia vastaanottokeskuksia kodittomien käyttöön kun koulut palautetaan kouluiksi ja muut rakennukset omiin käyttötarkoituksiinsa.
100% remontin jälkeen. Kaikki on sen jälkeen kunnostettava.
- Älä.manipuloi
Tulos oli ehdottomasti ei maahanmuutolle. Muustahan ei ole faktaa. Vain mielipuolet pyrkivät tulkitsemaan niitä,jotka eivät äänestäneet
Kuka meillä olisi presidentti jos kaikki olisivat äänestäneet? Entä pääministeri? Hallitus? Kunnanvaltuustot? jne - Myöntymisen_merkki
Tuppisuuneitien sanomattomuus lasketaan jonkin sanomiseksi?
Loistavaa, tulkitsenpa itsekin tuollaista positiivisen merkkinä sitten lauantaina! - vitunlesbo
Se saa niin nauramaan, hyvin tanakka, ei tanakka vaan vahvatekoinen, intiaani sitten kusi muroihinne.
Mites vaalit?
Se mietityttää, paniko se saatana muijaani? Haa, haa, haa..... - Aivanmahtavaunkari
Noista äänestäneistä 95 % sanoi ei matuille joten revippä siitä persesilmä ! Unkari sanoi siis jyrkän EI ! Suvakit eivät äänestäneet sillä tiesivät häviävänsä jokatapauksessa ja pelasivat sen varaan että vaalit mitätöidään !
- mallia.suomeen
Unkari on upea kansallismielinen valtio!
- mistä.EU.oppinsa.hakee
"Puolueemme perinteisiin kuuluu taistella kaikkea kapeakatseista kansallismielisyyttä, šovinismia, nurkkapatriotismia, sionismia ja antisemitismiä vastaan missä tahansa muodossa ne ilmenevätkään. Me pysymme uskollisina tälle perinteelle. Meidän pitkä kokemuksemme osoittaa, että kansalliset asenteet voidaan tehokkaasti korvata lujalla internationalismilla, internationalistisella koulutuksella."
Mihail Gorbatšov:
Perestroika ja uusi ajattelu (s. 133)
WSOY, 1987 - monikulttuurisuuskaunis
mistä.EU.oppinsa.hakee kirjoitti:
"Puolueemme perinteisiin kuuluu taistella kaikkea kapeakatseista kansallismielisyyttä, šovinismia, nurkkapatriotismia, sionismia ja antisemitismiä vastaan missä tahansa muodossa ne ilmenevätkään. Me pysymme uskollisina tälle perinteelle. Meidän pitkä kokemuksemme osoittaa, että kansalliset asenteet voidaan tehokkaasti korvata lujalla internationalismilla, internationalistisella koulutuksella."
Mihail Gorbatšov:
Perestroika ja uusi ajattelu (s. 133)
WSOY, 1987Kommunismin kaunis puoli oli nimenomaan internationalismi ja rasismin vastustaminen sen kaikissa muodoissa. Kommunismi on yleismaailmallinen idea.
Unkarin rakentama aita Serbian rajalle valmistui.Poliisit valvoo rajaa sotilaiden
avustuksella.Pysäyttävät joka ikisen kehitusmaalaisen,joka ilman papereita yrittää tulla.Onko tämä tulkittavissa jollain kikalla "kyllä pakoloisille"politiikaksi?- Nukkuvanmyönnytys
Eikö Demokratia perustu äänestämiseen. Ne jotka eivät äänestäneet antoivat vallan niille jotka äänestivät. Äänestäneistä 95 sanoi EI matuille. Eihän Suomessakaan lasketa nukkuneiden ääniä. Aloittajavajakki ei tajua perusasioita.
Näin se menee oikeassa demoktratiassa äänestyksen tuloksen mukaan menään.
Äänestämättä jättäneet voivat pitää turpansa tukossa pulinat pois. Suomeen on vaadittava sitova kansanäänestys " maahanmuutosta ". Eilen eduskunnassa puhuttiin juuri demoktratian toteutumisesta kansan äänestyksellä. Miksi ei uskalleta järjestää sitä kansanäänestystä ??? Että silleen.
- wdqwdwd
Aloittajan logiikan mukaan suomi sanoi siis käytännössä ei eu:lle kun eurovaaleissa 2014 äänestysprosentti oli suomessa 40,9%.
Suvakki ja hyysäri päättäjät eivät uskalla järjestää sitovaa kansanäänestystä Suomessa tästä " Maahanmuutosta ". Että silleen.
- että_silleen
että_silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381